גילתה שהיא לסבית - אחרי שאירגנה שלישייה לה ולבעלה. raising2activists, צילום מסך
צילום מסך/raising2activists

"ארגנתי שלישייה ליום ההולדת של בעלי - הבנתי שאני לסבית והתגרשנו"

4.3.2022 / 0:07

אם לשניים מספרת כיצד מתנת יום ההולדת שנתנה לבעלה - שלישייה עם אישה נוספת - גרמה לה להבין שהיא למעשה נמשכת לנשים. כשהוא גילה על זה, הוא נקם בה וכמעט הביא להתאבדותה

הסרטונים של תרזה וג'אקי שחוגגות את הההעדפה המינית שלהן/raising2activists

רוז בת ה-36, אם לשניים, סיפרה ל"ניו יורק פוסט" על מתנת יום ההולדת שארגנה לבעלה - שלישייה עם אישה אחרת - שבסופה גרמה לה להבין שהיא נמשכת לנשים ולכן התגרשה ממנו. היא תיארה כיצד נותרה עם נטיות אובדניות לאחר שבעלה הוציא אותה מהארון בפני משפחתה הקתולית השמרנית - וכי ניצלה רק בזכות בת הזוג הנוכחית שלה, ג'קי.

לרוז יש יותר מ-135 אלף עוקבים בחשבון הטיקטוק שלה Raising2Activists, שם היא מגדירה את עצמה כ"לסבית בפריחה מאוחרת" וכפעילה לבריאות הנפש. היא מספרת שם בגלוי על החוויה המינית שעברה עם בעלה לשעבר ואישה נוספת, שגרמה לה להבין שמערכת היחסים שלה עם גבר הייתה "רדודה".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

היא סיפרה שבמשך 13 שנים הרגישה אומללה בנישואיה ולא ידעה להסביר מדוע. בשנת 2020 היא החליטה לארגן את השלישייה כמתנת יום הולדת לבעלה ומאז חייה השתנו. היא סיפרה: "כאשר חוויתי את האינטראקציה האינטימית הזו עם אישה בפעם הראשונה - העומק הפיזי והרגשי היה כל כך אינטנסיבי. אמרתי לעצמי 'או מיי גאד, זה מה שהיה חסר לי'. אחרי שהייתי עם האישה הזו, אמרתי לעצמי 'זו הסיבה שהייתי כל כך אומללה בנישואיי'".

רוז הוסיפה: "היחסים שלי עם בעלי, מבחינה רגשית, הרגישו כל כך רדודים ובודדים בהשוואה לקשר שלי עם אישה". רוז, המזוהה כעת כאתאיסטית, אומרת שהיא חונכה בבית דתי מאוד וגרמו לה להאמין ש"כל ההומוסקסואלים הולכים לגיהנום". על אף החינוך הקתולי הקפדני שקיבלה, היא לא יכלה להכחיש עוד את תחושותיה כלפי נשים אחרות.

הנה היא משיבה לביקורת:

רוז סיפר כיצד בעלה הגיב כשסיפרה לו את האמת. "כששיתפתי את בעלי ברגשות שלי אחרי החוויה שלנו עם האישה ההיא, הוא נהיה ממש מגעיל כלפיי", אמרה, "הוא סיפור עליי להוריי המאוד שמרניים, לחברים המשותפים שלנו ולקבוצת לימודי התנ"ך שלנו. ההורים שלי הוציאו אותי מהצוואה".

רוז הודתה שרכשה אקדח ושקלה להתאבד לאחר מעשה בעלה, אך ניצלה כשפגשה בג'קי. השתיים עברו יחד מקליפורניה לאורגון, שם רוז מגדלת כעת את שני בנייה. השתיים יבזוגיות כבר מעל לשנה, אך היא לא דיברה מאז עם משפחתה והיא לא מתחרטת על כך: "זה מרגיש כל כך חופשי לחיות סוף סוף בצורה אותנטית".

חוקרת הנזילות המינית ליסה דיימונד אמרה לפוסט: "לנשים רבות יש יכולת רחבה יותר לצורות מגוונות של תשוקה מינית - למספר בני זוג, לבני זוג מאותו מין וכו' - ממה שהן עשויות להיות מודעות לכך". היא הוסיפה: "כנשים, מחנכים אותנו להניח שאנחנו הטרוסקסואליות, ומלמדים אותנו להתמקד במציאת בן הזוג הגברי הנכון. זה לא שהנשים האלה הופכות פתאום ללסביות או ביסקסואליות. יתכן שתמיד הייתה להן יכולת למערכות יחסים חד-מגדריות, אבל אולי מעולם לא הייתה להן את ההזדמנות אפילו לשאול את עצמן האם זו אפשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully