אישה צעירה מסתכלת בארון אמבטיה. Tinatin, ShutterStock
ShutterStock/Tinatin

"דייט מטינדר לקח אותי לדירה שלו - וחשפתי משהו מטריד באמבטיה"

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 23:36

משתמשת טיקטוק שיתפה בסרטון את הסוד המשפיל שגילתה כשחיטטה בחדר האמבטיה של הדייט שלה. בירור נוסף לאחר אותו לילה חשף את האמת הכואבת על הדייט - ששילם ביוקר

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לכולנו יצא לחטט קצת בבית של הדייט שלנו, בעיקר כדי לוודא שהוא לא מסתיר שלדים בארון, תרתי משמע. משתמשת הטיקטוק אל הוזמנה לדירה של הדייט שלה ובמקרה - או שלא - החלה לפשפש בארונות חדר האמבטיה שלו. באחת המגירות היא מצאה משהו שלא משתמע לשתי פנים.

בסרטון, שצבר יותר מ-9.5 מיליון צפיות בטיקטוק, נראית אל בחדר האמבטיה של הדייט שלה, אולו הכירה בטינדר, כשהיא פותחת את דלת אחד הארונות שמתחת לכיור האמבטיה ומגלה שם ג'ל רחצה ורוד בניחוח פרחים, מה שלא בהכרח מפליל אותו - מכיוון שייתכן שהבחור שלה במקרה אוהב את הריח שלו. אולם היא מיהרה לפתוח מגירה נוספת ושם כבר מצאה דברים מפלילים יותר כגון תחליב לשטיפת פנים, מברשת שיער המכילה כמה שערות ארוכות ומה שנראה כמו בדיקת הריון. אל הגיעה למסקנה מהירה: או שהדירה הזאת שייכת למישהי אחרת או שלדייט שלה יש בת זוג שגרה איתו ובמקרה אינה בבית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה מה שהיא מצאה בארון האמבטיה:

הצופים נותרו מזועזעים מהתגלית. "השירותים האלה נקיים מכדי להיות של בחור רווק", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "תמיד חשוב לבדוק במגירות". משתמשת נוספת כתבה: "אני במקומך הייתי ישר שואלת אותו אם יש לו חברה". מאחר שכמה האשימו את אל בחטטנות, היא מיהרה לעדכן את הצופים שמדובר בדייט החמישי שלה עם הבחור (והפעם הראושנה שהוא הזמין אותה לביתו) וכי היא בסך הכל פתחה את הארון בחיפוש אחר גליל נייר טואלט.

עוד בוואלה!

תיעדה את בעלה בוגד עם חברתה הטובה - וזה נגמר במכות

לכתבה המלאה

וזה מה שהיא גילתה בסוף:

@.lifeisahighway420

I felt terrible ? but I'm glad she dodged a bullet by leaving him! ? ##fyp ##cheater ##AmazonMusicJingleBellTok ##SpotifyWrapped ##viral ##stonetok??

♬ abcdefu - GAYLE

בסרטון נוסף היא עדכנה שגילתה את כל האמת על הבחור בזכות אחד מחבריו. היא סיפרה שנודע לה שלדייט שלה אכן יש חברה וכי אחרי שסיפרה לה - שתיהן זרקו אותו. היא כתבה: "עדכון! הוא נמצא בקשר רציני מזה שבעה חודשים. מצאתי אותה באינסטגרם דרך חבר שלו, אמרתי לה על זה - ועכשיו אנחנו חברות והתחת שלו רווק!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully