האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

אלו הנשים שהיינו רוצות לראות בעונה הבאה של האח הגדול

עדי דנטס

25.2.2022 / 14:43

גמר הישרדות קרב ובא, ואנחנו הרי צריכות את מנת הטראש היומית שלנו אחרת נתמוטט.ומה עושים כשמפחדים שמשהו עומד להסתיים? מתחילים לפנטז על הדבר הבא. אז אלו הנשים שהיינו רוצות להראות באח הגדול הבא, ולהכיר טוב יותר

זהבה בן זמרת השנה- משחקון/NOW גל הללי

יש אנשים שלא ידענו שאנחנו צריכים בחיינו - אחת כזאת היא אתי כרייף. מי שראה את הריאיון איתה עבר קשת של כל כך הרבה רגשות שזה מרגיש כאילו כרייף תמיד היתה בחיינו. בין אם היא עוררה זעזוע, קרינג', כעס, הערצה או רצון ללטף לה את הראש - אתי, וחמשת חילופי האאוטפיטים שלה, הוכיחו דבר אחד: מדובר בכוכבת. בראיון אחד האישה הזו הפכה לשם הלוהט במדינה, כולם יודעים מי היא, מה היא עשתה ומה היא חושבת, ובעיקר, כולם כבר החליטו אם הם אוהבים או שונאים אותה, והם מוכנים לצאת למלחמה כדי להגן על הדעה שלהם עליה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אתי כרייף
לפני שהיא מגיעה לפוליטיקה, מה שלגמרי יכול לקרות- בעולם שחווה את טראמפ ומירי רגב, כרייף היא תוספת שמתאימה בול. אבל אתם יודעים מה היא צריכה לעשות לפני הפוליטיקה? ללכת לאח הגדול. עם כל הכבוד לרצון שלה לתקן את העולם - זה די ברור שמה שהיא הכי רוצה זה פרסום, הכרה וכוח, ואת כל אלו היא יכולה לקבל אם תהיה נעולה כמה חודשים בווילת האח ותריב על תקציב וסיגריות. זו לא תהיה עוד דמות שננסה להיזכר מאיפה היא מוכרת לנו כמו כל כך הרבה יוצאי האח, אלא אחת כזו שתישאר בתודעה.

ואם כבר אתי, אז הנה עוד כמה נשים שהיינו ממש שמחות לנעול איתה בוילה:

יפה בן דוד
אוי, יפה יפה יפה. גם אם היא תגיד לנו 100 פעמים שריאליטי זה לא לרמה שלה, אין סיכוי שנאמין לה. חיבה עזה למצלמות? צ'ק. אהבה בלתי נשלטת לדרמה? צ'ק. רצון אובססיבי להוכיח לכולם כמה היא חזקה וצודקת? צ'ק. יפה בן דוד לא תהיה עוד מתמודדת, היא תהיה גם האמא של הבית - זו שדואגת שכולם יאכלו ולא יריבו, אבל גם האבא - לא סתם אבא, אבא של משפחת פשע שכולם חושבים 10 פעמים לפני שהם נושמים לידו. אין לי ספק שהיא תנהל את המקום הזה הרבה יותר טוב מאשר האח, ואם בטעות יתנו לה משימה שהיא לא אוהבת היא לגמרי תייצר שם מרד. או לפחות איזו ברית חזקה. אה, זה לא התוכנית הנכונה? ליפה לא אכפת, היא תודיע להם איך התוכנית מתנהלת וממש לא להיפך.

מרי פרגלין
מגרדים את הראש בניסיון להבין מי זו? ובכן, ממש כמו הרבה משתתפי 'האח הגדול VIP', מדובר ב"סלב" שכולנו נזהה אם רק יתנו לנו את הקונטקסט הנכון. להלן - מרי פרגלין, החברה של מייקל לואיס. זוכרים אותה? זו שעושה ארגזים של כסף באונלי פאנס בזמן שמייקל מהלל אותה ואת העצמאות שלה בין שוט חושפני אחד לאחר? אבל בניגוד לדוגמניות אחרות שנזרקו לווילה על תקן "תהיי יפה ואולי תתנשקי עם מישהו", מרי עלולה להתגלות כאס. מעבר למראה שלה, מדובר באישה שבנתה לעצמה קריירה מעוררת מחלוקת ועם זאת מאוד רווחית והיא לא מתביישת לדבר עליה, היא היתה זו שהתחילה עם מייקל (לפחות לפי מה שהשניים האלו מספרים) ובאופן כללי מדובר במישהי שכנראה מחזיקה בנקודת מבט מעניינת ושונה על החיים - ואם זה לא דמות מושלמת לריאליטי, אז אני לא יודעת מה כן.

רותם חג'ג'
מכירים מקצוע ב-ק? ברור! קואוצ'ר. אין כמו להכניס לתוך וילת האח אנשים שמעצם היותם הם, מצליחים לפלח את מי שנמצא סביבם, וכשמדובר בקואוצ'רים העולם מתחלק לשניים - אלו שחושבים שהם רמאים שרק רוצים לקחת כסף, ואלו שפיד האינסטגרם שלהם מפוצץ במשפטי השראה ואנשים שצועקים עליהם שהם צריכים לעזוב את העבודה/ הבן זוג/ מעגל החברים כדי להתחיל בחיים טובים יותר.

רותם חג'ג' היא בדיוק הקואוצ'רית הנכונה להכניס לווילה - היא התחילה כעוד דוגמנית, התחתנה עם צחי חג'ג' (אם השם לא מוכר לכם תסתכלו רגע דרך החלון וחפשו בניין עם השם שלו עליו), הפכה לגורו למערכות יחסים ועוצמה נשית ואפילו כתבה ספר על כמה החיים שלה לא היו פשוטים בהתחלה אבל היא הצליחה ליצור לעצמה את חיי החלומות שלה. כן, אני יודעת - מרגש. ועדיין, אם נסגור אותה בווילה היא יכולה לעשות שני דברים נפלאים - הראשון הוא להראות לכולנו מי היא באמת ואולי לשבור קצת את התדמית המלוקקת שיש לכל הקואוצ'רים בארץ, והשני הוא להצליח להוציא מהמשתתפים בווילה סיפורים אישיים וקורעי לב - מה שיקדם את העלילה ובעיקר יבטיח עונה מלאה בדמעות והרבה דרמה.

עדי גוזי
והנה עוד שם שמצלצל מוכר אבל גורם לכולנו להתבלבל. עדי היא השכנה של שירה איסקוב - זו שהצליחה לפרוץ לבית של שירה כשבעלה תקף אותה. נשים בצד רגע את הרצון של כולנו לשמוע את הצד שלה שוב ושוב, מדובר באישה שכנראה לא תפחד לצאת למלחמות. עובדה - נכון להיום היא ושירה לא בקשר, וכנראה שקרה משהו בין השתיים. ולא, אנחנו לא יודעים מה - אבל מה שאנחנו יכולים להיות בטוחים בו זה שהאח הגדול יוציא את זה ממנה, ואם לא הוא, אז אולי רותם חג'ג'.

קטיה קונלין
הנה עוד מישהי שנכיר רק בזכות הרפרנס, והפעם הרפרנס הוא סיימון לבייב (או שמעון חיות, מה שאתם מעדיפים). קטיה היא דוגמנית יפיפיה שנכון להיום משמשת כחברתו של "נוכל הטינדר". אז קודם כל, ברור לכולנו שאנחנו ממש רוצים לשמוע את מה שיש לה להגיד - איך זה לחיות עם לבייב, האם הוא מטיס גם אותה במטוסים פרטיים על בסיס קבוע, מי משלם על הדירה במגדל היוקרתי שבו הם מתגוררים ובעיקר האם היא כבר לקחה הלוואה כדי לעזור להוציא אותו מאיזו צרה נקודתית. מצד שני, אולי בית האח יהיה קצת צפוף לה, בכל זאת, יש לה חבר מיליונר, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully