פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021. HBO מקס,
HBO מקס

פשוט ככה, בלי שנשים לב, סמנתה חזרה לסקס והעיר הגדולה

עמית אלבן

23.1.2022 / 11:40

כש"פשוט ככה" התחילה בלי סמנתה, הרגשנו בחסרונה. מאז חל מהפך - אם לא שמתן לב, מירנדה החליפה את סמנתה והיא אפילו עושה את זה ממש טוב. *אזהרת טאנז ספויילרים

איך אני אוהבת לסמן רגעים של שינוי, להאיר עליהם עם הפנס של הנייד ראשונה, להצהיר - הנה, הנה מישהו הפך את שעון החול, הנה נושבת הרוח ומעיפה לי את כל הבוץ של ינואר על הכביסה המולבנת בתשעים מעלה, הנה הופך העולם משהו אסור עד פסול, לדבר ממש מותר.

וכך בקז'ואל, כלומר - "And just like that…" - הופכת סדרה, באמת שסתמית, מעט מיותרת והמון מביכה (כמו לתפוס את אבא יורד לאמא), לסדרה המנרמלת מסר שנוי במחלוקת ודי מעוות: מותר לך לבגוד בלי חשומה, אבל רק עם אשה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כבר איזה פרק שניים, שמירנדה מצהירה שיבש לה המעון-קוצ'-ואגינה. איך שהיא מריחה את סטיב החירש-אילם-גורר רגל, יבש לה, ומגורדון פינת שפינוזה היא מריחה אותו זאתי.

וזה בסדר, בחיי אחותי שזה בסדר, מותר לך לרצות משהו אחר, מישהו רענן חדש, ואת בטח ובטח רשאית לעבור לשחק 7-בום עם הקבוצה השניה. אבל היי לולי, תני איזה סימן לבנאדם שאת חיה אתו מאז ש'אייס-אוף-בייס' עשו לך קיצי בראס. כבוד בסיסי כפרה, כבדי את עצמך, עדכני אותו, מגיע לו, הוא ראה אותך נגמלת מצבע שיער, ועוד אדום! יום-יום הסתובבת לידו כמו בורדר קולי, הערכה גסה - משך משהו כמו חצי שנה, עד האפרת למשעי.

נסכים שנסכים, משהו חל על מירנדה. מפרק לפרק היא הופכת לתאומת סמנתה ג'ונס. לולא מרום ביציותיה, לו רק היתה צעירה בהרבה, הייתי מהמרת ביג טיים על ספיגה עוברית. שורה תחתונה - סמנתה לא בלונדון, מירנדה פשוט בלעה אותה.

וול, להלן מספר סימני דרך, כדי שכולנו נוכל להאיר כמו בסמי עופר, יחד נכוון עם הפנס של הטלפון על נרמולי טאבו עתידיים, קונספירציות עלילתיות, או איך תבינו שכמה ויאז'ות עורכות לנו מחדש את עצמן ו/או את החוקים:

*אזהרת טאנז ספויילרים

הפער בין הפנטזיה למימושה במציאות מתקצר
מירנדה קולטת את צ'ז ומספיקה לתקוף אותה, כי צ'ז העבירה לבן האדמוני-קטין שלה שאכטה, נו שוין.
מירנדה מכירה בכך שכל הסיפור הזה הופך אותה לקצת מלוחלחת עד חרמנית. והופ - פרק אחרי, צ'ז כבר נושפת לה PKרפואי לתוך הלוע. אנשים משיגים תור לרופא מומחה, בפרק זמן הזה בחזקת 528, רק אומרת.

מישהו מתנגד, אבל רק למשך דקה
קארי (המנחוסה), רואה את צ'ז מפנגרת את מירנדה במטבח בזמן אמת. מירנדה צורחת כמו מישהי שהלכה לישון עם שיער לבן וגילתה בבוקר ששארלוט צבעה לה אותו עוד פעם לאדום, כלומר, למי שאיכשהו פספסה או פספס, צווחת וואה-וואה. ואיך אפשר למען השם לישון ככה, אפילו עם 'ואבן' לא ניתן, תשאלו את קארי. קארי שופטת את מירנדה רק עד הפריים הבא, וגם זה, רק כי אף אחת לא אוהבת להקיץ לא עצמונית משנ"צ.

עוד בוואלה!

"לא עושה את זה בשביל כסף: כל שקל שאזכה בו ייתרם"

לכתבה המלאה

מישהי סולחת לעצמה מהר נורא ומחליטה שזו האמת שלה ועל הזין שלה ההוא שמחובר לה לקרסול מהניינטיז
מירנדה בשלה, אין שיח בשני קולות, רק צ'ז יש לה בראש.
איפה צ'ז, מה יש לצ'ז לעשן עכשיו, מתי צ'ז באה, צ'ז בארץ בכלל? למה צ'ז לא עונה לי, מדוע צ'ז אינה פונה אלי, צ'ז יודעת לעבוד עם לופר? מתי אפונגר שוב על ידי צ'ז?

ואיה סטיב, מירנדה? רגשותיו, ליבו, כבודו, נאמנותו, שמיעתו המתדרדרת? בזאת היא אינה עוסקת, משום שמחילה עצמית אינה משקיטה את פגיעתו של האחר. פגיעה שמה לעשות, פוסלה במו ידייך.

ניסיון אחרון רק על מנת לסמן וי, מיסוד אידאל הבגידה והרפיה
רק כי צ'ז לא עונה, מירנדה מנסה לרתום את סטיב למשגל לסבי. היא מציעה לו לפנגר אותה גם, מוב שחוק מפה לשם. סטיב קונה את עולמי ושוטף ידיים טרום פינגור. למירנדה זה בא מקולקל כי צ'ז מפנגרת באהלן-אהלן גם אם נגעה בכל לחצני המעליות בקרית הממשלה קודם, איכס.

תכלס, באמת שזה יכול היה לעבוד טוב עם סטיב, אם היא רק היתה רוצה, כי סטיב הוא כבר קצת לסבי,. אבל מירנדה לא רוצה, היא רוצה להסיר כל צל של סיכוי למשיכה בינה לבין שארי גבן הטסטוסטרון שחתם לה בכתובה. היא מבקשת להרפות בכל מחיר.

כאילו שלא די בחירשותו, עיוורונו של סטיב גדל מפרק לפרק. עד שגמר כמו בובת וודו מרוטה שאין עוד כל דרך לחבוט בה, מרבון, הבן אדם לא ישרוד עוד עונה, באחריות, ומירנדה אוטוטו מסיימת את תהליך ההתמזגות העוין עם סמנתה ג'ונס הפרוגרסיבית, שאפילו היא הייתה משאירה לסטיב פרוטת רספקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully