אלכס שטילוב ונינה סולביוב ב"רוקדים עם כוכבים". קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

התנוחות שיביאו אותך לגמר (גם של רוקדים עם כוכבים)

11.4.2022 / 13:46

נכון חשבתן שריקודים סלונים זה ספורט של זקנים תשושים? אז אחרי שתסיימו לאכול את הכובע, הנה האמת - יש סיכוי טוב שרובינו לא עומדות בקריטריונים של כושר וגמישות שנדרשים כדי לעבור אפילו שיעור. הנה כמה מנחים מעניינים שיתנו אינדיקציה בסיסית

הרייטינג של "רוקדים עם כוכבים" מרמז שבעתיד הנראה לעין חצי מהצופות ילכו ללמוד ריקודים סלוניים, כי בואו - זה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה. אבל האם אתן בכושר מספיק טוב? האם אתם גמישים מספיק? קבלו דרך לבדוק אם אתן עומדות בפרמטרים הפיזיים שדורש המקצוע, וגם תיהנו על הדרך - וכן, זה נחשב לכם אימון.

התנוחות הכי מסובכות בעולם

The Couch Canoodle

תנוחת הקנודל של הספה. אינסטגרם, צילום מסך
הקנודל של הספה/צילום מסך, אינסטגרם

חימום ומתיחות
לעניות דעתנו קנודל אומר משהו כמו כרבול, וזו התנוחה האחת מבין החמש שנדבר עליהן, שאפשרית לביצוע בלי חימום וסיבובי מפרקים. אמנם היא דורשת גב גמיש וקיבה ריקה מאחר ואת מוטלת על גבך כשראשך ברצפה, אבל כך גם הרמות בריקודים סלונים, בוודאי אם את רוצה לתת ביצוע של גמר. גם בטטת כורסא יכולה להגיע למנח הזה, מה גם שרוב הסיכויים שאתם כבר נמצאים על הספה, ורק צריך להתפשט.

יתרונות וחסרונות
את מתיישבת עליו ונשכבת אחורה עד שהראש שלך מגיע לרצפה ואת תומכת בעצמך עם הידיים. היתרון בתנוחה הזאת היא שקצה האיבר מגיע לנקודת הג'י (בתקווה, כאילו). עוד יתרון בתנוחה הזאת היא שאת תעשי את רוב התזוזות קדימה ואחורה ותשלטי בעומק ובעוצמה של העניינים, על ידי פתיחה וסגירה של הרגליים. החיסרון הוא שכל הזמן הזה את בגשר, אז תעשי טובה לעצמך ותשימי לך כרית מתחת לראש.

The Unicorn

תנוחת חד קרן. אינסטגרם, צילום מסך
תנוחת חד קרן/צילום מסך, אינסטגרם

עבודת רגליים
בתנוחת החד קרן כבר יש עבודת רגליים שצריכה להיעשות, ואמנם קוראים לתנוחה הזאת חד קרן, כנראה בגלל שהברך שלך מזדקרת מעלה כמו קרן יחידה, אבל היא לא בהכרח קסומה כמו שזה נשמע. התנוחה הזאת דורשת לא מעט גמישות מצידך, והיא מומלצת בעיקר לבוקר, מהסיבה הפשוטה שאתם לא נדרשים לנשום אחד לשני לתור הפרצוף.

יתרונות וחסרונות
נשכבים על הצד כמו בתנוחת כפיות, כשהגב שלך אליו. בשלב הזה את אמורה להרים את הרגל בכיפוף, ככה שהוא יוכל לאחוז בקרסול שלך ואת תוכלי לתמוך בברך שלך. החיסרון הוא שבתנוחה הזאת יהיה לך קשה לגמור כי לא מופעל לחץ על שום נקודה אסטרטגית. מצד שני זו תנוחה שכל יוגיסטית מתחילה יכולה לעשות, להישאר חצי ישנה בעוד הוא עושה את כל העבודה, וגם נשארת לו יד אחת חופשית, ובתקווה שישתמש בה כדי להועיל גם לאורגזמה שלך.

The Sexy Stork

תנוחת החסידה הלוהטת. אינסטגרם, צילום מסך
תנוחת החסידה הלוהטת/צילום מסך, אינסטגרם

גמישות מפשעות
החסידה הזאת היא לא החסידה שאתם מכירים - זו שכל מה שמעניין אותה זה להביא עוד ילדים לעולם.
לא לא - זו אחותה המרדנית, שמוכנה להשקיע באורגזמות של עצמה. יש לכם שולחן בבית, נכון? שייש במטבח? כל משטח יציב בגובה התחת שלו יעבוד, כי הוא צריך להישען עליו, בעוד את עם הפנים אליו, וכמובן, שוב מרימה את הרגל וכל האירוע מתרחש כשכף רגלך מונחת על המשטח. נוח? פחות.

יתרונות וחסרונות
בגדול הוא יכול לעזור ולחבק את הברך שלך, לעזור לך להחזיק את התנוחה לאורך זמן, והחיכוך שיכול להיווצר בתנוחה עשוי לעזור לך לגמור, מה גם שעל הדרך הידיים שלו פנויות לליטופים. מצד שני, את לא תוכלי לזוז יותר מדי, וחוץ מלהרשים את הנוכחים ביכולות הספורטיביות שלך אין לך הרבה מה לעשות חוץ מלסמוך עליו. נותר רק לקוות שהוא מספיק מכיר אותך כדי להבין איך לתפעל את זה, וכמובן, שתשתמשי ברגל השנייה מהתנוחות הקודמות, שהמתיחות יהיו סימטריות.

The Lightning Bolt

תנוחת הברק. אינסטגרם, צילום מסך
תנוחת הברק/צילום מסך, אינסטגרם

כמו מקצוענים
מה זה היה??? כמו שלוסי נטולת אוצר המילים הספורטיבי אומרת אחרי כל ריקוד, כאן מדובר בתנוחה שדורשת קצת יותר וירטואוזיות. בואי נגיד שלא סתם קוראים לה "תנוחת הברק", כי ביצוע נכון שלה יהפוך אותך לכוכבת, אבל ביצוע גרוע יגרום לך לראות כוכבים. אמיתי, לא ברור לנו למה שמישהי תרצה לנסות את זה, אבל אנחנו עושות המון דברים שאין בהם היגיון, אז מה זה כבר עוד אחד? אז אם את לינוי אשרם, קבלי - הוא עומד זקוף (כרגיל, את עושה את רוב העבודה - הוא צריך רק זקפה), ואת מרימה את הרגל שלך, שימי לב, אל מעל הכתף שלו, כשאת עומדת עם הגב אליו. כן, כן.

יתרונות וחסרונות
למה שתעשי את זה? אין לנו שום מושג. יש לתנוחה הזאת כמה חסרונות. מעבר לעובדה שאת עלולה להיפצע, וקרע במפשעה זה לא נעים, אין לך שליטה על התנועות שלו, את עומדת על רגל אחת, והדגדגן שלך לא מקבל חיכוך בכלל. אבל אם כבר החלטת להיות במצב המסובך הזה, מעבר לזה שאת רקדנית או בזבוז מוחלט של כישרון, היתרון בתנוחה הזאת הוא החיכוך בנקודת הג'י והידיים הפנויות שלו (כרגיל), ואולי גם המיקום של החזה שלך, בדיוק בגובה הנכון, למרות שזה יותר יתרון בשבילו. בקיצור, הגני על עצמך מפציעות על ידי אחיזה בכיסא ואפשרי לו לחדור אליך מאחור.

Thunder buddies

תנוחת אחים לרעם. אינסטגרם, צילום מסך
תנוחת הרעם/צילום מסך, אינסטגרם

קול דאון
אם את מחפשת לנקום בו על תנוחת הברק, תציעי לו את אחותה המרושעת - תנוחת סופת הרעמים. הפעם את זו שמתעצלת בעוד הוא עובד. בעוד את רוכנת מעל שולחן בעמידה על קצות אצבעות עם רגליים פשוקות, הוא צריך לעמוד מאחוריך ולהרים רגל אחת על השולחן, ובזמן שאת אוחזת בשולחן לתמיכה, הוא אוחז במותניך.

יתרונות וחסרונות
מעבר לעובדה שאת לא צריכה לעבוד קשה מדיי, היתרון העיקרי בתנוחה הזאת הוא העובדה שאת יכולה לקחת את גורלך בידייך, ליטרלי, או עם אביזר רוטט כלשהו, ולהבטיח לעצמך גמירה. החיסרון - שאת עומדת כמו סתומה ונשענת על שולחן במקום לשכב על הבטן במיטה ולהשיג תוצאות זהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully