סיפורי אהבה. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

"אהבה יכולה להתחיל בכל מקום, ובכל רגע" סיפורי אהבה משרדיים

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 15:24

וולנטיין הוא יום שנוי במחלוקת עבור כמעט כולנו, וחלקינו ממש פוגשות אותו מדי שנה בחרדה, כי הזוגות שבולטים במיוחד ביום הזה מזכירים לנו את רווקותינו. אז גם אם אין לך דייט להערב, הנה שלושה סיפורים שיזכירו לך שאהבה יכולה להתחיל בכל מקום ובכל רגע

יש לך דייט לערב? לא? לא נורא. מעבר לעובדה שזה קצת מטופש להתבאס בגלל ערב אחד שאין לו משמעות, אנחנו מבינות שהתזכורת עלולה להיות בלתי נעימה לרווקים ורווקות ותיקות. אז אם לפעמים הבדידות משתלטת עליכם/ן, הנה שלושה סיפורי אהבה שיזכירו לכם/ן שזה יכול לקרות בכל רגע ובכל מקום - כל מה שצריך זה רק להסתכל מסביב ולהישאר אופטימיים

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נופר חן ואדם בוברוב, בני 35 ו-40 הכירו ממש בתחילת הגל הראשון של הקורונה, בעבודה. שניהם החלו לעבודבסטארט-אפ בשם "רייזאפ", היא כאנליסטית והוא כמתכנת, בהפרש של חודש האחד מהשנייה. בשל התקופה המאתגרת כולם עבדו בעיקר מהבית, כך שהאינטראקציה ביניהם החלה באמת רק כשחזרו לעבוד מהמשרד.

ההיכרות
"כשחזרנו לעבוד מהמשרד, השיח בינינו היה חברי לחלוטין. מבחינתי לפחות. אדם ניסה לפלרטט איתי, אבל זה לא התרומם לכיוונים רומנטיים, ואפילו ניסיתי להכיר לו את חברה שלי דרך המנהלת המקצועית במשרד, שפשוט התפקעה מצחוק כששאלתי אותה, כיוון שהיא כנראה הבינה לפני שהחיבור בינינו ילך למקום אחר, ואין מקום לשום חברה. קבענו להיפגש אצלי בבית, וברגע האחרון, השתפנתי וביטלתי את המפגש. אחרי מספר ניסיונות נוספים מצד אדם, זה קרה."

הרומן הסודי
קולגות שפוצחים בסיפור אהבה זה מסובך, וגם אבי ונופר חיכו קצת עד היציאה מהארון המשרדי: "הצלחנו לשמור על הזוגיות בסוד גמור בערך כחודשיים שלמים. היו לחשושים מצד קולגות שחשדו בנו, אבל לא מעבר לזה. עד לפעם ששלוש עובדות ברייזאפ, שהן חברות של שנינו, פשוט ניגשו לאדם ושאלו בצורה ברורה האם אנחנו יחד, ואדם לבסוף נכנע ושיתף שאנחנו זוג. אחרי שחשפנו את הזוגיות, יכולנו להתנהל באופן חופשי יותר, וזכינו לפרגונים מקיר לקיר. המדיניות ברייזאפ מאפשרת ופתוחה להיכרויות, פרגנו לנו, ונתנו לנו להרגיש מאוד בנוח."

ההצעה
כשאדם יצא לסופש עם חברים, החליט שהוא רוצה להציע נישואין לחברתו, ואמנם נהוג לומר 'סוף למעשה במחשבה תחילה', אבל לפעמים המעשה צריך להגיע ממש מהר. בכל מקרה, נופר היא הקדימה אותו, וכשחזר הביתה, כבר חיכתה לו עוגה שעליה היה כתוב - "התנשא לי?"

אדם השיב בחיוב, ואת התמונה של העוגה שלחו בקבוצת הוואסטפ של העבודה - "בהתחלה כולם חשבו שמדובר בהטרלה" היא נזכרת בחיוך "אבל לא, זה כן קרה ואנחנו מתחתנים במרץ הקרוב."

תובנה
לשמור על ראש פתוח - "נסו לא להתקבע ולצמצם את האופציות לקריטריונים מסוימים. האהבה יכולה להימצא בכל מקום".

סיפורי אהבה. באדיבות המצולמים
מדיניות היכרויות מאפשרת - נופר ואדם/באדיבות המצולמים
סיפורי אהבה. באדיבות המצולמים
עוגת ההצעה של נופר ואדם/באדיבות המצולמים

הפגישה
"הדס ואני הכרנו לראשונה בגיל 17, כשהיינו בכיתה י"א, במסגרת פעולה משותפת בגרעין של הנוער העובד והלומד" מספר נתי (51) "אני הייתי מאוהב בהדס מהרגע הראשון אבל לקח קצת זמן עד שהיא התייחסה אליי".

הזוגיות
נתי והדס היו בני זוג מדי פעם במשך השנים - למשל בטירונות המשותפת במחנה שמונים של הנח"ל, אבל למרות שנפגשו לראשונה בגיל 17 לקח הרבה זמן עד שהפכו לזוג קבוע: המשכנו לשמור על קשר גם אחרי הצבא - כשהדס עבדה במצוקי דרגות אחרי השחרור מצה"ל אני הייתי מבקר אותה שם והיינו יוצאים לטיולים באיזור, כשהדס נסעה לטיול הגדול במזרח אני המשכתי לעבוד בתנועת הנוער העובד והלומד והייתי מקליט להדס קסטות עם מוסיקה ושולח לה למדינות שבהן טיילה.

הנבואה
למרות הקושי "לסגור את הבסטה, להדס הייתה תחושה שיום אחד זה יקרה מעצמו. נתי מספר שזה אפילו נאמר בקול רם: "הדס אמרה לחברה משותפת שלנו שהיא בסוף תתחתן איתי, אבל בפועל זה לא היה כל כך פשוט. לכל אחד מאיתנו היו לאורך השנים בני זוג שונים, ואני הייתי נשוי למישהי אחרת במהלך השנים".

הפגישה 2
"נפגשנו מחדש שוב רק בשנת 2001 בחתונה של חברה" הוא נזכר "הפגישה המחודשת הציתה את הלהבה ביננו". נתי עזב את הקיבוץ עבר לתל אביב, ובילה את רוב זמנו בדירתה של הדס. "אחרי שנה בתל אביב החלטנו לעבור לגור ביחד. כל החברים שלנו כבר ידעו שזה מה שהולך לקרות, ואח של הדס אפילו אמר לאחיין שלנו 'אתה רואה אותו? הוא הולך להיות הדוד שלך'".

החתונה
לקח זמן אבל נגמר כמו באגדות - הזוג נישא ב-2005, 17 שנה אחרי שנפגשו, ונולדו להם שלושה ילדים מדהימים. זהר (14), שחר (12) וסהר (10). כיום הם חיים בכיף במושב כחל.

טיפ
"אהבה אפשר למצוא בכל מקום וזמן, וצריך להאמין גם באהבה הגדולה של הנעורים כי לפעמים היא זו שנשארת. עובדה."

סיפורי אהבה. באדיבות המצולמים
לקח רק 17 שנה - הדס ונתי/באדיבות המצולמים

הפגישה
אודיה (34 )הייתה בת שרות, ואבי (38) מתנדב הם נפגשו לראשונה במהלך שבת משותפת של חניכים ומדריכים ב'זכרון מנחם'. הדעות חלוקות לגבי מי התאהב ראשון, אבל פרט אחד מסוכם הוא שאודיה לא הסכימה לצאת במהלך השרות לאומי ואבי היה צריך לחכות בסבלנות: "מהרגע שנפגשנו היה לנו ברור שאנחנו רוצים מאוד אחד את השנייה. היו מהמורות בדרך וכל אחד ניסה לבדוק את עצמו, אבל מהרגע שנפגשנו והפכנו לחברים טובים היה לנו מאוד ברור שיום אחד נהיה זוג וזה רק עניין של זמן."

הקסם
"כשקבוצות איכותיות מאותה מגזר נפגשות בגיל מסוים, קורה משהו" הוא מסביר "ובזיכרון מנחם יש אווירה מאוד מאוד ייחודית לאורך כל השנה, אוירה של משפחה שמגבשת ומקרבת את כולם. הסיטואציה מביאה את המתנדבים למצבים ייחודים, גם קשים וגם טובים, שמוציאים מהם המון רגשות בזמן קצר, וההיכרות עם הסובבים מעמיקה אוטומטית."

סיפורי אהבה. באדיבות המצולמים
הקושי קירב ביניהם - אודיה ואבי עופר/באדיבות המצולמים

הכוח
למי שלא מכיר עשוי להישמע מוזר להתאהב במקום העוסק במחלת הסרטן , אבל אודיה מסבירה ש"דווקא הקושי הזה חיזק אצלנו את הקשר ואת האהבה. לנו זה היה נראה מקום טבעי להתאהב בו. אדם שמצליח לצמוח מכאבו ולשמח אחרים בכאב שלהם זה אדם שכל אחד רוצה לידו לכל החיים."

טיפ
מי שעושה טוב מרוויח מזה, אבל הרווח הגדול הוא לעשות טוב בלי להתעסק בזה בכלל. שיבואו לתת מעצמם ולהיות עם הילדים, ואם בדרך יגיעו הנסיכה/האביר על הסוס הלבן, זה רק בונוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully