תפסה את החברה הכי טובה שלה שוכבת עם החבר שלה. @shaunadonna20, צילום מסך
צילום מסך/@shaunadonna20

תיעדה את בעלה בוגד עם חברתה הטובה - וזה נגמר במכות

2.12.2021 / 23:36

שאונה חשדה שבעלה בוגד בה והתקינה מצלמה נסתרת בבית. אלא שגם היא לא האמינה למה שחשפה המצלמה - הוא אכן בגד בה - עם חברתה הטובה, לה נתנה לישון בביתה. היא התעמתה איתם - ותיעדה גם את העימות הפיזי שהתפתח

תפסה את החברה הכי טובה שלה שוכבת עם החבר - וזה נגמר במכות/@shaunadonna20

אחד מהסיוטים הגדולים של כל אדם זה לתפוס את בן הזוג שלך בוגד בך. על אחת כמה וכמה כשזה קורה עם החבר הכי טוב שלך - ועוד אצלך בבית. זה בדיוק מה שקרה לשאונה, ששיתפה את סיפורה הויראלי בטיקטוק, ואיך הוא הוביל לסיטואציה מפוצצת במיוחד.

היא פתחה עם סרטון ראשון בו חשפה לעוקביה את העובדה שהיא נתנה לחברתה הטובה לגור אצלה - והיא בתמורה שכבה עם בן הזוג שלה כששאונה הייתה בעבודה, אבל הם לא יודעים שהיא יודעת וצילמה הכל. לאחר מכן היא הסבירה: "שמתי מצלמה בבית משום שהייתה לי תחושת בטן לא טובה. היא לא הייתה קשורה לבעלי או לחברה שלי, זה אפילו לא עבר בראשי. חשבתי שהוא מכניס מישהי הבייתה בחשאי כפי שהוא עשה לי בעבר, בגלל זה שמתי מצלמה נסתרת בבית.

"אז אתמול הסתכלתי בצילומים וגיליתי שחברה שלי, זו שנתתי לה להיכנס אליי הבייתה כשהיא הייתה צריכה משום שלא היה לה לאן ללכת, הייתה עם בעלי. לא סיפרתי לאף אחד שהכנסתי מצלמה לתוך הבית. לא סיפרתי לאף אחד מהם שאני יודעת - משום שרציתי לשאול אותם בעצמי כשהוא יחזור מהעבודה".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

העוקבים חיכו לראות מה הוליד העימות של שאונה עם הבוגדים והיא דיווחה: "התפתח עימות והם כמובן שיקרו, אמרו שזה לא קרה. לא קיבלתי אפילו הזדמנות להראות להם את הוידאו משום שזה נגמר במכות. הם כרגע מחוץ לבית שלי, זהו".

22 מיליון צפיות לסרטון שלה

@shaunadonna20 Imma confront both them when he walks through the door #cheater #liar #betrayedshaf ♬ original sound - Shaunabby ?

אבל זה לא הכול. שאונה צילמה את הסרטון שבו היא מתעמתת עם החברה שלה והתירוץ לכך שצילמה אותה היה שהיא עושה סרט קצר לגולשים. בסרטון היא אומרת לה: "יש לי שאלה אלייך - האם שכבת עם בעלי בזמן שהייתי בעבודה?" החברה הייתה בהלם מהשאלה ושאונה שאלה שוב: "כן או לא? האם שכבת עם בעלי?"

בשלב הזה גם הגבר נכנס לחדר והיא צעקה שוב: "האם שכבת עם בעלי?". "על מה את מדברת?", צעק הבעל. בשלב הזה המצב הסלים במהירות. שאונה חשפה שיש לה סרטון שמתעד את הבגידה שלהם ואז הפילה את חברה שלה בזמן שהגבר צורח עליהן והשלושה ממש התחילו בעימות פיזי.

ככה נראה העימות ביניהן

@shaunadonna20

I didn't post the video because I didn't want to for personal reasons but here y'all finally fucking go

♬ original sound - Shaunabby ?

וכאן היא מספרת את הסיפור המלא

@shaunadonna20

Stay tuned for the live tonight

♬ original sound - Shaunabby ?

גם שאר הסרטונים שלה, באופן די מובן, צברו מיליוני צפיות ומעל מיליון לייקים מגולשים שתמכו בה לזרוק את בעלה. היא פרסמה מספר סרטוני המשך בהם סיפרה שלאחר שהסרטונים שלה הפכו לויראלים והבוגדים נזרקו מהבית היא הזמינה את החברה והבעל לשיחה כדי לנסות "להבין כמה דברים" ולאחר מכן פרסמה סרטון סיכום "אני חוזרת לשוק אחרי עשר שנות זוגיות כושלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully