חבר שלי בגד בי עם אחותו החורגת. @theshortdumbass, צילום מסך
צילום מסך/@theshortdumbass

גילתה שחבר שלה שוכב עם אחותו החורגת - והראתה את הסרטון לאמם

17.1.2022 / 23:54

משתמש הטיקטוק קורטני קופנהגן בת ה-18 סיפרה שהחבר שלה בגד בה עם אחותו החורגת מזה 8 שנים, ומאחר שבאותו זמן ישבה לארוחת צהריים עם אמו - הראתה לה את ההוכחות. זה נגמר בחסימה ובאיומים של האחות

"אחותו החורדת של החבר שלי שלחה לי סרטון שלהם עושים סקס"/@theshortdumbass

איך אנחנו אוהבים לשמוע על דרמות בין בני זוג שעולות על הדרמות שלנו, אז הנה אחת עסיסית במיוחד עבורכם. משתמשת הטיקטוק קורטני קופנהגן, בת ה-18, גילתה שבן הזוג שלה בוגד בה עם לא פחות מאחותו החורגת הצעירה. לתגלית המפתיעה הזו היא נחשפה בזמן שהייתה בארוחת צהריים עם אמו של בן הזוג ובלי לחשוב פעמיים סיפרה ואף הראתה לה מה בנה ובתה החורגת עושים מתחת לסדינים.

אם תהיתם איך המידע הזה הגיע אליה היא מסבירה: "אחותו החורגת שלחה לי סרטון סנאפצ'ט שלהם. שניהם היו ערומים לגמרי - והיא הייתה עליו", סיפרה קורטני קופנהגן ל"ניו יורק פוסט", והוסיפה שהאקס שלה ואחותו הם אחים חורגים מזה 8 שנים. "ברגע שראיתי את הסרטון התחלתי לבכות. המחשבה הראשונה שלי הייתה 'מה לעזאזל?'", היא סיפרה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?


קופנהגן, סטודנטית שנה א' באוניברסיטה הטכנולוגית של מישיגן, פירטה במקור על התקרית המטרידה בסרטון טיקטוק. "מעולם לא ראיתי באחותך החורגת איום", כתבה בכתוביות של הסרטון הוויראלי שלה - שזכה ל-7.7 מיליון צפיות, "עד שהיא שלחה לי סרטון של שניכם מקיימים יחסי מין, כמובן". הסטודנטית להנדסה ביו-רפואית המשיכה והסבירה שהיא פגשה את האקס שלה, סטודנט שנה ב' במישיגן טק בשם מיטשל, במהלך הסמסטר הראשון שלה בקולג' ויצאה לארוחת צהריים עם אמו בדיוק כשנודע לה על הבגידה שלו. "יצאתי לארוחת צהריים עם אמא שלו כי זה היה יום ההולדת שלה ורציתי לחגוג את זה איתה", אמרה קופנהגן, "ואז האחות החורגת (תלמידת תיכון בשם אשלי) שלחה לי את הסנאפצ'ט".

ככה זה התחיל:

בסרטון המשך היא סיפרה שהראתה את הסרטון שקיבלה מהאחות לאימם במהלך ארוחת הצהריים שלהם כי "הייתי בהלם ולא ידעתי מה לעשות", היא אמרה שהאם "היתה אפילו יותר בהלם" מהסצנה שנחשפה אליה, ובסופו של דבר עזבה את המסעדה. "אימא שלו פשוט הסתכלה עליי ואמרה, 'אני צריכה ללכת'", הסבירה קופנהגן. "אני מניחה שהיא הלכה הביתה כדי להתעמת עם הילדים שלה על זה".

לפני שהייתה לה את ההזדמנות להתעמת בעצמה עם מיטשל, קופנהגן גילתה שנחסמה מכל דרך ליצור איתו קשר בטלפון וברשתות החברתיות. "רציתי להתקשר אליו כשאחזור למעונות ", אמרה, "אבל ברגע שחזרתי לחדר שלי גיליתי שנחסמתי מכל דרך אפשרית ליצור איתו קשר".

וכאן היא מספרת את כל הסיפור:

קופנהגן, שלא חלמה שהפוסטים שלה יהפכו לוויראליים, טוענת שהיא שיתפה את הסיפור הכואב שלה ברשת כאמצעי להתמודדות עם המצב. "לא ציפיתי לקבל כל כך הרבה צפיות ולייקים. זה די מדהים", היא אמרה, "פשוט תמיד פרסמתי סרטונים כדרך להתמודד עם הדברים השונים שקורים בחיי".

מאוחר יותר היא גם שיתפה בטיקטוק צילום מסך של הודעת הטקסט הזועמת שקיבלה מהאחות אשלי, על שהוציאה את הכביסה המלוכלכת שלהם החוצה ופרסמה אותה ברשת. "היי, זו אשלי. מה לעזאזל לא בסדר איתך? עשית טיקטוק על אחי ועלי, והשתמשת בשמו?! החברים ובני המשפחה שלנו ראו את זה", היא כתבה והוסיפה: "את חתיכת זבל, כאילו כמה רעה את יכולה להיות? קארמה איז אה ביץ' ואצלך בקטע אמיתי".

וזאת ההודעה המלאה שהיא קיבלה מאשלי, אחותו של האקס:

צופי טיקטוק הציפו את הסרטון שלה באיחולים ומילות נחמה, אך היא ביקשה מהם שלא ירחמו עליה. "אני שמחה שהתחמקתי מהכדור הזה. הייתי סטודנטית שנה א' בקולג' שעמדה להתאהב באדם הראשון שהיא שמה עליו עיניים. והבחור שאני מתאהבת בו הוא במקרה מישהו שמ**** את אחותו. אז, אני בסדר!, היא אמרה ולמרות שהסיפור הזה לא הרס לחלוטין את הרצון שלה ברומנטיקה, הסטודנטית העסוקה טוענת שהיא דוחה זמנית את חיי האהבה שלה כי "אין לי זמן לדרמות". זה בסדר, הבאת לנו אחת מספיק גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully