אריקה נורת'. itstheerica, צילום מסך
צילום מסך/itstheerica

הצצה לחייה של של דוגמנית שמקבלת כסף "לחגוג" במסיבות עם גברים עשירים

16.12.2021 / 23:54

הדוגמנית אריקה נורת' מספרת על הג'וב שלה, בו היא מקבלת תשלום עבור יציאה לבילויים במסיבות ואירועים ברחבי העולם: "משלמים לי כדי להרים כי אני יפה - אבל זה יותר קשה ממה שאתם חושבים". לטענתה היא לא שוכבת עם לקוחות אבל אחריה מגיעות חשפניות או נערות ליווי

אריקה נורת': משלמים לי כדי ללכת למסיבות ולהיות "דוגמנית אווירה"/@thegirlsgir

הדוגמנית האמריקאית אריקה נורת' בת ה-24 עובדת במה שיש אנשים שיגידו שהיא עבודה משפילה, אבל יש מי שיגדירו אותה בתור המשרה הנחשקת ביותר בעולם. היא מקבלת שכר גבוה מלקוחות עשירים - רק כדי שתצא לחגוג איתם במסיבות ואירועים - ולא, לטענתה היא מעולם לא שכבה עם הלקוחות שלה. העבודה שלה היא נטו להרים ת'אווירה.

אריקה נורת' הייתה סטודנטית מובטלת כשהתקבלה לעבוד כ"דוגמנית אווירה", דוגמנית שתפקידה לגרום לקבוצות של אנשים להיראות אטרקטיביות יותר במסיבות ולהבטיח שכולם יהנו - בעיקר כשמדובר בגברים עשירים שאוהבים לארח נשים יפות באירועים שלהם. מאחר שהיא לא גרה בערים הגדולות כמו ניו יורק או לוס אנג'לס, אריקה מוטסת מביתה באורגון כדי להשתתף באירועי חברה, מסיבות פרטיות וכל מפגש שבו עליה לדאוג שהאורחים יהיו מרוצים ושהאווירה תהיה שמחה. כל ההוצאות של אריקה כגון טיסות, מלון, אוכל והסעות מכוסות כולן על ידי הלקוח שמזמין אותה למסיבה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ככה נראים החיים שלה

@thegirlsgirl

Just romanticizing my life a little

♬ original sound - ?ampire ?iaries

המשפיענית אמרה לדיילי סטאר: "התפקיד שלי הוא לוודא שכולם נהנים, שהם מתנתקים מחיי היומיום הלחוצים שלהם. דוגמנות אווירה היא באמת דרך מהנה לעשות את הדברים שאני גם ככה רוצה לעשות - רק על חשבון מישהו אחר". אריקה עוסקת בתחום כבר 3 שנים ומאז היא חיה חיי מותרות ועוברת חוויות מטורפות, כמו במקרה אחד ששיתפה בו את הקוראים. לדבריה באחת ההזמנות הראשונה שלה היא סייעה ללקוח ליצור "מועדון חשפנות" משלו בבית המלון.

אריקה משחזרת: "הלכנו למועדון חשפנות יוקרתי בווגאס בשם Spearmint Rhino עם קבוצה של גברים עשירים שהזמינה אותנו. במועדון קיבלנו שולחן והמשקאות זרמו ללא הפסקה. רקדתי שם בפרעות והלקוח ואורחיו הרעיפו עלינו מזומנים". אריקה סיפרה שבשלב מסויים מנהלי מועדון החשפנות ביקשו מהן להפסיק מאחר שהרקדניות במועדון לא לוקחות בזה חלק. אז עלה לאריקה הרעיון ליצור מועדון חשפנות משלהן בסוויטת המלון. היא הציעה זאת ללקוח והוא הסכים להעביר את החגיגה לשם. בדרך הם עצרו בחנות של מועדון החשפנות כדי לקנות בגדים. היא סיפרה: "הלקוח אמר לכל הבנות לבחור מה שהן רוצות. אני חושבת שהחשבון יצא יותר מ-5,000 דולר עבור כל הדברים שקנינו", אמרה אריקה.

היא הוסיפה: "חזרנו לחדר, למסיבה הפרטית שלנו, ובסביבות 4 לפנות בוקר הלכנו להמר בקזינו. הלקוח זכה בענק ונתן לכל אחת משלוש הבנות שהלכו איתו 1,000 דולר רק כי היינו שם ותמכנו בו. זה היה הרגע שהבנתי שזה זה משהו שאני יכולה להתרגל אליו".

"מעולם לא שכבתי עם לקוח"

תפיסה שגויה אחת שמטרידה את אריקה היא ההנחה של רבים שהיא וחברותיה לתפקיד עושות סקס עם הלקוחות שלהן, דבר שהיא שוללת על הסף. "מעולם לא לחצו עליי לעשות דבר כזה, מעולם לא שילמו לי על זה ומעולם לא עשיתי דבר פיזי עם לקוח - ואני עושה את זה כבר שלוש שנים! תמיד יש מארחים בסביבה כדי להבטיח את שלומן של כל המעורבות ולטפל בכל בעיה שמתעוררת", היא אמרה, "יש כמה בנות שאני מכירה שעשו את זה, אבל הן לא קיבלו על זה תשלום. הן עשו את זה כי הן רצו, כי נוצר חיבור. חשפניות או נערות ליווי כן מקבלות על זה כסף כי זו העבודה שלהן אבל הן מגיעות רק לאפטר פארטי בשעה מאוחרת יותר והן לעולם לא נמצאות איתנו באירוע".

תפיסה שגויה נוספת שאריקה יוצאת נגדה היא שמדובר בעבודה מסוכנת. היא אמרה: "אף אחת שאני מכירה לא מצאה את עצמה בסיטאוציה לא נוחה או מסוכנת ואם מישהי אי פעם תרגיש לא בנוח, אנחנו נדווח למארח. ראיתי את זה קורה אולי פעם אחת". אריקה טוענת גם שזו לא עבודה "זולה" כפי שחושבים ולמעשה היא רואה בג'וב סוג של נטוורקינג, מכיוון שהיא מקבלת ייעוץ עסקי נהדר מלקוחות: "זה לא שונה מהזמנה של חבר לצאת לבילוי עם קבוצה חדשה של חברים".

הדוגמנית מספרת שאנשים מניחים שכל מה שהיא קונה הוא על חשבון הלקוח, אך לדבריה זה לא המקרה. היא אמרה: "על רוב הטיסות שלי הקיץ לווגאס אני שילמתי! אני וחברות שלי הזמנו שולחנות ליום ההולדת שלי ושילמנו על הכל. יש לנו את הכסף לעשות את זה".

צפו בה מספרת על העבודה שלה:

@thegirlsgirl Reply to @flavia.ck and no you're not expected to sleep with anyone and never pressured to do so. A host of two from the company is always there too #vegastiktok ♬ original sound - Erica

"לא פשוט להיות תמיד שמחה ולחגוג סוף שבוע שלם"

על אף שהתפקיד נראה מאוד משתלם, אריקה טוענת שהעבודה קשה יותר ממה שחושבים. היא אומרת: "תמיד מצפים ממך להיראות טוב, להגיע בזמן ולהיות מוכנה להשתתף בכל אירוע שנקבע עבורך. האחריות שלי היא להגיע לכל אירוע בזמן וליהנות. בהתאם לדרישת הלקוח, אנחנו גם לא יכולות לשלוף את הנייד שלנו, ואם אנחנו מורשות לעשות זאת אז אסור לנו לצלם תמונות או סרטונים שלנו עם הלקוחות ולשתף ברשת".

היא הוסיפה: "זו לא עבודה שמתאימה לכל אחת. לא הכל נוצץ. יש סופי שבוע שלא ישנתי בהם שלושה ימים ברצף. זה לא פשוט להיות תמיד שמחה ולחגוג סוף שבוע שלם ללא הפסקה. זו עבודה מאוד מתישה, אבל כיף לי ואני מעדיפה להיות מותשת עם כוס דום ביד מאשר להיות מותשת מעבודה קשה אחרת. אמא שלי אמרה לי ליהנות מהחיים בשנות ה-20 שלי ואני בהחלט מאמצת את המשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully