חשפנית לשעבר מגלה מה קורה במסיבות רוווקים. TikTok/@itsandiebitchh, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/@itsandiebitchh

חשפנית מגלה: זה מה שהגברים עושים במסיבות הרווקים שלהם

3.1.2022 / 23:53

חשפנית לשעבר בשם אנדי הגיבה לפוסט ויראלי ברשת והיממה את העוקבות כששיתפה מה הגברים היו עושים ב"לילה האחרון של החופש". התגובות היו סוערות, ואפשר להבין את זה

חשפנית לשעבר מגלה מה קורה במסיבות רווקים/TikTok/@itsandiebitchh

אף אישה לבטח לא תאהב שבן הזוג שלה יילך למועדון חשפנות, אבל בנות, תהיתן מה הגברים באמת עושים במסיבת הרווקים שלהם בלילה האחרון לרווקות, או בימי הרווקות האחרונים? אנדי בת ה-25 הגיבה לסרטון ויראלי ברשת שבו בחורה טענה שהיא לא מוכנה שהארוס שלה יבלה עם חשפנית במסיבת הרווקים שלו.

אנדי, שאמרה שהיא חשפנית לשעבר, הגיבה לפוסט הזה וחשפה את המציאות העגומה. "כשהייתי חשפנית, היה לנו משהו שנקרא "ספיישל לרווקים". אז למה היא התכוונה?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בסרטון בו היא חושפת את האמת

אנדי טוענת שהגבר שזו הייתה מסבת הרווקים שלו היה בוחר שתי חשפניות והן היו עולות איתו לבמה. היא המשיכה: "היינו גוררות אותו לבמה ומצליפות בישבן שלו עם חגורה. לאחר מכן היינו רוכנות ומתחככות מעל איבר המין שלו במשך שניים או שלושה שירים. אני מזכירה לכם - זה היה מול כולם". אנדי טענה שהבחורים האחרים היו מדרבנים את הגבר שחגג את מסיבת הרווקים והבטיחו להסתיר את זה שהוא לקח איתו בחורה לבלות איתה ב"לילה האחרון של החופש".

"האם הרגשנו רע בשביל הכלה שישבה בבית? אין ספק", היא אמרה, "אבל זו העבודה שלנו ואנחנו רגילות לזה שהגברים הם חזירים. בסופו של דבר, שתי החשפניות שנבחרו היו לוקחות את הארוס לחדר ה-VIP ועושות לו ריקוד אירוטי. העניין הוא שהארוסים היו מתחננים אלינו שנלך איתם למלון, זה גרם לי לא לרצות להתחתן לעולם".

ככה היא נראתה בימיה כחשפנית

והיא חשפה גם איזה בקשות היא קיבלה מגברים

@itsandiebitchh Reply to @theanbeann these stories are going to get me banned ??? #stripasoftiktok #dancertok ♬ original sound - Andie

הסרטון שלה צבר כ-6 מיליון צפיות, כאשר רוב הנשים הביעו את זעמן כמובן. אחת כתבה: "אני מחשיבה את זה כבגידה משום שמבחינתי מדובר בחציית גבול ביחסים שלנו". אחרת כתבה: "אם גבר רואה בזה כ'לילה האחרון של החופש', אז הוא לא צריך להתחתן. נקודה".

בעקבות ההצלחה של הסרטון ודרישות מהצופות היא פירסמה עוד מספר סרטונים בהם חשפה בין היתר שהבקשה הכי מוזרה שקיבלה מגברים בזמן ריקוד אירוטי הייתה שתביט להם ישירות בעיניים. מעבר לזה היו הבקשות הסטנדרטיות של "האם אני יכול לקבל את המספר שלך?", הזמנות לבילוי בחדרי מלון והבטחות שיחזרו לראות אותה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully