בחורה מפלרטטת בדייט. ShutterStock
ShutterStock

תמשיכו מכאן: 5 סימנים ברורים למשיכה מינית בדייט

8.4.2022 / 12:00

לשבת בדייט ראשון ולדעת אם קיימת בינכם משיכה מינית זה די פשוט. אבל אם אתם מחפשים מערכת יחסים רצינית, משיכה מקבלת משמעות עמוקה יותר והזיהוי הופך קצת יותר מסובך. הנה סימנים שיעשו לכם חיים יותר קלים

בתור אישה, את יכולה לדעת כבר בשלב די מוקדם של הדייט מה רוצה ממך הגבר שיושב מולך ברמת דיוק של 99 אחוז. זה לא משנה אם הוא ידיד, דייט או קולגה - אם את אישה, לא אמור לקחת לך יותר משלושים שניות להבין האם הוא נמשך אלייך או לא, מה הוא רוצה, מה הוא יכול, ולאן זה יכול להתפתח. זו לא שחצנות, זו פשוט סטטיסטיקה. אצל גברים זה הפוך - הם מתקשים לזהות מה את מרגישה או רוצה דווקא בהתחלה - יחסית קשה להם להכריע אם מישהי נמשכת אליהם, לא נמשכת בכלל, או נמשכת אבל ביישנית ולא יודעת להעביר את המסר: "אני רוצה, אבל לאט לאט".

וזה חבל, כי כי ככה בדיוק מתפספסים דייטים טובים אבל דייטים רבים עלולים לבלבל אותנו, ולגרום לנו להסתבך - אז הנה כמה סימנים שיעזרו לכם להבין מה קורה אצל מי שיושב מולכם.

בחורה מפלרטטת בדייט. ShutterStock
אם היא רוצה היא אומרת - רק תלמד להקשיב/ShutterStock

הוא מתעניין בך
כמו שכבר אמרנו, בתור נשים יותר קל לנו לדעת אם הוא נמשך או לא, ולכן הטיפ הזה יהיה הראשון והאחרון שמופנה לנשים. תוכלי לדעת שהוא הוא נמשך אלייך אם תשימי לב לדבר אחד בלבד - הוא מתעניין בך ובמה שיש לך להגיד. כשאת מדברת, הוא מסתכל עלייך, הוא מקשיב, ושואל שאלות פולו-אפ כדי שהשיחה תימשך. הוא צוחק מהבדיחו הקטנות שלך ומנסה להצחיק אותך, הוא מזמין עוד יין, מוודא שנעים לך, לא מסתכל על נשים אחרות בסביבתכם, ולא מתעסק עם הטלפון. טוב, מתעסק איתו קצת. אבל ממש קצת.

היא תתיישב לצידך
תמיד יש את ההתלבטות הזאת כשנכנסים למסעדה או בר - איפה לשבת? אחד מול השני או אחד ליד השני? על כסא או על ספה? תן לה לבחור ושים לב טוב טוב - אם היא בוחרת להתיישב מולך, היא לא רוצה סקס היום, ואין יותר ודאי מזה. זה לא אומר שהיא לא רוצה בכלל, אבל אם אתה רוצה שיהיה דייט שני - אל תנסה לגעת בה. מצד שני, אם היא בוחרת להתיישב לצידך, לא מולך, אלא בטווח מגע, זה אומר שהיא כנראה רוצה אינטימיות. ההמלצה שלנו היא לנקוט בגישה של אופטימיות זהירה, אז מה שלא תעשה, בעדינות.

שים לב לעיניים
בחורה שלא נמשכת או שעדיין לא הבינה אם היא נמשכת אלייך (כן, זה קורה יותר ממה שנדמה לכם), תימנע ממחוות אינטימיות שאינן פיזיות, כמו למשל לדבר מקרוב מדי או להסתכל לזמן ממושך בעיניים. לבחורה שלא רוצה או עדיין לא החליטה יהיו עיניים מתרוצצות - היא תסתכל יותר סביבך מאשר עלייך. אםם היא מסתכלת עלייך ישירות ולתוך העיניים, היא כפי הנראה מחכה שתנשק אותה. עצה ידידותית - אל תהיה הראשון ששובר את המתח הזה - תן לחשק שלה להיבנות עד שהיא תיזום. כן, בדיוק. יו אר וולקאם.

עוד בוואלה!

התסביכים נחשפים והתמונות קשות: הזוגות שלא ימשיכו

לכתבה המלאה
בחורה עושה דד ליפט. ShutterStock
כשהיא מבקשת מסאז' כי תפוס לה מהאימון/ShutterStock

היא תשתמש בטכניקות פיתוי קטנות
תכל'ס, קל מאד לראות דרך המניירות הקטנות שנועדו לתת אור ירוק. למשל, אם היא לא בעניין, היא לא תתמתח פתאום ותחשוף בטן עם פירסינג, או תרכון קדימה כשהיא מדברת כדי לאפשר בהייה לתוך החולצה שלה. בחורה שמעוניינת במגע תמציא תירוצים שקופים שיאפשרו מגע, כמו למשל שיחת עומק על הצוואר התפוס שלה מהאימון של אתמול. בקיצור, אם היא מתנהגת בצורה מפתה בדייט, אלא אם כן היא אומרת משהו אחר (כמו "לא") היא כנראה מעוניינת.

היא תגיד לך, בעקיפין
מצחיק שצריך להסביר את זה, אבל העובדה היא שרוב הגברים מפספסים את האמירה המפורשת הזו למרות שהיא הכי ברורה. מה זה אומר "תגיד"? ובכן, סביר להניח שהיא לא תגיד מפורשות"אני רוצה אותך נורא, בוא אלי עכשיו" (חבל, כי זה היה חוסך הרבה מאד אי הבנות), אבל היא תגיד משהו עקיף כמו או "וואו, כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שממש נהניתי עם מישהו", או "אתה יודע מה הכי חסר לי? להתכרבל עם מישהו מול בינג' בנטפליקס". זה באמת מאד פשוט. אם בחורה מזכירה חיבוקים, שינה משותפת או צפייה עם כרבולים, היא מדמיינת אותה ואותה "מכורבלים". בחורה שלא רוצה אותך לא רק שלא תדבר על סקס, היא לא תדבר על שום דבר שיכול להזכיר סקס, וגם תשנה את הנושא כשאתה תנסה לדבר על סקס.

שלושה מיסיסיפי
הנורמה כיום היא ששני אנשים זרים לחלוטים נפגשים למטרת דייט ואיכשהו זה נראה הגיוני להתחבק ולתת נשיקה על הלחי, במקום להגיד פשוט היי. זה קצת הזוי, במיוחד בקיץ, אבל זה מה יש. אנשים מתחבקים. חבקנים. אז גם החיבוק הזה יכול להגיד הרבה. במיוחד חיבוק הפרידה. בחורה שאינה מעוניינת תחבק חיבוק קצר עד כמה שניתן, ואינסטינקטיבית תרחיק את חלק הגוף התחתון שלה משלך. אם היא בעניין, לעומת זאת, יקרה ההיפך. החיבוק יהיה ארוך יותר, לפחות שלושה מיסיסיפי, וכל חלקי הגוף שלה יהיו צמודים לשלך. זה באמת מאד פשוט לזהות.

בחורה מפלרטטת בדייט. ShutterStock
היא תשב לידך - לא מולך/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully