חשפן במסיבת רווקות. Juice Flair, ShutterStock
ShutterStock/Juice Flair

החתן הבריז מהחתונה בגלל סרטון שקיבל ממסיבת הרווקות

25.3.2022 / 1:33

כלה מצאה את עצמה לבדה בחתונה, לאחר שבעלה לעתיד קיבל סרטון ובו תיעוד של מה שארוסתו עשתה עם החשפן במסיבת הרווקות שלה. ולא תאמינו מי שלח לו את הסרטון הזה

הסרט על קבוצת החשפנים The Dreamboys/The Dreamboys 2019 Promo Video

כשחושבים על זה לעומק, מסיבות רווקים ורווקות הן אירוע די מוזר - לילה אחד אחרון של "חופש" לפני שאנחנו מתמסדים עם בן או בת הזוג שעמו/עמה אנחנו מתכוונים להעביר את שארית חיינו. אבל עד כמה רחוק אנחנו באמת הולכים במסיבות האלו? ואלו גבולות אסור לחצות?

רובנו יסכימו שבגידה במהלך מסיבת רווקים היא בגידה לכל דבר, לא משנה מהן הנסיבות. כלה אחת גילתה זאת בדרך הקשה ואת ההשלכות של מה שהיא עשתה במסיבת הרווקות שלה היא ספגה בחתונה עצמה. מסתבר שהחתן המיועד פשט הבריז מהחתונה שלו. הסיבה: אחות של הכלה שלחה לו סרטון "עסיסי" של הכלה נמסיבת הרווקות שלה בו היא מלקקת שוקולד שמטפטף מאיבריו האינטימיים של חשפן.

אשה דוחפת שטרות למכנסיים של חשפן. ShutterStock
אשה דוחפת שטרות למכנסיים של חשפן/ShutterStock

הסיפור הזה נחשף בטוויטר על ידי בחורה עם הכינוי PinkkBlossom. בלוסום, שהייתה אורחת בחתונה, הוסיפה לאחר מכן עוד פרטים והסבירה שהאחות שלחה את הסרטון בכוונה כאקט של נקמה - בגלל שאחותה "הורידה אותה בדרגה" מתפקיד השושבינה הראשית לשושבינה רגילה. "האחות הייתה כל כך עצבנית על זה אז היא החליטה לנקום", היא כתבה.

אנשים בטוויטר היו חלוקים בדעתם לגבי המעשה אחד מהם כתב: "הדבר הנכון היה לומר לאחותה לא לעשות את זה במקום לצפות, לצלם ואז לשלוח את זה לארוסה". לעומתו אחרת כתבה: "לא, אחותה עשתה את הדבר הנכון. היא הייתה ישרה וכנה ולא רצתה שהאיש הזה ייפגע כי זה לא מגיע לו".

בעקבות הויכוח שנוצר (בעיקר בין גברים לנשים) לגבי האם פעולת הנקמה הייתה מצודקת, כתבה בלוסום: "לגברים יש הרבה מה להגיד על הציוץ שלי, אבל אם זה היה הפוך וגבר במסיבת רווקים היה מלקק שוקולד מכ#% של חשפנית - המידע הזה היה הולך עם כולם לקבר ואשתו לעתיד לא הייתה יודעת על זה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully