אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מגיע לה כל שקל: דניאל גרינברג לא חייבת התנצלות לאף אחד

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 11:30

דניאל גרינברג התראיינה בחדשות 12 על הגירושים המתקשרים מאייל גולן, ועל הדרך גם קידמה את העסק החדש שלה, אתם יודעים, פרנסה וזה. הביקורות לא אחרו להגיע, ולג'ני דנסון נמאס מהצקצוקים

הנה, עכשיו כולם מרוצים.

רשמית אין אדם, אתר אינטרנט או עיתון שלא מצביע על דניאל גרינברג ואומר "נה נה בננה, אמרנו לך ואמרנו לך" על הגירושים שלה מאייל גולן. כל הכבוד לכולם, הצלחתם לנבא את העתיד בזוגיות בין פליטת ריאליטי שהבליחה לרגע בכמה השקות לבין הזמר המפורסם במדינה שבאותה תקופה היה אבא "רק" לשלושה ילדים משתי נשים שונות. כולכם קיבלתם 100 במבחן ואתם יכולים לחזור לחיים האפורים שלכם. גם אני כתבתי בשנים האחרונות לא מעט טורים שביקרו את דניאל, אבל הפעם אני לא יכולה שלא להיות בצד שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מדובר באישה שעברה גירושים, ולמרות שלכולנו שזה נראה כאילו אלו גירושים ידידותיים שהסתיימו בחיבוק חברי, עדיין לא פגשתי זוג שהתגרש ולא השאיר כמה חתיכות מהנשמה שלו בבית המשפט. דניאל של היום היא ממש לא דניאל של לפני החתונה. פעם היא היתה ילדה מסונוורת ומאוהבת, היום היא בעיקר אמא מפוכחת לשני ילדים שמבינה שאם היא רוצה לבנות לעצמה חיים נוצצים, יש לה בערך 3 שנים להרים את עצמה ולבנות לעצמה קריירה שתאפשר לה לברוח מרחובות. וזו לא סיבה לצקצק עליה. להיפך.

ראשית - למה לעזאזל היא היתה צריכה להגן על עצמה ולהתנצל על המזונות והדירה שקיבלה או לא קיבלה? סליחה?! עם כל הכבוד לפמיניזם ולעובדה שהיא בעצמה הסתובבה בעולם וירקה "אני אישה חזקה שעומדת בזכות עצמה" בכל מקום שאליו היא הגיעה, החוק בישראל עדיין מחייב במזונות לילדים. ואם היא קיבלה 15,000 ודירה אז אני שמחה בשבילה, ובעיקר מתבאסת שהיא לא קיבלה 30,000, דירה לכל ילד וגם מענק פינוי מהווילה ופיצויים על עוגמת נפש. השניים האלו היו נשואים - הוא היה המפרנס העיקרי וכנאה היחיד ויש לו ממנה שני ילדים, למה שהוא לא יממן אותם? למה כל אישה שמתחתנת עם גבר עשיר מחפשת רק כסף ולמה אם היא מקבלת משהו בגירושים היא רעה?

ולגבי הנישואים הספציפיים האלו - אני ממש לא חושבת שדניאל הלכה איתו רק בגלל הכסף. מדובר באחד הגברים המפורסמים במדינה, אחד שככל הנראה יודע לגרום לאישה להרגיש מדהים כי הוא הצליח לסובב לא מעט נשים למרות התנהגות בעייתית שדולפת מכל סדק, ואחד שללא ספק גרם לה להרגיש כמו מלכה עד לשבר. אז כן, כמו שאמרה מרלין מונרו, "גבר עשיר זה כמו אישה יפה, אתה לא תתחתן עם אישה רק כי היא יפה, אבל זה בהחלט עוזר." דניאל הסתנוורה והתאהבה, כמו שקורה לאינסוף נשים וגברים שנכנסים למערכות יחסים. היא ראתה גבר חזק ומצליח שהציע לה את כל העולם והיא קפצה על ההזדמנות. אם יש מישהי בעולם הזה שלא היתה במצב הזה אף פעם אני קצת מרחמת עליה כי מערכות יחסים כאלו הן רכבת הרים די מדהימה. עד שהיא מתרסקת. רובנו הסתחררנו במערבולות רגשיות כאלה, רק שבמקרה שלנו הגברים בצד השני לא היו עשירים או מפורסמים כמו אייל. אה, והם גם בדרך כלל לא רצו להתחתן איתנו.

עוד בוואלה!

אם באמת היה לה הכל, מיס USA לא היתה מתאבדת בגיל 31

לכתבה המלאה

צעד נוסף שהביא לצקצוקים היה העובדה שבסוף הריאיון הוקדשו שלוש דקות לשיחה על מותג מוצרי השיער שדניאל מקדמת (או יוצרת, או מנהלת). אחרי שדניאל הוציאה החוצה את הכביסה המלוכלכת שלה ושל אחד הזמרים הגדולים במדינה, ואפילו הצליחה לגרום לו להצטלם בחיוך לכתבה בזמן שאספה ממנו את הילדים ובדרך סידרה לכולם את מנת הרכילות השבועית שלהם, מסתבר שבעיני יותר מדי אנשים זה לא בסדר שניצלה את הבמה שקיבלה לקידום אישי.

תחליטו - או שאתם לא מסכימים שהיא תקבל מענקים, דירות ומזונות, או שאתם לא מוכנים לראות אותה מקדמת את עצמה ומנסה להרוויח כסף. כי לדרוש ממנה לוותר על כל הכסף שמגיע או לא מגיע לה מאייל, וגם לוותר על אחד מאפיקי ההכנסה הפוטנציאליים הכי גדולים שלה, זה לא יושרה או פמיניזם או כל סופרלטיב אחר - אלא צדקנות.

אני ממש מקווה שהיא התנתה את הריאיון הזה בפרסום המותג שלה, כי אחרת באמת אין לה שום סיבה להתראיין. הלו, מדובר באם חד הורית לשני ילדים. מזונות או לא מזונות, היא חייבת לפרנס את עצמה, וכמה שיותר טוב - אם אפשר. היא ממש לא צריכה לבקש מאייל שיקנה לרון אופניים או שמלה למיאל, ובטח לא צריכה שהילדים ירגישו שיש להם אבא עשיר ואמא שצריכה לחסוך. ואם יש לה אפשרות לרכב על הגירושים המכוערים האלו לעבר הכנסה אקטיבית, פסיבית או אובססיבית, אני ממש מקווה שהיא תעשה את זה ותרוויח מיליונים. כל אחד מאיתנו משחק עם הקלפים שיש לו. פעם היא היתה צעירה, יפה ונטולת קריירה או דאגות, אז היא התחתנה עם מישהו שהבטיח לה את הירח והכוכבים. היום היא עדיין צעירה ויפה, אבל היא גם אמא לשניים שכבר הבינה את העולם קצת יותר טוב, והיא גם מפורסמת - אז שתעשה מהלימונדה הזו מרנג לימון או משהו ותרוויח כמה שיותר.

ואם כבר צדקנות, אז להלביש עליה את הדברים שעשה או לא עשה בעלה לשעבר או החברים שלו זה גם קצת מוגזם. זה לא ילד בן 4 ולא כלב שאפשר לשים עליו רצועה, והוא בטח לא חזר הביתה ואמר לה "שומעת, היום חבר טוב שלי הטריד ארבע קטינות". לאנשים מאוהבים יש נטייה לסמוך על בני הזוג שלהם, תשאלו את עשרות החברות של נוכל הטינדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully