מנשקת גברים זרים מאחורי גבם במועדון. @littlewank, צילום מסך
צילום מסך/@littlewank

נישקה חולצות של גברים תמימים במסיבה וחטפה בראש

7.6.2022 / 0:15

77 מיליון איש צפו בנערה מסתורית שצולמה כשהיא עוברת על כל הגברים במועדון, מנשקת אותם בלי שישימו לב ומכתימה את חולצותיהם בשפתון אדמדם כדי לעורר את חשדן של נשותיהם. ברשת ממש לא אהבו את זה

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

גם אותנו זה לא הצחיק: צעירה אלמונית צולמה שותלת נשיקות על חולצות של גברים במועדון ללא ידיעתם, כדי לגרום לנשותיהם לחשוד בבגידה.

הצעירה שכינתה את עצמה "שודדת השפתונים" הייתה בבילוי לילי עם חברה בבר אירי בסידני במסגרת חגיגות יום פטריק הקדוש. בסרטון, ששותף על ידי משתמשת בשם @littlewank, האישה נראית מסתובבת לה ברחבת הריקודים, מורחת שפתון על שפתיה, מנשקת את גב חולצות הטריקו הלבנות של גברים תמימים ומשאירה "כתם נשיקה" אדום גדול על גבם - ואז נקרעת מצחוק.

צפו בה בפעולה

@littlewank

lipstick bandit was on the LOOSE at pj's

♬ I'm Shipping Up To Boston - Dropkick Murphys

מה אתם חושבים על המתיחה שלה?

מוגזמת ולא במקום
מצחיקה. סתם מגזימים בתגובות
2556 משתתפים

בסרטון, שצולם ע"י חברתה, הצעירה המסתורית נראית מאוד משועשעת מהמתיחה שאירגנה, אבל אחרים פחות לקחו את זה בהומור. הסרטון צבר 77 מיליון צפיות ויותר מ--90 אלף תגובות, שרבות מהן יצאו נגד ה"שודדת". רבים טענו שסימן הנשיקה הוא אכזרי, שכן לגברים המסכנים שנמצאים במערכת יחסים לא תהיה דרך להסביר את המראה, מה שעלול להוביל לשיחה לא נעימה, ריב ואולי אף לפרידה. אחד כתב בתגובה: "זה נורא, היא הרסה הרבה מערכות יחסים במעשה שלה" ואחר הוסיף: "היא מנסה להכניס את החבר'ה האלה לצרות".

אחרים טענו שמדובר בהטרדה מינית לכל דבר. "לא מספיק שהיא הורסת להם את החולצות ואת הבית, היא גם מנשקת אותם ללא הסכמתם", כתב אחד ואחר הוסיף: "אם גבר היה עושה את זה, כולכם הייתם כועסים. מוסר כפול". אישה אחת כתבה שלו בעלה היה חוזר הביתה מבילוי במסיבה עם כתם ליפסטיק על החולצה שלו - זה היה שובר את ליבה.

ואז המנשקת הגיבה

@lipstick.bandit Before y'all come at me the blokes were all single guys we had been with all night who thought it was hilarious and knew it was all in good fun. I do understand though how the video doesn't show the full context and it defs appears that I have a much more malicious intention - I don't by any means condone kissing strangers without consent. All the love friends ❤️ #lipstickbandit #littlewank ♬ I am a Socialist - Brandons.Sounds

לאחר שהותקפה ברשת ולטענתה אפילו קיבלה איומים ברצח, החליטה המנשקת לענות למבקרים שלה. היא פנתה לחשבון הטיקטוק שלה, שם היא קראה לעצמה "שודדת הליפסטיק" ואמרה: "לפני שכולכם תוקפים אותי, תדעו שכולם היו בחורים רווקים שבילו איתנו כל הלילה, חשבו שזה מצחיק וידעו שהכל בכיף ובהומור. עם זאת, אני מבינה איך הסרטון לא מראה את ההקשר המלא ונראה שיש לי כוונות זדוניות הרבה יותר - אני בשום פנים ואופן לא מעודדת נישוק זרים ללא הסכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully