אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

התסביכים נחשפים והתמונות קשות: הזוגות שלא ימשיכו

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 13:24

בפרק השני של אהבה חדשה הגברים מתבקשים לקחת את בנות זוגם למקום שהם אוהבים ומייצג את מי שהם. הבחירות של הגברים הסגירו את המקום שבו הם נמצאים מבחינה זוגית. קארין ארד מנתחת עד אבק

בפרק הזה הגברים לוקחים את הנשים למקום שאמור לייצג את מי שהם, והבחירה של המקום מייצגת בצורה מיטבית את רמת הבשלות שלהם ואת מה שהם רוצים כרגע עם הבחורה ששודכה להם, ואולי בכלל מרמז על המקום שבו הם נמצאים ברמה הרומנטית.

וגם אם לא, לפחות זה מה שאני אוהבת לעשות כשאני צופה בריאליטי - המציאו תיאוריות מופרכות שבעזרתן אני מנבאת את גורל הזוגות בתוכנית.

מריאנה גירושין ורזי חלבונים

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

רזי, "את קשורה לילד?", שלא רואה את עצמו אבא לילד מגבר אחר (היי, ספר שמות התקשר וביקש לדבר איתך). לי הוא מזכיר יותר את הילד ששכחו אותו בבית מאשר את באז שנות אור, איך שמיתגה אותו קולגתי הנכבדת, והוא לוקח את מריאנה לפארק כדי לעשות לה אימון. האם הפארק מייצג את אישיותו? קצת כן, כי במקרה הזה האישיות עדיין לא התקבעה, והכל עדיין יכול לקרות. בנתיים, היותו מאמן מסכם את כל הזהות שלו, או לפחות את זו שהוא מוכן להכיר בה. הרי האיש עשה רשימת קניות שכולה חלבונים בריכוזים שונים והודיע למריאנה שהיא נכנסת מבחינתו לבטי פורד של המעשנים, כנראה מרגיש בנוח בעיקר בכובע המאמן שלו, הספורטאי, התזונאי, וכל מה שכרוך בזה.

הוא לקח אותה לאימון כי כנראה שזה המקום שבו הוא מרגיש הכי הרבה שליטה במציאות, ויכול להיות שאפילו, אם נסקור את עברו, מציאת תחום האימונים הוציאה אותו ממשבר נפשי כלשהו. הבחירה לייצר סיטואציה שהוא מנהל אותה מא' ועד ת' מסגירה את חוסר הביטחון שלו בכל התחומים האחרים בחייו, ומשדרת חוסר מוכנות לחלוק את חייו בצורה אינטימית. אמנם זה עוזר לו להשתחרר מהקפיצות שאפיינה אותו קודם, אבל הדרך משם למערכת יחסים בעלת משמעות היא ארוכה, ואין סיכוי שתחזיק יותר משלושת הימים. גבר שמרגיש לא נוח עם נשים, ואישה שלא יכולה לעשות את הצעד הראשון? לא יודעת, לא נשמע לי מבטיח.

שני גולן וחלומות מפלסטיק

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

דווקא הזוג הזה מסתדרים לי ביחד, למרות חוסר המרוצות שלה ממנו כביכול. אמנם הוא בגד במישהי בעבר, ומשום מה נורא רצה לספר את זה בטלוויזיה, וגם להזהיר מראש מפני הנטייה שלו לסגת מכל בחורה שמרגישה אליו יותר מאשר הוא אליה, אבל הם מתאימים. יש ביניהם סוג של זרימה ומגע שבאים להם בטבעיות, ואפילו שגרת חיים שיש בה משהו זוגי. הוא מכין לה ארוחת בוקר, מקפיא לה כפיות, ואמנם עסוק מאד בנראות החיצונית של העולם, אבל בואו - גם היא. אישה שכל כך מתביישת להיות בת 35 ועוד לא נשואה, היא מישהי שהרבה ממה שמניע אותה הוא איך שהדברים נראים כלפי חוץ, ושדעת החברה עליה מאד קריטית לה. אז ההתאמה הזאת היא בבחינת מצא מין את מינו, לפחות ברמת השיעור הקוסמי.

מיכאל בחר לקחת את שני למרפאה שלו ברמלה, כדי להוכיח לה שהוא רופא (כי הרי הוא לא נראה כזה, כי הוא נראה נורא צעיר, ונורא צריך שיגידו לו את זה כל הזמן, בדיוק כמוה), ובדומה לרזי חלבונים, גם הוא מרגיש במיטבו כשהוא שולט בעניינים. ומה מבטא יותר שליטה בעניינים מאשר לעמוד מעל אישה עם מזרק ביד, או להיות זה שמאשר לנשים שהן נראות צעירות מספיק בכדי להסתובב בעולם, או לא?
ֿֿ
הצורך בשליטה נובע מפחדים, מן הסתם, ובמקרה של שני אלה נראה שהפחדים שלהם מקבילים - הוא מפחד מקרבה לנשים, והיא מפחדת מקרבה לגברים, ובנתיים ביחד הם מצליחים לקיים איזה ריקוד של נוגעים לא נוגעים, ומתחלפים בהובלה. היחסים בינהם כרגע נראים כמו הסיבובים של מתאגרפים בזירה לפני שהראשון מנחית את המהלומה. ועד שזה לא יקרה, הם כנראה יוכלו להמשיך יחד לעוד שלושה ימים.

מיאמי דנה ועידן המסלסל

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אצל דנה ועידן הדברים הייתה מציאת חן מסוימת. הוא חשב שהיא ואוו וגלאם, היא חשבה שהוא חתיך ואחלה גבר, אבל כל זה החזיק עד הערב הראשון, בו הוא ביקש ממנה במפגיע "לנקות קצת" מהמניירות של המרימה הקבוצתית אחרי ארוחת הערב. דנה לקחה את זה קשה. אפילו קשה מדיי, לטעמי, כי היה די ברור ממה שאמר שהוא מתכוון למשהו אחר. היא הבינה שהוא לא מרוצה ממי שהיא ומבקש ממנה להשתנות, כשלמעשה הוא ביקש ממנה להכניס אותו קצת יותר לעומק, אל מעבר לשכבה החיצונית, החברתית, אל מאחורי הקלעים של האישיות שהיא מציגה כלפי חוץ. למה היא כל כך נפגעה? כי כנראה שהאישיות הזאת משמשת אותה כקו הראשון שהיא שולחת לקרב, ואין לה עניין להוריד את השריון הזה כרגע.

מצד שני, היא בעצמה בחרה לגור במיאמי, איפה שהיא מעידה שבו "הכל פייק", ולבחירה הזאת יש משמעות. אדם שבוחר לגור במקום שהוא פייק לדעתו, כנראה שמרגיש נוח יותר שם מאשר במקום שבו נדרשת ממנו אותנטיות ואמת, ועם כל החיבה לדמות של דנה, שהיא באמת חביבה - סוג של זאת וזאתי גרסת המציאות - בואו נודה שהיא אכן דמות. בתכל'ס היא הבחורה הכי סגורה מבין הבנות וגם הכי מסובכת מכולן. אין לנו באמת מושג מי היא, ועידן בסך הכל רוצה להכיר אותה. אז למרות היוגה והמרווה (סליחה, הסייג') והיום שבו הוא לקח אותה אליו הביתה, שזה מבטא בדיוק את מה שהוא רוצה ממנה וממערכת יחסים - להרגיש בבית, להיכנס פנימה - היא בוחרת עדיין להתקבע בעלבון שלה. לא כי היא כל כך נעלבה ממנו באמת, אלא כי כשמנסים לחשוף מישהו שמעוניין להתחבא, הוא נלחם חזרה וישתמש בכל סיבה כדי לתרץ את זה. לא פלא שהוא מבולבל ואני רק מקווה שדנה תצליח לאזור אומץ ולהמשיך איתו לעוד שלושה ימים. לא כי הם כאלה מתאימים, אלא בשביל שהיא תחצה את החרדה הזאת פעם אחת.

אל ואמיר חרדות

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אלה זוג משעשע. עזבו את זה שביחד כבר היו להם איזה 5 התקפי חרדה, ואיזה מן שידוך משונה זה לעשות, כי הרי אין פה מישהו שאפשר לצפות איך הוא יגיב לסיטואציות רגילות לגמרי כמו ארוחת ערב, או נסיעה ברכב אחרי לילה ללא שינה. היום שלהם מתחיל כשהיא יוצאת מחדר השינה עם משקפי שמש, מוב שאומר "הייתי ממשיכה לישון, פשוט ההפקה בעטה אותי מהמיטה, בבקשה אל תפנו אלי" (איפה מיכאל עם הכפיות? למה הוא לא עובר בין החדרים כמו רופא טוב?). אמיר, לעומת זאת, ערני כמו שד, כי מסתבר שהוא בכלל לא ישן בלילה.

תכל'ס אל, שכמובן הייתה הראשונה בטיפול הפסיכולוג, ביקשה לראות את הכאב שלו, כי עד שהוא לא יספר את האמת היא לא תוכל לסמוך עליו כפרסונה. ומשהו עם צבעים גם היה שם. אז היא קיבלה מה שרצתה בדרך לאבוש, וייאמר לזכותה שהיא לא נרתעה ממנו אחרי שהראה לה את הצד האפל שלו. היא גם לא נרתעה ממנו כשהכיר לה את אבא שלו, שזה טו-סון במיליון שנה בערך, ומתחבר להתנהגות האינטנסיבית שלו גם בשאר הזמן, וגם אומר משהו מטריד על היחסים שלו עם דמות הגבר בחייו. שימו לב שכל ה"תחביבים" שלו הם סופר גבריים והירואיים - האיש יודע להשיט יאכטות, להטיס מטוסים, ובעברו הוא גם למד אומנויות לחימה, עיסוקים שמריחים כמו צורך עצום באישור של אבא וכאגו גברי מאד שביר.

עם זאת, אל לקחה את זה היטב, תמכה בו בהתקף החרדה שלו, מה שהגיוני, כי אין מישהו שיכול לתמוך בהתקף חרדה יותר ממישהו שעובר כאלה בעצמו, ועכשיו הם טיפה יותר קרובים, וטיפה רגועים יותר, ולדעתי יישארו לעוד שלושה ימים. לא יודעת אם הם מספיק רגועים כדי לשמש כיועצי זוגיות לאחרים, אבל היי - עד עכשיו התובנות של אל יותר מדוייקות משל הפסיכולוג, אז מי יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully