אישה במיטה עם רובוט מין. ShutterStock
ShutterStock

לפני שיגיעו הרובוטים - סקס, הדור הבא

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 13:08

תחברו צעצועי מין לטכנולוגיה שמתפתחת כל הזמן, ותקבלו את הדור הבא של הויברטורים - "טלדילדוניקס". הנה שלושה צעצועים חדשים שניסינו לאחרונה, ושמן שמעודד אורגזמה

פרסומת לויברטור גברי שמבטיח אורגזמה "כמו של נשים"/arcwave

תתחילו להתרגל למושג החדש בתחום אביזרי המין - Teledildonics - אביזרי מין עם יכולת התממשקות לעולם החיצון דרך אפליקציות, שלטים, מציאות רבודה, או כאלה שהם בעצמם ממשק בין הגוף לעולם החיצון, מה שמשנה את משחקי המין הזוגיים לנצח.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

Eidolon

ויברטורים 
איידולון. fizzzz,
Eidolon ויברטור דו מנועי חכם ולביש/fizzzz

ההבטחה
ויברטור חכם, דו מנוע, ולביש (בדיסקרטיות, בתחתונים). את החלק המרכזי מחליקים פנימה, והחלק החיצוני מתאים עצמו לקימורי הגוף. בזמן ההפעלה שני המנועים עובדים סימולטנית ויכולים לעורר את נקודת הג'י והדגדגן, בנפרד או במקביל. האיידולן תוכנן עבור זוגות המעוניינים לצאת להרפתקה בדיסקרטיות שהעולם סביב לא מרגיש. פועל באמצעות אפליקציה חינמית לטלפון.

האמת
הויברטור אכן חכם, לביש, בעל פונקציות מגוונות ומבנה מענג, אבל ההבטחה לדיסקרטיות לא מתממשת. בתור התחלה, אלא אם כן את בעבודה בחרמונית, יראו את הבליטה בתחתונים שלך, ואם תחליטי לשעשע את עצמך ליד המחשב באופן ספייס, הזמזום של הצעצוע בהחלט יישמע על ידי כל הקולגות בחדר.

עוד בוואלה!

עלה לו: ככה הכסף שלו משפיע על האהבה שלה

לכתבה המלאה

Delight Ring&Plug

ויברטורים 
דילייט רינג. fizzzz,
ויברטור זוגי Delight Ring&Plug/fizzzz

ההבטחה
delight ring&plug הוא סט זוגי שכולל ויברטור אנאלי וטבעת G רוטטת לגירוי עוצמתי של הדגדגן (או כל איבר אחר). לטבעת יש שילוב עוצמתי של ויברטור ושלט רחוק שניתן להשתמש בו בכמה צעצועים אחרים. מנוע חזק, שישה מצבי רטט, עמיד למים, פלאג עד 4 שעות שימוש בסוללה, והטבעת עד שעה שימוש.

האמת
זה צעצוע קצת משונה שלא לגמרי ברור למי הוא מיועד, והבעיה שבה נתקלה הנסיינית היא שלא הייתה הסכמה בינה לבין בן זוגה, מי מהם ישתמש בפלאג, שאמור להיכנס לפי הטבעת, וטוענת עד עכשיו בתוקף שטבעת הג'י קצרה מדי ולא הגיעה לנקודת הג'י שלה. בנוסף, הפער בזמני הטעינה של שני החלקים בעייתי לתפעול.

Luxury Prêt-À-Porter

ויברטורים 
פרט-א-פורטר. fizzzz,
Luxury Prêt-À-Porter ויברטור יניקה/fizzzz

ההבטחה
לקשרי פרט-א-פורטה הוא ויברטור יניקה שמיועד לעטוף את הדגדגן עם פולסים עדינים של אוויר הגורמים לאורגזמות עזות וממוקדות. העיצוב חדשני והוא מגיע עם אפליקציה תואמת לכל טלפון או טאבלט. אפשר להתחבר דרך בלוטות' או ויי פיינט כדי לסנכרן את הרטט לצלילי המוסיקה, ליצור דפוסי רטט משל עצמך או לתת שליטה על הסיפוק שלך למישהו אחר.

האמת
אפקט היניקה של הדגדגן הוא פיצ'ר שיצרני צעצועי המין מנסים לפצח כבר שנים, והתוצאות בדרךך כלל נעות בין יניקה חלשה מדי, לבין אגרסיביות יתר של הצעצוע. דווקא בצעצוע הזה יש פיצוח יחסי של אפקט היניקה - מאחר והמבנה של הויברטור עוטף את הדגדגן, אפשר לעצום עיניים ולדמיין אקט אוראלי, אבל האתגר הוא להחזיק אותו בפוזיציה הנכונה עד לאורגזמה - אם את לבד, סביר להניח שהזרוע תכאב לך אחרי כמה דקות. לכן הנסיינית ממליצה דוווקא על שימוש זוגי (שהוא יחזיק ואת רק תהני).

MyShemen Pleasure

שמן קנאביס לסקס. MYshemen,
שמן סיכה להעצמת התחושות עם קנאביס/MYshemen

ההבטחה
תכירו את שמן הקנאביס האינטימי לנשים - עד היום הורגלנו שרוב התכשירים לשיפור המיניות מיועדים לגברים, Pleasure שם את ההנאה הנשית במרכז. פיתוח שמושק עכשיו הוא שמן שמשנה את חוקי המשחק - שמן סיכה המבוסס על שמן קנאביס, קומפלקס שמנים אתריים ותמציות בוטניות, למריחה על האזורים האינטימיים בגוף להעצמת התחושות. השמן גורם להעצמה של תחושת המגע, מגביר את הלחות הטבעית, ומרגיע את האיזור. מתיזים 5-4 התזות על איבר המין, מעסים קלות את האזור, ולאחר 5 עד 10 דקות השמן יתחיל לפעול. השמן אכיל, טבעוני וללא גלוטן, 100% אורגני, עשוי מחומרים טבעיים ביניהם: שמן זרעי קנאביס, קינמון, ג'ינג'ר, קוקוס ושמן הל - מרכיבים אפרודיזיאקים נוספים (מעוררי תשוקה). השמן מאושר ע"י משרד הבריאות הישראלי ומפוקח תחת תקן GMP.

האמת
תוספת של חומרי סיכה חלקלקים הם תמיד תוספת טובה לכל אקט מיני, ובמקרה הזה יש יתרון גדול לעובדה שהחומר הינו אורגני, ושהריח שלו לא מזכיר דובוני גומי, אלא משהו טבעי יותר. באשר לתוצאות, נרשם שיפור מסויים ברמת הגירוי. לגבי עוצמת האורגזמה - זה כבר תלוי מתי ועם מי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully