הבעל נתפס עם המאהבת במצלמת האבטחה. @kaylie271, צילום מסך
צילום מסך/@kaylie271

הבעל אמר שהוא חולה - ונתפס במצלמות עם המאהבת חצי ערומה

31.1.2022 / 23:52

אישה תפסה את בעלה על חם אחרי שהבריז מטיול משפחתי בתירוץ שהוא חולה כדי להיפגש עם המאהבת שלו. הרגע בו המאהבת יוצאת מביתם עירומה למחצה ומתנשקת עם בעלה תועד במצלמת פעמון הדלת - ופורסם ברשת

הבעל נתפס עם המאהבת במצלמת האבטחה/@kaylie271

אישה @kaylie271/video/7022534254353550598' target='_blank'>סיפרה בסרטון טיקטוק כיצד תפסה את בעלה בוגד בה עם אישה אחרת, אחרי שהוא תירץ לה שלא יוכל להתלוות אליה לטיול משפחתי עקב מחלה. האישה, אם לשניים ששמה קיילי, ניצלה את העובדה שבעלה התקין מצלמת אבטחה בפעמון הדלת - וצפתה דרכה בנעשה באותו ערב בו לא הייתה בבית. בסרטון היא הבחינה בבירור באישה אחרת, עירומה למחצה, יוצאת מביתם, מתנשקת עם בעלה והולכת משם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


בסרטון שפורסם בערוץ הטיקטוק @kaylie271 נראה הגבר מוודא תחילה שהשטח פנוי לפני שהאישה, הלבושה רק למחצה, יוצאת החוצה. האישה נראית מתנשקת את הגבר, הוא צובט בישבנה והיא ממשיכה לדרכה. קשה להבחין בכך בסרטון, ולכן קיילי הציעה לצופים להבהיר את המסך כמה שיותר ולהביט מקרוב בנעשה בסרטון מצד שמאל למטה. קיילי הסבירה שזו עבורה הוכחה מספיק ברורה לבגידה - והיא החליטה לזרוק אותו. קיילי כתבה על הסרטון: "כאשר בעלך חולה מדי מכדי לצאת לטיול המשפחתי שתכננת".

צפו בו נתפס על חם:

הסרטון שלה צבר מיליוני צפיות ורבים נותרו המומים מהתנהגותו של הגבר. אחד כתב: "הדרך שהוא נישק אותה.... חשבתי שזו את שנאלצת לעזוב אותו כדי לצאת לטיול משפחתי". אחר הוסיף: "למרבה המזל היא הוציאה את האשפה המלוכלכת בשבילך. הגיע הזמן לדברים גדולים וטובים יותר עבורך".

מאוחר יותר עדכנה קיילי את הצופים שבעלה לא מתגורר יותר בבית והעלתה סרטון תגובה שהדבר היחיד שהיא אומרת בו זה "ברור", בתגובה לשאלה "האם את עוזבת את בעלך?". בתגובה אחרת השתעשעה קיילי על חכמתו של בעלה, כשלדבריה הוא "לא העפרון הכי מחודד בקלמר" שכן "הוא נישק אותה ממש מול המצלמה שהוא בעצמו התקין".

וברור שהיא עזבה אותו:

@kaylie271

Reply to @madeofchoclate

♬ original sound - Kay

ויש לה גם מה לומר על המאהבת:

וזה הסיפור המלא

בסרטון שלישי חשפה קיילי שהיא מכירה את המאהבת באופן אישי, כיוון שהיא עובדת עם בעלה וקראה לה "הורסת משפחות", צופה אחת כתבה לה בתגובה: "כאילו... הוא הורס המשפחות, לא היא, אבל בסדר". היא הסבירה בסרטון: "נכון, בעלי צריך לקחת את רוב האשמה והאחריות על פתיחת הדלת לרומן הזה, אבל האישה הזאת עברה דרכה ואז עשתה כאילו היא חברה שלי והזמינה את הבן שלי לשחק עם הבן שלה בזמן שהיא ובעלי שיחקו משחק משלהם, אז כשאת מערבת את הבן שלי, אמא-דובה תצא החוצה. היא הורסת משפחות בדיוק כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully