הנשיקה הראשונה של הטיקטוקרית שמעולם לה התנשקה. @mlynnmartin/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/@mlynnmartin/TikTok

ל"בתולת השפתיים" נמאס אז היא חיפשה ברשת בפרטנר לנשיקה הראשונה שלה

29.1.2021 / 9:27

מלין מרטין, כוכבת רשת בת 24, אפשרה לעוקביה הזכרים להציע את עצמם לנשק אותה ואחרי שבחרה מועמד ראוי היא תיעדה את הנשיקה הראשונה שלו איתה. "הוא קיבל ציון 10/10, הייתי מתנשקת איתו שוב", סיכמה

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

מי מאיתנו לא זוכר את הנשיקה הראשונה שלו? רובנו היו מעדיפים שהאירוע הרומנטי והבלתי נשכח הזה ייעשה בצורה דיסקרטית בין בני זוג אוהבים, אבל בעידן הרשתות החברתיות הכול משתנה ואת הכול אפשר ורצוי לשתף. כן, גם את הנשיקה הראשונה.

זה בדיוק מה שעשתה מלין מרטין, כוכבת טיקטוק בת 24 מסן דייגו, קליפורניה, שהחליטה לפנות לאינטרנט לעזרה. בחודש שעברה היא הצהירה בפומבי שהיא "בתולה בשפתיים" (כלומר - לא התנשקה מעולם) ויצרה מסמך אונליין אותו צריכים למלא בחורים שיתנדבו לתת לה את הנשיקה הראשונה שלה.

ההכרזה

@mlynnmartin

Been practicing on the back of my hand for 14 years. It's time for an upgrade. ##firstkiss ##apply ##fyp ##foryou ##millennial

♬ original sound - M'Lynn Martin

במסמך שפרסמה, כוכבת הרשת פנתה לגברים וביקשה שיסבירו איזו "חוויות נשיקה" הם יכולים להציע לה ולמה היא צריכה לבחור דווקא בהם. להפתעתה הרבה, היא הוצפה בהצעות מאנשים מכל מקום. אבל אחרי שעברה על ההצעות שקיבלה אחת אחרי השנייה, היא בחרה בבחור בשם איאן - בגלל שהתגובה שלו הייתה "הכי טובה בפער" וגם בגלל שהוא היה האח הצעיר של אחד מהפרופסורים במכללה שלה.

התגובות המענינות ביותר שקיבלה

@mlynnmartin

The link only worked on ig, but here are some responses! ##firstkiss ##apply ##fyp ##foryou ##millennial

♬ original sound - M'Lynn Martin

נמצא מועמד מתאים לנשיקה

לפני שהשניים סיכמו על התזמון והמיקום לנשיקה, שניהם עברו בדיקת קורונה ווידאו שהם שליליים. ואז התחילה ההצגה של מלין, שצילמה את עצמה מצחצחת שיניים ומתכוננת למעמד המרגש, בעוד שאיאן הקדיש נסיעה של שעתיים מלוס אנג'לס לסאן דייגו. בסופו של הקליפ הוויראלי, איאן נראה אוחז בפניה של מלין ומנשק אותה נשיקה עסיסית במיוחד.

כבר לא בתולה בשפתיים!

הסרטון הזה צבר כמעט מיליון לייקים בטיקטוק והעוקבים הפצירו בשניים שימשיכו לצאת. כאשר התבקשה על ידי העוקבים שלה לדרג את הביצוע של איאן, מלין כתבה: "10/10, הייתי מתנשקת איתו שוב".

זה הטיקטוק שאיאן הכין כדי לשכנע שהוא המועמד הראוי לנשיקה

@mlynnmartin

#duet with @postwrigley Y'all, Ian made a TikTok. Also I love this song. ? #firstkiss #apply #fyp #foryou #millennial

♬ original sound - IV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully