סלינה קנטינו לפני ואחרי הניתוחים הפלסטיים. ccentino, צילום מסך
צילום מסך/ccentino

הוציאה 27 אלף דולר על ניתוחים פלסטיים כדי למצוא חבר - ולא מצליחה כבר 7 שנים

20.7.2021 / 8:00

הדוגמנית סלין קנטינו חשפה שעברה שלל ניתוחים והזרקות כדי למצוא בן זוג ועדיין, לצערה, היא נותרה רווקה: "בעבר גברים לא היו מסתכלים עליי. עכשיו הם מסתכלים ומפחדים לפנות"

סלינה קנטינו מדגמנת/ccentino

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם סלין קנטינו בת ה-26 מודה שעברה שלל ניתוחים פלסטיים בעלות של יותר מ-27 אלף דולרים רק כדי למצוא בן זוג, אך סיפרה בכאב שהיא רווקה מזה 7 שנים. הדוגמנית סיפרה כיצד בעבר גברים לא היו מסתכלים בכלל לעברה ואף התאכזרו אליה וכי היום, כשהיא דוגמנית מצליחה, הם מפחדים לפנות אליה: "מה שעשיתי לא עוזר. אני מייחלת להיות במערכת יחסים רצינית אבל לא מצליחה למצוא בן זוג".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לדוגמנית הנואשת לאהבה יש 526 אלף עוקבים באינסטגרם ועל אף שהיא מקבלת הרבה פניות מגברים, היא מהר מאוד מבינה שאלה מתעניינים רק בגוף שלה. היא סיפרה ל"סאן": "אני יוצאת עם חברות שלי ובנים מסתכלים עליי. הם מביטים בי כאילו הם רוצים לאכול אותי, אבל כשאני שולחת להם חיוך קטן שמזמין אותם לבוא אליי, הם מעולם לא ניגשו. לפעמים אם אנחנו במועדון ויש הרבה אלכוהול, הם עשויים להגיד שלום ולשוחח איתי, אבל בדרך כלל הם כל כך שיכורים שאני לא טורחת אפילו".

גם כשסלין מצליחה לצאת לדייטים, הגברים לעיתים קרובות לחוצים מאוד בסביבתה - מה שעלול להרוס את הדייט, לדבריה. היא מספרת: "הם תמיד קצת ביישנים ושקטים בהתחלה אבל בדרך כלל ברגע שאנחנו מפטפטים והם רואים שאני נחמדה, הם נרגעים קצת. אני חושבת שזה ממש חמוד שהם לחוצים בהתחלה. גברים תמיד אומרים שיש לי הילה חזקה ושכשאני נכנסת לחדר הם יכולים לחוש את הנוכחות שלי גם בלי לראות אותי".

לפני ואחרי הניתוחים:

סלין, שגובהה 1.62 ס"מ, מודה שהיא נואשת לקשר ושאין לה דרישות גבוהות: "אין לי באמת טעם מסוים בגברים. הם צריכים להיות גבוהים - לפחות יותר ממני - ואני אוהבת כשהם מצחיקים ומצליחים להצחיק אותי. אולם כשזה מגיע לשיער או לפנים - לא אכפת לי. אני חושבת שאישיות חשובה הרבה יותר ממראה".

סלין טוענת שהיא אינה שופטת אנשים על פי המראה החיצוני שלהם מאחר שאותה נהגו לשפוט בצעירותה על המראה שלה. לאחר שעברה ניתוחי הגדלת חזה ושלל הזרקות של חומרי מילוי בשווי של למעלה מ-27 אלף דולרים, סלין בטוחה שהיא זו שצוחקת אחרונה. היא אפילו מספרת שהגברים שנהגו אליה בבריונות בצעירותה החלו לעקוב אחרי באינסטגרם ולפלרטט איתה: "מאז הניתוחים היו כמה אנשים שהציקו לי בעבר וניסו ליצור איתי קשר היום, אבל לא טרחתי להשיב. אם הם רוצים, שישלמו על רכישת תמונות שלי. אין לי בעיה שיצטרפו למעריצים שלי ב-FanPage".

סלין לא מצטערת על המהפך שעברה על אף שעדיין לא הצליחה להגשים את שאיפותיה בתחום הזוגי: "בעבר הייתי כל כך לא מרוצה מעצמי. הרגשתי כל כך מכוערת וכאילו לכודה בגוף שלי. עבדתי קשה כספרית וחסכתי את כל הכסף שהרווחתי עבור הגדלת החזה הראשונה שלי. מאז עברתי עוד שלוש הגדלות חזה ואני עושה מילוי בפנים כל כמה חודשים. אמא שלי אומרת שאני לא צריכה את זה, אבל היא רק מודאגת מהניתוחים עצמם. זה הגוף שלי בסופו של יום. אחרי שנים של בריונות, אני סוף סוף מאושרת מעצמי ומאיך שאני נראית. יש לי המון חברים ומשפחה נפלאה, אך אשמח לבן זוג שאוכל לשתף איתו את כל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully