קרולינה לקר. carollekker_, צילום מסך
צילום מסך/carollekker_

דוגמנית פלייבוי חושפת: "נשים משלמות לי 1,800 דולר כדי לבדוק האם הגברים שלהן בוגדים"

15.4.2022 / 0:01

דוגמנית הפלייבוי קרולינה לקר חשפה את הג'וב החדש בחייה: "חוקרת אהבה". לדבריה היא מקבלת לא פחות מ-1,800 דולר מכל אישה שרוצה לבדוק האם בן הזוג שלה יבגדו בה איתה - ואם הוא מסרב, היא מחזירה להן את הכסף

דוגמנית פלייבוי בוחנת נאמנות של גברים/Imagen Noticias

דוגמנית הפלייבוי המצליחה קרולינה לקר, לה יש עמוד אינסטגרם עם כמעט חצי מיליון עוקבים, הקימה עסק מפוקפק לחשיפת בוגדים, אחרי שהתבדחה על הנושא בתמימות עם חברותיה והציעה לנסות לבחון את הנאמנות של הגברים שלהן. מה שהתחיל כבדיחה הפך לעסק מצליח עם המוני פניות מנשים ותעריף של 1,800 דולר לכל מקרה - כשבדרך כלל היא משתמשת בשכר שלה למימון הליכים קוסמטיים.

בכל עסקה שנרקמת, קרולינה לקר משיגה את מספר הטלפון ועמוד האינסטגרם של היעד שלה, מקבלת עליו פרטים מזוגתו, וניגשת לעבודת הפלירטוט במטרה להשיג דייט. אם היא מצליחה לקבוע איתו זמן ומקום - היא מקבלת את שכרה ומשאירה את החברה הנבגדת להתמודד עם הבוגד שלה. אולם, אם הגבר מוכיח את נאמנותו ומסרב לדייט, קרולינה מחזירה את הכסף ללקוחה - ומאפשרת לזוג להמשיך בחייהם המאושרים.

קרולינה, שחיה בברצלונה, מספרת שהיא בהחלט מעדיפה לוותר על הכסף ולראות זוגות מאושרים, אך בדרך כלל זה לא קורה. "מבחינה סטטיסטית לא קרה הרבה שהחזרתי את הכסף", היא סיפרה לדיילי מייל, "אם הגבר כן וחושף ישר את מערכת היחסים הקיימת שלו, אני לא ממשיכה עם התכנית שלי ומחזירה את הכסף. כנות זה דבר חשוב".

על אף שבהתחלה לקרולינה לא היה נעים להרוויח כסף על חשבון שברון לב של נשים אחרות, היא הוסיפה שהיא מתנחמת בידיעה שהיא עוזרת להן לדעת את האמת על בני זוגן - כי עדיף מוקדם ממאוחר מדי. "בהתחלה חששתי כי זה הרגיש כמו קסם. הודעה קצרה וכבר מצאתי את עצמי בחייו של אדם שאני לא מכירה. אז נכון, זו לא בגידה רשמית אלא בגידה מתוכננת, בגידה וירטואלית, כי אין לי מגע פיזי איתם - אבל ברשת קל לייצר מתח מיני וקל לגבר לטעון שהוא רווק או למחוק כל זכר לאישה שהוא יוצא איתה".

קרולינה הוסיפה: "במקרים מסוימים נשים כבר מחפשות סיבה להיפרד, אבל אין להן את ההוכחות שהן צריכות כדי לעשות את. אני מאמינה שעמוק בפנים כולנו רוצים לדעת האם השותפים שלנו חזקים מספיק כדי לעמוד בפני פיתויים שיכולים לצוץ בכל רגע. יש לי דרך מיוחדת לדבר עם גברים, וכיוון שאני בקשר מתמיד עם בת הזוג - יש לי את כל המידע הדרוש כדי לבלבל אותם ולהעמיד אותם במבחן".

קרולינה שיתפה גם מספר דגלים אדומים שמצביעים על כך שהגבר שיוצא איתך למעשה נשוי - ואת המאהבת. "שימי לב מתי הוא מתכתב איתך. אם הוא מתכתב איתך בעיקר בזמן שהוא בעבודה, זה אומר שהוא מעדיף לעשות זאת כשהוא רחוק מזוגתו או אשתו", היא אמרה, "דגל אדום נוסף הוא אם הוא מסרב למסור לך פרטים, בעיקר אלו הנוגעים למגוריו. גבר מסתורי הוא לאו דווקא סימן טוב". לסיכום הוסיפה: "גברים נשואים תמיד יראו נזקקות ויטענו שהם זקוקים לחיבה ואהבה. סביר להניח שהם פשוט לא מרוצים מהזוגיות הקיימת שלהם ושהם בוגדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully