נדיה בודוקי עם ויברטור. nadiabokody, צילום מסך
צילום מסך/nadiabokody

אזהרה לנשים: זו הטעות הגדולה והמסוכנת ביותר שאתן עושות עם צעצועי המין שלכן

11.4.2022 / 23:42

מומחית הסקס נדיה בוקודי חושפת מה הטעות המכרעת שכל הנשים עושות עם הוויברטור שלהן - והיא עלולה להיות מאוד מסוכנת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קמפיין של חברת צעצועי מין ליום האורגזמה הבינלאומי/Lovehoney

בדרך כלל צעצועי מין הם די פשוטים להפעלה ולשימוש, אך לדברי "חוקרת הסקס", הסופרת וכתבת news.com.au, נדיה בוקודי, יש טעות אחת קריטית שנשים שמשתמשות בויברטורים עושות - והיא עלולה להיות מאוד מסוכנת.

נדיה, שבמהלך השנים רכשה אוסף משמעותי יחסית של צעצועי מין (תוכלו לראותו בהמשך), מודה שעל אף היותה מומחית בתחום, גם היא עשתה את הטעות הקשה שלה עם הויברטור האהוב עליה, טעות אותה הסכימה לחלוק איתנו - ובעיקר עם הקהל האוסטרלי שעוקב אחריה באדיקות. "לפני כשנה עשיתי טעות איומה ונוראה", היא כתבה ל-The Daily Telegraph Australia.

בתיאור המפורט של סדר האירועים, היא הסבירה כיצד עם יציאתה מדירתה עברה על רשימת המטלות הרגילה שלה: ''סגרתי את התריסים בדירה שלי, בדקתי פעמיים שהתנור ומחליק השיער כבויים, ושמתי באהבה את הוויברטור האהוב עליי בטעינה". הפעולה האחרונה התבררה כטעות קריטית, שכן אז היא
עדיין לא הייתה מודעת "לאחד הכללים החשובים והגדולים ביותר של בעלות ויברטורים''. הכלל הזה, היא הסבירה, הוא ''לעולם, אבל לעולם, לא להשאיר ויברטור בטעינה למשך יותר משעתיים''.

''למרות שזה ידע נדיר באופן שערורייתי, רוב צעצועי המין מכילים סוללות ליתיום-יון - מאותו סוג שתמצאו במחשב הנייד - שהן רגישות לטעינה ממושכת", היא הסבירה, ''טעינת הוויברטור בחשמל למשך הלילה, או לסוף שבוע שלם, עלולה ליצור סביבה לא יציבה בתוך הסוללה, להגביר את הלחץ ובסופו של דבר להעמיד את הויברטור שלך בסכנת שריפה".

לכל הפחות, כתבה נדיה, אם חברך האמין לא ימות לאחר סשן לילי בטעינה, את תקצרי משמעותית את תוחלת החיים שלו.

צפו בה מסבירה על יתרונות הויברטור

''והנה עוד משהו שכנראה לא ידעתן: כדאי לחכות עד שהסוללה תתרוקן, אבל לא לגמרי, לפני שתשימו אותו בטעינה'', הוסיפה נדיה, "הסיבה לכך היא שטעינת ויברטור מ-0 אחוז יכולה להזיק לא פחות - אז שווה להשקיע בצעצוע שיש לו נורית חיווי שתודיע לך מתי הוא מתקרב לסופו".

אם את באמת רוצה לגרום לחבר האהוב עליך לשרוד לאורך זמן ולתפקד כמו שצריך, נדיה המליצה להימנע מטעינתו בחדר חם. "חום הוא הרסני ביותר לסוללות ליתיום-יון, ובהחלט לא לטובתך כשאת בעלת ויברטור (הוא יכול גם להרוס את הסיליקון שממנו עשויים רוב הצעצועים)", היא סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully