איפור. אילוסטרציה, Giphy
Giphy/אילוסטרציה

יש! מצאנו אתר למותגי ביוטי שווים שקשה להשיג בארץ

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 14:34

המלצות למוצרים שניסינו מהאתר הישראלי המומלץ למוצרי ביוטי - דיל קוסמטיקס מביאים מותגים שאי אפשר או קשה יותר למצוא בארץ, אלייך עד הבית תוך 24 שעות

קניות אונליין זה לא דבר חדש, אבל בתקופת ה-100 מטר מהבית נראה שכולן הבינו שזו הדרך - אפילו סכר ה"צריך למדוד את הבגד לפני שקונים" נפרץ כבר. נשים רבות כבר מעדיפות לשלוח את המכנסיים חזרה מאשר לצאת מהבית, להיכנס לרכב, לבוא בין הבריות (שבואו נודה על האמת, הבריות זה לא איזה להיט), וללכת לקניון.

קניון! פחחח. איזה קונספט שיתופי מוזר, הא? למה לכתת רגלים מחנות לחנות כשאפשר לגלול ממקום מושבך הנינוח על הספה, מכורבלת באיזו שמיכה ומנשנשת אדממה, כי זה בריא כמו שעועית ויותר טעים מפופקורן (או לפחות זה מה שאת אומרת לעצמך בשיחת השכנוע העצמי היומית בנושא "מדוע לא כדאי לי לאכול עכשיו שוקולד ובמבה נוגט"). עוד אחד מיתרונותיו הגדולים של האונליין שופינג הוא החופש המוחלט להזמין מאיפה שרוצים - לכל חנות כמעט, בארץ ובחו"ל יש שירותי משלוחים סבירים ומעלה מאז הקורונה, ונותרה לנו רק בעיה אחת קטנה - מחירי המשלוחים לפעמים לא משתלמים בעליל, ויש חנויות שעדיין לא ניתן להזמין מהן לארץ, ואלה דווקא החנויות של המותגים השווים. כן, ספורה, אנחנו מדברות עלייך. תתקדמי כבר!

אבל עד אז, יש כמה אתרים שמייבאים מותגי יוקרה ואינדי שלא נמכרים בארץ, לוקחים על עצמם את עלויות השילוח מחו"ל ואת ניהול המלאי, ודואגים להביא אלינו את ההזמנה, ארוזה יפה כבר ביום שלמחרת. אתר שווה כזה שגילינו לאחרונה הוא דיל קוסמטיקס, שממנו אפשר להזמין מגוון מותגים שקשה או בלתי אפשרי להשיג כאן, החל ממותגי יוקרה כמו הרמס, ברברי ובולגרי, המשך במותגי אינדי ישראליים שאין ממש איפה לרכוש אותם בנוחות כמו בועז שטיין, יאנה פרוביז, יוסי ביטון, ואלונה שכטר, וכלה בפול מיטשל וריל טכניקס, ועוד עשרות.

צלליות עדה לזורגן. חו"ל,
פלטה אוניברסל של עדה לזורגן/חו"ל

באתר נמכרים מוצרי איפור, בשמים, איפור, שיער, ואפילו משחות נגד טחורים, ומה שחשוב לא פחות, הם עומדים בסטנדרט שאנחנו מעוניינות להתרגל אליו - משלוח עד הבית תוך 24 שעות, ובמקרים מסומים אפילו פחות.

הפלטה הזאת של עדה לוזרגן למשל, 18 גוונים של מט ומבריקים, בצבעים לבישים ליו-יום, פורמולה רכה ומלאת פיגמנט, ובגודל פלטה מושלם - לא גדול מדי ולא פלאה של ארבע צלליות שאחת מהן כחולה.

עוד מוצר שהזמנו, ממותג שאין לנו שום מושג איפה הוא נמכר הוא האייליינרים החמאתיים של יאנה פרוביז, במגוון צבעים משוגע, שאפשר להשתמש בו גם כאייליינר במובן הבסיסי של העניין, גם כבסיס לצלליות שיהיה עמיד, ובכן, לתמיד בערך, וגם ככה, כצלליות בפני עצמן.

עוד בוואלה!

"שכבתי עם 400 גברים, אני לא ז***. פשוט אוהבת סקס"

לכתבה המלאה
איליינר יאנה פרוביז. חו"ל,
איליינר יאנה פרוביז/חו"ל

האייליינר קיק של יוסי ביטון הוא מוצר ששווה לכל מכורת אייליינר להכיר - לא רק שזו פלטה שיש בה את כל הצבעים המחמיאים ביותר להגשת העין, אלא שאפשר להשתמש בפלטה הזאת גם ככה, כצלליות אבקה, וגם לטבול את מברשת האייליינר במים, ולייצר מעין צבע מים אטום יותר שמחליק על העפעף, מתייבש ונשאר שם.

איליינר יוסי ביטון. חו"ל,
אייליינר קיק - פלטה של גוונים עשירים ועוצמתיים להדגשת העיניים, יוסי ביטון/חו"ל
קמופלאז' מלו וילץ. חו"ל,
קרם קאמופלאג’ לכיסוי כתמים צלקות, מלו ווילץ/חו"ל

קרם הקאמופלאז' הוא מוצר שכל מתאפרת, ובטח שכל מאפרת חייבת בתיק האיפור שלה - הוא מושלם לאיפורי ערב וכלות שצריכים להיות עמידים בפני איתני הטבע ודמעות שמחה. המוצר משמש כבסיס למייק אפ/קונסילר, שהופך אותם לעמידים ל-72 שעות, מה שעושה אותו אידאלי גם לצילומים, במיוחד לכיסוי של צלקות, כתמים כהים ואיזורים בעייתיים אחרים שמעוניינים שיישארו מוסתרים.

יש באתר אינספור מוצרים, אבל הנה עוד חמש המלצות למוצרים שניסינו ואהבנו:
סבון פנים קלנדולה לרחיצת עור הפנים של דוקטור כדיר
ברונזר מועשר בחומצה היאלורונית של המותג קורף
מוצרי אולפלקס שכל אישה עם שיער בעייתי צריכה להכיר
סט מברשות איפור מקצועיות של ריל טכניקס
מג'יק דרופס, בסיס צלליות שקוף מקבע איפור ומעניק עוצמת צבע לכל צללית של יאנה פרוביז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully