קניה ווסט, פיט דוידסון. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS/אילוסטרציה

דילמה מיותרת: קניה ווסט ופיט דיווידסון הם אותו אדם

15.12.2021 / 12:39

קים קרדשיאן וקניה ווסט כבר לא, אבל זה לא אומר שקניה ויתר - ממש לא. בהופעה ענקית מול מיליוני צופים התחנן אליה שתחזור אליו, ותעזוב את פיט דוידסון שאיתו היא יוצאת כרגע. אנחנו כאן כדי לנסות לעזור לה להחליט בין השניים

מונולוג הפתיחה של קים קרדשיאן, "סאטרדיי נייט לייב"/yes

"אוי, לא שוב", חשבתי כשהגיע לידיי מסמך הדוקו האיכותי בו קניה ווסט מתחנן לקים קרדשיאן שתחזור אל זרועותיו במהלך הופעה. התפרצויות המאניה של ווסט הפכו לעניין שבשגרה בשנים האחרונות, ואחרי קמפיין הריצה לנשיאות שום מהלך שלו לא יכול להפתיע. כשקניה עושה משהו משוגע בפומבי, יודעים, קניה במאניה.

היחס הקוריוזי לווסט התחלף בחמלה לאחר שקרדשיאן התבטאה השנה בפתיחות בנושא הפרעת הנפש ממנה סובל בעלה, ואת מקומו של הטון המשועשע תפסה דאגה ציבורית, כי לצחוק על פגוע נפש זה כבר לא סבבה. גם אני התחלתי לתפוס אחרת את מי שנדמה היה לי כדוש זחוח שהתהילה עלתה לו לראש. למראה הקריאה הפומבית שלו אל גרושתו, במהלך המופע המשותף שלו עם דרייק, התחשק לי כבר לתת לו חיבוק.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בסרטון המתעד את המחווה הרומנטית, נראה ווסט מבצע פתיח חדש לשירו "Runaway", שבו הוא חוזר (בתרגום חופשי) על הקריאה, "מותק, תחזרי אליי, אני צריך שתחזרי אליי" במשך כדקה, בסופה הוא פונה לקים בשמה. כששומעים את הכוונה מאחורי המילים ואת הקול השבור של ווסט, אי אפשר שלא להצטמרר או לכל הפחות להעריך אותו על התעוזה והאומץ. זה לא נראה כמו עוד רגע של ניתוק מהמציאות, אלא צלילות חדה וכואבת. ווסט מניח את לבו על הבמה, חשוף ומדמם לעיני כל, ולו בשביל הסיכוי האחרון לשוב לזרועות אהובתו. יש רומנטי מזה?

מתחשק לראות סוף טוב לסיפור, ולכאורה, הסוף הטוב הוא קאמבק של הזוג. וזה הקאץ' במחוות רומנטיות גדולות מהחיים: הן גורמות לנו לשכוח ברגע אחד את התמונה המלאה. הכל מתנקז לרגע הקסום האחד שבו הוא קורא לך לשוב אליו על במת ענק. באותו הרגע, לפחות מנקודת מבטם של הצופים, נשכחות הבגידות, ההשפלות הפומביות ויתר המרורים שווסט האכיל את קרדישאן, גם אם לא במתכוון. נשכחת גם הידיעה שקדשיאן כבר נמצאת בזוגיות חדשה ומאושרת עם כוכב "סאטרדיי נייט לייב" פיט דיווידסון. כשחושבים על זה פעם נוספת, בזום אאוט, המחווה של ווסט נראית יותר אנוכית מרומנטית.

בדומה להצעת נישואין ציבורית, גם תחינה ציבורית לקאמבק דוחקת את הנמענת לפינה, מטילה עליה אחריות כבדה לניהול פרשה ציבורית. באופן אירוני, נראה שבדיוק מזה קים עייפה כשבחרה להמשיך הלאה לחיים שקטים יותר. כלומר, שקטים בסגנון שלה - עם מסיבת רווקות גדושת פפראצי ובן זוג מופרע חדש - אבל אתם יודעים, כל אחת וההגדרות שלה לחיי נוחות. קניה הביא איתו לקשר חתיכת תיק, וזכותה של קים לבחור שלא לסחוב עוד את התיק הזה.

אני יכולה להבין גם את הראש של קניה. כלומר, ספציפית הפעם. כדי לזכות בלבה מחדש, ווסט ידע שיצטרך לצאת מגדרו ולהמר על כל הקופה. אולי זו לא הדרך לעשות זאת, ואולי הפעם אין דרך לעשות זאת בכלל. איך אומרים אנשים בלתי נסבלים? "אם אתם אוהבים מישהו, תנו לו ללכת". אני לא יודעת מה עובר על קים לנוכח המחווה הזו. אולי התרגשה מהסרטון, אולי כעסה, אולי פיהקה וחזרה לשנו"צ. מי יודע, אולי היא ידעה על המהלך מראש, ע"ע שמועות חריפות על מרגי VS נועה. נסתרות הן דרכי הסלבס.

אבל השאלה המעניינת באמת היא מה תעשה הקרדש מכאו הלאה. נראה שכרגע שתי האופציות פתוחות בפניה - קניה ווסט, ופיט דיווידסון (מי לא נקלעה להתלבטות הזו פעם?). מצד אחד, מוזיקאי מצליח, מוכשר ועשיר שסובל ממאניה דיפרסיה. מהצד השני קומיקאי מצליח, מוכשר ועשיר שסובל מקרוהן, נטיות אובדניות והפרעת אישיות גבולית. הראשונה מטופלת על ידי מריחואנה רפואית והכל בסדר, חוץ מזה שדיווידסון ידוע כמכור לסמים. ב-2017 הכריז שהתנקה, למעט שימוש מבוקר בגראס, אבל לכו תדעו.

בגזרת האקסיות לא ידוע לנו הרבה על מערכות היחסים הקודמות של קניה, מלבד אחת שמציגה אותו באור רע במיוחד. לדברי ארוסתו לשעבר, הדוגמנית אמבר רוז, ווסט נהג בה בבריונות והמשיך להתנכל לה כעשור לאחר סיום הקשר. קניה אכן התבטא באופן פוגעני כלפיה שנים לאחר הפרידה. ב-2015 למשל, טען בראיון לרדיו כי אחרי הפרידה ממנה היה צריך להתקלח "30 פעם לפחות". לפיט, לעומתו, יש את המלצת ההעסקה האולטימטיבית מפי האקס-ארוסה האולטימטיבית - אריאנה גרנדה, שרמזה באחד הראיונות כי פיט בורך, ובכן, בכלי מרשים. בהסתמך על הדיווח יצרה חברת צעצועי מין אמריקאית ויברטור על שם כוכב הטלוויזיה, מה שלא קרה לווסט, או לרוב האנושות. מקורות אחרים טוענים שפיט קנאי ואובססיבי לבנות הזוג שלו, מה שאולי מסביר, בין היתר, מדוע כל מערכות היחסים שלו נגדעו אחרי זמן קצר, אף שהצהיר כמה פעמים כי פניו מועדות להקמת משפחה.

שניהם שערורייתיים (טוב, קניה יותר), שניהם "הילדים הרעים" של תחומם ושניהם נוטים לפרוץ באקטים אימפולסיביים שאין להשיבם לאחור. קניה הרס לטיילור סוויפט נאום זכייה, פיט קיעקע על הרגל את הילרי קלינטון. כמו שבטח הבנתם, פיט תומך בהילארי. קניה - בטראמפ. קניה בן 44, ואילו פיט - 28. אפשר היה לראות בזה משב רוח צעיר ורענן חייה של קים בת ה-40, אם רק היה פיט באמת צעיר רענן ולא חבוט בשלב הזה כמו שורד מלחמת ויאטנם.

לאור ההשוואה, קשה להכריע מי באמת עדיף - ווסט או דיווידסון. כל אחד מהם כובש בדרכו וכל אחד מהם מביא איתו חתיכת מטען לקשר. מה שבטוח הוא שאקסים לא ממחזרים, והגיע הזמן של קים קרדשיאן לפתוח פרק חדש בחייה. האם הוא בהכרח יהיה טוב יותר מהקודם? אולי לא, אבל בשביל להתקדם צריך להיות בתנועה או משהו כזה. שיהיה פיט, ומקסימום יהיה גם אחד אחריו. ווסט קיבל מספיק הזדמנויות, ופישל מספיק כדי לא לקבל אחת נוספת. סגרו את זה יפה, עשו לנורת' את נאום ה"עדיין אוהבים אותך" ותמשיכו הלאה.

הייתי מאחלת לה למצוא מישהו שידרוש ממנה פחות סובלנות, אבל מה הסיכויים למצוא אחד זה בשוק של מפורסמים בהוליווד? יתכן שהבחירה הנכונה לקים איננה ווסט או דיווידסון, אלא מוכר הפלאפל מהאיזראלי רסטורנט ליד החוף. אם קים רוצה שקט, היא צריכה בחור פשוט. עם עבודה מנטלית רצינית אפשר להיפטר גם מהמשיכה לבד בויז. אחרי תקופה, יודעת קרדשיאן בעצמה, הם לא כל כך מעניינים כמו מתישים. תני צ'אנס ליעקב מהטיילת, אני אומרת לך, יעשה ממך מלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully