לידיה לואיזה. lidiabertoncello, צילום מסך
צילום מסך/lidiabertoncello

"שכרתי דוגמנית שתבחן אם ארוסי יבגוד בי - ודברים לא הלכו כמתוכנן"

7.3.2022 / 23:30

כלה לעתיד הייתה כל כך בטוחה שהארוס שלה לעולם לא יבגוד בה שהיא הייתה מוכנה לשים על זה כסף ושכרה משפיענית רשת יפייפיה שתבחן את נאמנותו. היא נותרה המומה מהתוצאות

כוכבת רשת בוחנת נאמנות של גברים/lidiabertoncello

כלה לעתיד מברזיל הייתה כל כך בטוחה בנאמנותו של ארוסה עד שהיא הסכימה להתערב עם חברתה על סכום של כ- 100 דולר שהוא לא יבגוד בה, גם אם האישה הכי יפה שהיא מכירה תתחיל איתו. יתרה מזאת, היא אפילו פנתה לדוגמנית ומשפיענית רשת יפייפיה ושילמה לה כדי שתפתה אותו - רק כדי להוכיח לחברתה, וכנראה גם לעצמה, שאין גבר נאמן ממנו. לצערה, "הגבר הנאמן" שלה נפל מהר מאוד במלכודת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


שבועות ספורים לפני היום הגדול שלה, שכרה הכלה לעתיד את הדוגמנית ומשפיענית הרשת לידיה לואיזה וביקשה ממנה שתתחיל עם בעלה לעתיד. היא עשתה זאת לאחר שהתערבה עם חברתה על BRL 500 (כ-330 שקלים) שהוא לעולם לא יבגוד בה, לא משנה עד כמה הפיתוי יהיה גדול. לידיה סיפרה על המקרה בטיקטוק, וחשפה מה קרה לאחר שהכלה האלמונית שילמה לה כדי שתנסה לפתות את ארוסה.

לידיה, שמבצעת בקביעות מבחני נאמנות לחברות חשדניות, חשפה בסרטון טיקטוק כיצד השיחה עם הארוס הפכה לפלרטטנית. בסרטון, שצבר יותר כמעט 10 מיליון צפיות, הציגה אושיית הטיקטוק - שכינויה testesdefidelidade (כלומר- מבחני נאמנות)- הודעה שנשלחה אליה מהכלה לעתיד. בשלב זה לפחות נראה היה שלאישה המאורסת לא היו חששות אמיתיים מפני בעלה לעתיד. בהודעה נכתב: "אני מתחתנת בפברואר ורציתי לבחון את נאמנותו של ארוסי, למרות שאני סומכת עליו מאוד. אני רוצה לעשות את זה רק בגלל שהתערבתי עם חברה שלי. התערבתי על 500 BRL שהוא לא ייפול במבחן שלך".

לידיה נענתה לבקשתה והחלה לעקוב אחרי הארוס באינסטגרם - ולפזר לייקים בכמה מהתמונות שלו. לא עבר זמן רב מדי והוא פנה אליה בהודעה פרטית. הארוס החמיא לה על התמונות שלה ושאל אותה האם אלו תמונות אמיתיות שלה כי היא "נראית כמו בובה". השניים החלו לפלרטט כשלפתע שאלה אותו לידיה האם הוא יוצא עם מישהי כרגע - כשהיא יודעת היטב שהתשובה היא "כן". הבחור ענה שהמצב מורכב ועבר לשוחח איתה בוואטסאפ, שם הפלירטוטים היו אף יותר ברורים. בין היתר הוא כתב לב: "אני כבר מת לנשק את הפה היפה שלך". לבסוף הוא ביקש ממנה שלא תשלח לו הודעות לנייד כי הוא גר עם חברתו ועליהם להיזהר.

הנה הסיפור המלא שלה:

כמובן שלידיה חשפה את האמת בפני האישה המאורסת ועל אף שלא ברור מה עלה בגורל השניים, אנחנו מניחים שהיא זרקה אותו. אחת העוקבות של לידיה כתבה בתגובה: "אני, במקום החברה של הכלה לא הייתי לוקחת ממנה כסף על אף שניצחה בהתערבות. ואולי היא בכלל ידעה שהוא בוגד והייתה נבוכה מדי לספר על כך, אז העדיפה לשכנע את הכלה לבחון אותו במסגרת התערבות?".

אחר הוסיף: "עכשיו היא אולי סובלת, אבל יום אחד היא עוד תודה לאלוהים על ההתערבות הזאת. לחברה שלה כנראה היה חשד מוצדק". אישה נוספת סיכמה: "היא איבדה את ארוסה ו-500 BRL אבל לפחות השיגה את הדבר החשוב מכל: להיפטר ממנו".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully