אישה מצלמת בני זוג במיטה. gmstockstudio, ShutterStock
ShutterStock/gmstockstudio

"אני ובעלי היינו בהפסקה - והוא שכב עם אחותי הקטנה"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 0:21

אישה שחזרה לזרועות בעלה אחרי תשעה חודשי פרידה נדהמה לגלות שבזמן הזה הוא נקם בה ושכב עם אחותה הצעירה: "אני לא רוצה להתגרש אבל לא יכולה לסבול אותו", הרשת גועשת ומאשימה גם אותה

משאל רחוב: איך מתמודדים עם בגידה?/צילום: דייב שחר. עורך: אמיר קותיגרו

אישה מאוסטרליה חשפה שהיא גילתה שבעלה שכב עם אחותה בזמן שהם היו בהפסקת פרידה בנישואין שלהם. ב-7news האוסטרלי דווח שהאישה, בת 33, נפרדה מבעלה דייב בן ה-35, אחרי שהוא האשים אותה שהיא מנהלת רומן עם קולגה לעבודה כי הם מבלים יותר זמן ביחד. בזמן הפרידה, האישה אכן יצאה עם אותו קולגה, כריס, אלא שללא ידיעתה גם לדייב הייתה מאהבת - לא פחות מאחותה הקטנה.

תשעה חודשים אחרי הפרידה הזוג החליט לחזור בעקבות מקרה של מוות במשפחה ורק אז האישה גילתה על מה שעשה בעלה.

הנישואין של הזוג החלו להתפרק אחרי שהאישה בחרה ללכת למשחק בייסבול עם כריס וסיפרה לבעלה שהיא בעבודה באותו היום. "כן אני יודעת שטעיתי כי שיקרתי לו, ואני מתחרטת על זה", היא כתבה בפוסט ב-Reddit. כשהיא חזרה הביתה, דייב שאל אותה איפה הייתה אחרי שאיתר אותה דרך גוגל. "כל כך כעסתי עליו שהוא עקב אחריי, זו הייתה פריצה לפרטיות שלי", כתבה, "הוא לא ראה את זה ככה. הוא האשים אותי בניהול רומן וביקש שלא אפגש שוב עם כריס". האישה אמרה לבעלה שהוא מתנהג בצורה מגוחכת ושהיא לא תפסיק להיפגש עם הקולגה שלה. "הוא ישן באותו הלילה על הספה ובבוקר אמרתי לו שאני רוצה להיפרד", היא כתבה.

אישה מאוכזבת יושבת בקצה המיטה ליד גבר ישן. Lisa-S, ShutterStock
אישה מאוכזבת יושבת בקצה המיטה ליד גבר ישן/ShutterStock, Lisa-S

אחרי שהיא החליטה שהיא לא יכולה לבטוח עוד בבעלה, היא עברה לגור עם אחותה הצעירה בת ה-28. לאחר שסבתה מתה מקורונה בשנה שעברה, היא התקשרה לספר לבעלה. "הייתי שבורה, דייב הגיע אליי ולמשפחה שלי, הוא היה שוב הבחור שהתחתנתי איתו", היא סיפרה. אחרי שהם היו בנפרד במשך תשעה חודשים, הם החליטו לעבוד שוב על הנישואין שלהם ולנסות לשקם אותם. "חזרתי הביתה, דיברנו על גבולות. שאלתי אותו אם הוא היה עם מישהי, הוא אמר שהייתה לו פרטנרית אחת. זה הפתיע אותי, הוא לא היה פלרטטן גדול, אבל אני הייתי עם בחור אחד גם כן, הודיתי בזה והמשכנו הלאה".

הדברים "התקדמו נהדר" בין הזוג במשך שנה עד שהיא קיבלה שיחת טלפון מאחותה הצעירה שאיתה היא גרה. "היא גילתה לי שבעלי שכב עם אחותי האחרת בזמן שנפרדנו. תמיד הייתה לי מערכת יחסים מתוחה עם האחות הזאת, אבל לא האמנתי שהיא תחצה את הגבול בצורה כזו".

האישה סיפרה שהיא התעמתה עם בעלה שהודה שאכן שכב עם האחות בת ה-30, ושהיא הייתה "הפרטנרית היחידה" שהוא התוודה עליה בזמנו. "לא הפסקתי לבכות. אמרתי לו שהוא בן אדם נורא ושאני לא יכולה להסתכל עליו. הוא דרש שאגיד לו שהבחור שהייתי איתו לא היה כריס, והוא יסכים שהוא בן אדם נרוא. לא עניתי לשאלה הזו, אז הוא הנהן בראש ואמר: זה מה שחשבתי"".

היא סיפרה שדייב רק רצה לגרום לה להרגיש רע בגלל כריס והתעקשה שלא ניהלה איתו רומן בזמן שהיו ביחד, "הוא המשיך ואמר לי: "את יצרת סיטואציה בה אין מנצחים. אני לא הייתי יכול להמשיך לחיות עם זה, אז החזרתי לך טובה". כל פעם שאני חושבת על זה, אני מנענעת את הראש בזעם על שניהם". היא עוד מספרת כי בעלה "מסרב להכיר בכך שמה שהוא עשה לא בסדר. הוא שכב עם אחותי כדי לנקום בי ולא מסכים שזה מגעיל, ואומר ששנינו היינו רעים באותה מידה. מה אני אמורה לעשות? אני לא רוצה להתגרש, אבל אני לא יכולה לסבול אותו".

מי צודק?

האישה
הבעל
לא משנה. שייפרדו כבר וזהו
23226 משתתפים

הפוסט שלה גרר מאות תגובות בהן אנשים התווכחו על מעשי הזוג, "אז שיקרת לבעלך, יצאת עם כריס, ואז בזמן הפרידה גם שכבת עם כריס", כתב אחד, "זה נשמע שאת לא מכבדת את הנישואין שלך או את הרגשות של בעלך". אחר הוסיף: "היה לה רומן ריגשי והיא שיקרה לבעלה, זו אהבה גרועה ביותר. אבל לא הייתי מוכן לסלוח למישהו ששכב עם אחותי כנקמה". אחרת כתבה: "לשכב עם אחותי זה דיל ברייקר, לא משנה מה הנסיבות". רבים הסכימו שבכל מקרה עדיף לזוג להיפרד ואחד סיכם היטב: "כולם לא בסדר בסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully