סיימון לבייב, אתי כרייף, פוטין. צילום מסך, AP
AP/צילום מסך

המכנה המשותף הכי נמוך: לבייב, כרייף, פוטין וההוא שהטריד תנין

עמליה וייס

23.2.2022 / 11:31

לא ברור אם זו הקורונה אבל הדברים רק הופכים למטופשים יותר ויותר מרגע לרגע, וכולם סובבים סביב אותו הדבר. עמליה וייס מסבירה מהו המכנה הכי נמוך שמשותף לסיימון לבייב, אתי כרייף, פוטין וההוא שהטריד תנין

"נוכל הטינדר" מאיים על דנית גרינברג/NOW שירה בר

אולי זה קורה לכולם מאז ומתמיד אבל בשנים האחרונות איכשהו זה בולט יותר - תקנו אותי אם אני טועה, אבל כבר קשה להבדיל בין מהדורת החדשות לבין ארץ נהדרת. הכל כל כך מטומטם ומטופש ורק הולך ומדרדר עוד יותר, עד כדי כך שכמה נערות ששפכו חומרי ניקוי אחת על השנייה לא נראות חריגות במיוחד יחסית למה שקורה בעולם המבוגרים. בואו נודה על האמת, כל מה שמעניין אותנו זה מעמד וכוח, ובשביל זה כנראה נהיה מוכנים לעשות הכל - לצאת אדיוטים, לגנוב, לעבור השפלות, לריב, לחזור על אותה בדיחה מיליון פעם. כן, דודו כל-השופטים-שיכורים-אמסלם, גם אתה לא יוצא איזה גאון.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה חמור אפילו יותר עוד כשמסתכלים ומבינים שבעומק, בבסיס כל המרדפים שלנו אחרי כסף, מעמד, כוח, והשפעה - כולם קשורים לנחשקות שלנו בעיני העולם, כלומר, לסקס, שמוכיח בפעם הלא יודעת כמה עד כמה הוא ותוצרי הלוואי שלו מנהלים את חיינו - אפילו, או במיוחד במדינות פוריטאניות וחרדתיות כמו שלנו. הנה כמה דוגמאות טריות מהתנור:

רק רוצה להכיר בחורות

סיימון לבייב "נוכל הטינדר". צילום מסך ערוץ 12, צילום מסך
סיימון לבייב "נוכל הטינדר"/צילום מסך, צילום מסך ערוץ 12

קחו למשל את האיש המגוחך הזה שקרא לעצמו סיימון לבייב. האם יש פתאטי ושקוף יותר מזה? ילד שגדל בעוני יחסי והבין מאד מוקדם בחיים שכסף יכול לשוות הילה של כוח וסקסיות לגבר, ומאז הקדיש את חייו להשגת הכסף הזה, או לחילופין מראית עין שלו. אמנם הוא עשה דברים שרובנו לא היינו עושים, כי כנראה בחוויה שלו יש לו פחות מה להפסיד מלאדם הממוצע, אבל מבחינת המניע, אנחנו לא כל כך שונים ממנו.

הוא אמר בריאיון: "אני בסך הכל רציתי להכיר בחורות". עכשיו, למרות שלדעתו הוא עובד על כולנו, בעצם אירונית יצאה לו האמת הכי הבסיסית - זו שהוא לא מודה בה בפני עצמו. הרצון להיות נחשק, כלומר סקס - הוא אכן מה שעומד מאחורי מעשי הנוכלות שמיוחסים לו. סיימון לבייב הוא לא איש מיוחד - הוא פשוט אחד שמוכן לעשות בשביל זה יותר מהאדם הממוצע.

הדבר האחד שכן מעניין בו זו הסתירה שבין הקדשת חייו להשגת פאסון, לבין חוסר הפאסון המוחלט שבהתנהגות התקשורתית שלו - במקום להסתתר הוא ממנף את הפרסום הבעייתי שלו והולך לכמה שיותר ראיונות, לוקח סוכנות, ולאחרונה החל גם למכור ברכות (או לתת blessings, איך שהוא קורא לזה). בואו, הרי אין עבודה פחות נואשת מזה כשאתה טוען שאתה עשיר. יחסית לאחד שחשוב לו כל כך איך הוא נראה כלפי חוץ, הוא לחלוטין נטול בושה - וסביר להניח שגם יצליח למנף את הפרסום ליצירת קריירה בתקשורת, ולהיות מוזמן לאירועים יחד עם דונלד טראמפ, אחיו לפסיכולוגיה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

יחדור או לא יחדור? זאת השאלה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במסיבת עיתונאים עם נשיא צרפת עמנואל מקרון במוסקבה, 7 בפברואר 2022. רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במסיבת עיתונאים עם נשיא צרפת עמנואל מקרון במוסקבה, 7 בפברואר 2022/רויטרס

טוב פוטין גם ברור, לא? האיש הכוחני הזה שאוהב נשקים, סוסים, והפגנות של גבריות סטריאוטיפית (ורצוי רעילה). האיש ששליטה היא הדבר הכי חשוב לו, האיש שהצטלם עירום על סוס עם כובע בוקרים - האיש הזה שככבר ימים כול העולם עוסק בו ובאובססיה שלו לכיבושים וחדירות.

ההתנהגות שלו אולי נראית מורכבת כי מה לעשות שהמציאות מחילה עליה המון פרטים שצריך להתייחס אליהם כמו חייהם של מיליוני בני אדם, אבל האם יש יותר שקוף וחלושס מהפגנת הכוח הבלתי נגמרת הזאת?

מה נראה לכם, שהיא קשורה באמת לשטחים אוקראינים ועניינים פוליטיים? מה פתאום. יותר סביר שהיא קשורה ליחסים הבעייתיים שלו עם אבא שלו ולתחושת ערך עצמי נמוכה מול בנות ביסודי. אם היו לו ביצים מתפקדות משלו הוא לא היה טורח למשש את הביצים של כל מנהיגי העולם כתחביב עיקרי.

סקס לא חוקי

אתי כרייף. אתר רשמי, צילום מסך
אתי כרייף/צילום מסך, אתר רשמי

חייבים לדבר על גיברת נו נו נו המרתקת. מצד אחד, כרייף לא מכחישה את הסקס עם נווה, מצד שני טוענת שאין הבדל בין סטוץ לבין שיטת חבר מביא חבר" שנהוגה בועדה לבחירת שופטים מאז ומתמיד, ובכלל, במינויים בכירים. והיא צודקת. מה לעשות שאין לה אחים שיכולים להועיל לה? כל אחד משתמש בקשרים שיש לו כדי להתקדם, והבעיה שיש לנו איתה היא שנדמה לנו שהיא השתמשה שלא כראוי בסקס שעשתה שנים לפני המינוי.

ברור שהפרשייה של אתי כרייף קשורה לסקס, ממש לא צריך להסביר למה. אבל יש עוד הקשר, פחות ברור מאליו - הבעיה האמיתית של אתי כרייף הוא שאת לא יכולה להיות גם אישה סקסית, וגם אישה בעלת כוח ומעמד. כרייף אולי חושבת שאם הייתה אשכנזיה היו רודפים אותה פחות, אבל לדעתי היו רודפים אותה פחות רק אם הייתה פחות מושכת.

ככה זה להיות אישה בעולם הזה - אם את מושכת, את לא יכולה להיות גם אסרטיבית, וגם בעלת כוח ומעמד ציבורי. זה או זה או זה. מותר לך להיות שופטת מכובדת רק אם את לא נחשבת מינית, ומותר לך להיות אישה מינית רק אם את לא עוסקת בתחום "מכובד". העובדה שאצל אתי כרייף מתקיימים שני הפרמטרים הללו הופכת את הסיטואציה שלה לבעייתית כל כך, כי בישראל רק לגברים מותר להחזיק גם בסקס וגם בכוח. נשים צריכות לבחור ביניהם, ואז להפוך בבת אחת לסבתות.

למי יש גדול יותר?

בווידאו: הבחור נכנס למתחם התנינים בספארי מתנצל/צילום: באדיבות המצולם וחדשות בזמן

ולקינוח, בטח יצא לכם לצפות בבחור המבריק שנכנס לכלוב של התנין בספארי והתגרה בו, רק כדי שיוכל להעלות את זה לטיקטוק, וככה להשיג - כן, כן - הערכה לגבריותו, ובהמשך לכך - סקס. איזו סיבה אחרת יכולה להיות לבן אדם להתקרב לתנין ולצעוק לו "בוא אח שלי בוא לפה יא טמבל על מי אתה מסתכל", ואז ללכת ולעשות את זה ליד היפופוטם, לקול צחוקם של חבריו. כמה אהבל בן אדם יכול להיות?

וההתנצלות, או מיי גוד, ההתנצלות - "אני מתנצל על זה, חשבתי תנין זה לא חיה מהירה" - תרגום: "חבל שנתפסתי, אבל אני שמח שהספקתי להוכיח לכולכם ששלי גדול יותר". טוב, לפחות עכשיו ברור מי היא החיה הכי איטית בטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully