הדוגמנית שהתחתנה עם עצמה. @cristianegaleraoficial, צילום מסך
צילום מסך/@cristianegaleraoficial

הדוגמנית שהתחתנה עם עצמה - התגרשה אחרי שמצאה מישהו אחר

30.11.2021 / 0:49

דוגמנית בברזיל החליטה לחגוג את העובדה שהיא מרגישה טוב עם הלבד שלה וערכה טקס חתונה עם עצמה. מאז היא הספיקה לסרב להצעה של שייח' ערבי להתחתן איתו תמורת חצי מיליון דולר, לפגוש גבר חדש, להתאהב ולהחליט להתגרש מעצמה לאחר 90 ימי נישואים בלבד

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

אנשים רבים מתגרשים אחרי שגילו כי התחתנו עם האדם הלא נכון. אלא שאישה אחת החליטה להתגרש - למרות שהתחתנה עם מי שהכי מתאים לה - היא בעצמה. כריס גאלרה, דוגמנית ברזילאית בת 33, עלתה לכותרות לפני כמה חודשים אחרי שהתחתנה באופן רשמי עם עצמה. היא סיפרה בזמנו כי נמאס לה לסמוך על גברים, שתמיד בוגדים ולא מסוגלים להיות רק עם אישה אחת, אז היא החליטה להתחתן עם עצמה במקום. היא סיפרה שהיא רוצה להיות לבד ולא מאוכזבת שלא מצאה חתן. היא ערכה טקס חתונה והצטלמה בשמלת הכלה שלה בכנסייה בסאו פאולו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

כריס, דוגמנית הלבשה תחתונה שנוהגת לשתף את 200 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות חושפניות, עשתה כך גם בשמלת החתונה, עליה סיפרה: "רציתי להדגיש את הדברים הכי טובים שיש בי - החזה שלי. לבשתי שרשרת מדהימה". בספטמבר אמרה כריס לאחר נישואיה לעצמה כי: "הגעתי לנקודה שאני בוגרת, והבנתי שאני אישה חזקה ונחושה. תמיד פחדתי להיות לבד, אבל הבנתי שאני יכולה להרגיש טוב גם לבד עם עצמי. כשההבנתי את זה, החלטתי לחגוג את זה".

ככה היא נראתה בחתונה

בתמונות החתונה שפרסמה היא כתבה: "התעוררתי ועליתי על גל הסולוגמיה והחלטתי להתחתן עם עצמי. אני חוגגת את האהבה העצמית שלי ואני רוצה לעורר נשים אחרות להעלות את ההערכה העצמית שלהן. הידיעות עלי פורסמו גם כאן בברזיל וגם מחוצה לה ומאז אני מקבלת אלפי הודעות מגברים ונשים מכל העולם שרוצים להתחתן איתי... חבל, כי אני לא מתכוונת להתגרש מעצמי בקרוב". היא גם הסבירה ש"סולוגמיה למי שלא יודע היא נישואיו של אדם לעצמו" וביקשה מכל העוקבים שלה לברך אותה לרגל נישואיה.

עוד בוואלה!

אישה נקמה בחבר שבגד בה - והתחנתה עם בן הזוג של המאהבת שלו

לכתבה המלאה

לטענתה לאחר שהתחתנה עם עצמה היא קיבלה הצעה משייח ערבי להתגרש מעצמה ולהתחתן איתו במקום, תמורת חצי מיליון דולר אולם היא סירבה. ב"דיילי סטאר" דווח שלדבריה היא גם לא האמינה לזהות שלו וגם הבהירה לו שהיא "לא למכירה" ושההצעה שלו היא סקסיסטית.

בנוסף היא קיבלה לדבריה הרבה מאוד תגובות נאצה וספגה כמות כה גדולה של קללות ברשת עד שהפסיקה לקרוא את התגובות לתמונות שלה. היא אמרה: "החלטתי שאני לא אקרא יותר את תגובות השנאה. דעתם של אנשים לא תשנה את מה שאני חושבת".

אלא שאחרי הפרסום ותקופת ירח הדבש נראה שגם לה נמאס מעצמה - אחרי בסך הכל 90 ימים. היא גילתה שהיא החליטה להתגרש מעצמה בגלל שהיא התאהבה במישהו אחר. על הגירושין שלה אמרה כריס כי: "זה היה נחמד כל עוד זה החזיק מעמד". על הגבר החדש בחייה היא רק אמרה: "התחלתי שוב להאמין באהבה ברגע שפגשתי מישהו מיוחד". היא לא סיפקה מידע על אותו גבר שגרם לה לרצות להתגרש מעצמה, אבל אמרה שהיא מתכוונת לעשות אתזה לאחר שתזור לברזיל מחגיגות ירח הדבש שלה בלונדון, שם היא גם מתכוונת להצטלם למגזין פלייבוי. "אני נרגשת להיות שוב רווקה. להתחתן עם עצמנו זה שונה, נכון? זו הייתה חוויה נפלאה", היא סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully