אלחנדרה מרצדס. alejandramercedesxc, צילום מסך
צילום מסך/alejandramercedesxc

"עשיתי את טעות חיי. עברתי 5 ניתוחים פלסטיים ביום - והפטמות שלי מתו"

21.3.2022 / 23:54

הדוגמנית ומשפיענית הרשת אלחנדרה מרצדס עברה חמישה ניתוחים פלסטיים ביום אחד כדי "לסיים הכל במכה" ונותרה במצב קשה כשגופה התקשה להחלים. כעת, לאחר שסוף סוף החלימה, היא משתפת תמונות קשות מאותם ימים ומדרבנת נשים להימנע מעומס ניתוחים

אלחנדרה מרצדס מראה את תוצאות הניתוחים/alejandramercedesxc

דוגמנית ממיאמי, ארה"ב, עברה חמישה ניתוחים פלסטיים ביום אחד ומספרת: "הגוף שלי בקושי עמד בזה. הפטמות שלי השחירו ומתו".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


לאלחנדרה מרצדס בת ה-25 יש כ-1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא סיפרה שנכנסה מתחת לסכין הניתוחים כדי לבצע הרמת חזה משולבת והחלפת שתלים, שאיבת שומן בגבה והליך מיצוק עור. כל זה היא עשתה ביום אחד. מהר מאוד היא גילתה שהיא מתקשה להתאושש מהניתוחים וכי שתי הפטמות שלה איבדו כל זרימת דם והפכו לשחורות.

היא סיפרה ל"סאן": "מה שאני לוקחת מהחווייה הזאת זה שעדיף לעבור ניתוח אחד בכל פעם. אני חושבת שהנמק, הבעיות בהחלמה והכאבים שחוויתי היו בגלל שהגוף שלי לא יכול היה להתמודד עם כל כך הרבה אזורים בגוף שנותחו ביום אחד. הפטמות שלי הפכו שחורות עד כדי כך שהן נראו שרופות. הן היו מתות לגמרי. הייתי בפאניקה וחששתי שאראה כאילו חליתי בסרטן ושלא יהיו לי פטמות בכלל".

אלחנדרה שילמה 20,000 דולר עבור חמשת הניתוחים ביום שלה, וצרכה משככי כאבים חזקים כדי להתמודד עם הכאב. הדוגמנית סיפרה: "המוח שלי היה בכל מקום. הם נתנו לי קרם לשים על החלקים שבהם היה לי נמק, כדי שהעור המת יתרכך ויפול. הרוב נפל, אבל בחלקים מסוימים נאלצו לחתוך את העור במספריים. אז חלק משריר השד שלי פרץ דרך התפרים והייתי צריכה לעבור ניתוח שני כדי לסדר את הכל שוב. למרבה המזל החלמתי היטב לאחר מכן".

כעת, כשהחלימה לחלוטין, אלחנדרה כתבה ספר אלקטרוני על החוויה שלה - Results after the Cut "תוצאות לאחר החתך". היא גם החליטה לשתף תמונות מעוררות זעזוע מתהליך השיקום הארוך כדי להזהיר אחרות מפני הסיבוכים שעלולים לצוץ מניתוחים פלסטיים (כשפה חסכנו לכם את המראות הקשים מלבד תמונה אחת).

אלחנדרה אמרה: "פגשתי כל כך הרבה נשים שסבלו מנמק וזיהומים כמו מה שעבר עליי. לפני מה שעברתי, לא היה לי מושג עד כמה הבעיות האלו נפוצות בעקבות ניתוח פלסטי. אנחנו לא יודעים למה זה קרה לי, אבל אני רוצה שנשים יחשבו היטב על ביצוע של יותר מניתוח אחד בו זמנית, מכיוון שזה מכביד על הגוף ולא מאפשר לו להחלים. אחרי החוויה הזו אני לא חושבת שאעבור הליך נוסף, מלבד אולי קעקוע קוסמטי שישפר את הצלקות סביב הפטמות שלי. כרגע נשאר לי רק מעט אראולה (הילת הפטמה), רק כ-2 ס"מ, אבל אני כל כך אסירת תודה על זה שהחלמתי כל כך טוב. אני מרגישה שוב יפה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully