גל גברעם תום חיימוב חתונה שי מיקה. ניר פקין
ניר פקין

גם חסודים וגם בעירום: מצעד הזוגות הלוהטים של 2021

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 12:10

שוב הגיע דצמבר, תיכף חוגגים נובי-גוד, והגיע הרגע שכולכן ייחלתן לו: מצעדי סוף השנה של Sheee, והפעם: אלו הזוגות שקשרו את גורלם זה בזו השנה. קבלו אותם, מחסודים ועד לגמרי עירומים - הזוגות הלוהטים של 2021

צופית גרנט מנסה לארגן מפגש של תאומות עם אביהן הביולוגי, "אבודים"/רשת 13

2021 אוטוטו נגמרת, וכמו בסוף כל תקופה, כולנו מוצאים את עצמנו מנסים להבין מה עשינו בשנה האחרונה: מה השגנו, מה למדנו, ובעיקר איך לא לתפוס את הראש בצעקות של "איך כבר דצמבר?!". אבל אתם יודעים מה כן היה לנו השנה, לפחות בביצה הצהובה של הסלבס? אהבה. והרבה ממנה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נכון, היו פרידות מכוערות ומעניינות והיו ריבים מתוקשרים, אבל החלק הקטן בתוכנו שכן נהנה מהחיים אוהב לראות זוגות מאושרים - אלו שלא גורמים לנו לרצות להקיא קצת בפה אלא להיפך, מעלים לנו חיוך. בין אם מדובר בזוגיות שהתחילה בשנה האחרונה או כזו שהתגלתה בפנינו, אלו הזוגות הלוהטים שעשו לנו את 2021:

צופית גרנט ושולי רנד

שולי רנד צופית גרנט. -, אתר רשמי
צופית ושולי - החתונה/אתר רשמי, -

אפילו הלב הקר שלנו נמס כשזכינו לתמונות החתונה של צופית ושולי. כנגד כל הסיכויים, עם גרושה כועסת שלא היתה מוכנה לתת גט, ילדים משני הצדדים, סגנונות חיים שונים לחלוטין ובאופן כללי חיבור שנראה לא הגיוני לאף חוד מוץ מאשר להם, שולי וצופית הוכיחו לכולם שלפעמים אהבה זה באמת כל מה שצריך, וכן - כשאוהבים מספיק כל מה שמסביב הופך ללא רלוונטי.

מני ופרלה ממטרה

אמנם השניים האלו יחד כבר הרבה שנים, אבל אנחנו נחשפנו לזוגיות הזו רק במהלך "זוג מנצח". בניגוד לזוגות אחרים, שיצאו, איך לומר... לא משהו בתוכנית (מישהו אמר מאץ' ואדל?) השניים האלו הצליחו להראות לכולם מהי זוגיות בריאה וקלילה, ובעיקר איך להיות יחד בלי ללכת לאיבוד בתוך הקשר. הם נותנים אחד לשניה להיות מי שהם, לא מנסים לשנות או להשתנות, ובעיקר עוברים כל משבר עם חיבוק ועם הומור. אז נכון, לרקוד עם קופיקו ובת יענה בסלואו הראשון בחתונה זו לא הבחירה הראשונה של רובנו, אבל היי - אולי גם זה משהו ששווה לנסות.

גל גברעם ותום חיימוב

זה לא מסובך להיות זוג לוהט כשאתם כל כך לוהטים כל אחד בנפרד. אבל מה שכן עובד אצל השניים האלו זו לא העובדה שהם נראים כ"כ טוב, אלא שלמרות הזוגיות הדביקה שנוצרה על המסך, הם עדיין מצליחים לא לגרום לנו לרצות להקיא מרוב פוצי מוצי. איכשהו, למרות ההתלהבות הבלתי נגמרת אחד מהשניה, שמות החיבה המוגזמים (לא, אנחנו לא אוהבים לשמוע את גל קוראת לתום קוף), והתמונות המתלקקות באינסטגרם, משהו בשניים האלו עדיין נראה אותנטי וחמוד, ולא מזוייף או ילדותי. אולי זו העובדה שתום דיבר בפתיחות על השדים שלו וחוסר הביטחון עם גל, או העובדה שנחשפנו גם לריבים שלהם, כך שאנחנו יודעים שלא הכל ורדים ותותים, אבל העובדה שזכינו לראות את הרע והקשה יחד עם הטוב הופכת את הזוגיות הו להרבה יותר מאוזנת ואמיתית גם עבורנו.

שיר אלמליח ומייקל זנזורי

זה התחיל ברומן מהסרטים, עם מאהב איטלקי בשם זנזורי ואהבה אל-דנטה, המשיך בילד משותף, שמועות על בעיות, פרידה ולבסוף גירושים. ועכשיו אנחנו זוכים לטוויסט מפתיע בעלילה שהתחיל בפצצת הריון שהטילה שיר - שהסבירה שלרות הפרידה השניים רוצים להביא לבנם אח בהורות משותפת. ולא, הטלנובלה הזו לא נגמרה שם, כי נכון להיום השניים מספרים על ניסיון נוסף לזוגיות. ואם יש משהו שאנחנו אוהבים יותר מסיפורי אהבה, זה סיפורי אהבה שמתגברים על קשיים וגירושים - בטח כאלו שכוללים דרכון איטלקי.

מייקל לואיס ומרי פרגלין

טוב, אין זוג לוהט יותר מהשניים האלו, ומסתבר שגם הם הבינו את זה - כי כרגע ממה שאנחנו שומעים, מקור ההכנסה הגדול ביותר שלהם עומד על חשבונות ה-ONLY FANS שהם מחזיקים. אבל עם כל הכבוד לפנים המושלמות, לקוביות ולכל מה שביניהם, אחד הדברים שאפשר ללמוד מהזוגיות הזו הוא ללא ספק החשיבות של קבלת האחר ללא תנאים וללא קנאה. לא רק שמייקל לא מקנא לתמונות הנועזות שלי מרי, הוא המעריץ הכי גדול שלה - לא פעם הוא זה שמצלם אותה, ולפעמים נכנס לתמונות החושפניות יחד איתה. מי היה מאמין שבסוף התפקיד הכי חשוב של מייקל יהיה האונלי-פאנס-האזבנד המושלם.

בחרו את הזוג הלוהט של השנה

מייקל לואיס ומרי פרגלין
צופית גרנט ושולי רנד
גל גברעם ותום חיימוב
מני ופרלה ממטרה
שיר אלמליח ומייקל זנזורי
5088 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully