האם זו שמלה לגיטימית לארוחת ערב?. @paigeeeggg, צילום מסך
צילום מסך/@paigeeeggg

האם זו שמלה לגיטימית לארוחת ערב?

6.9.2023 / 13:59

פייג' גולדינג תהתה האם השמלה הורודה הצמודה שלה מתאימה כדי ללכת למסעדה והעלתה סירטון שלה לובשת את השמלה כשאנשים התחלקו בין להוציא את העיניים ללחלק תובנות מוזרות

"אני יוצאת לארוחת ערב עם החבר שלי ומנסה לשכנע את עצמי שזה מקובל מבחינה חברתית ללבוש את השמלה הזו למסעדה"/@paigeeeggg

להחליט מה ללבוש זו משימה לא פשוטה, במיוחד כשיש לרובנו יותר מדי אפשרויות ואנחנו מחפשים את הדבר המתאים לאירוע הספציפי שאנחנו מגיעות אליו. זה נהיה יותר קשה, אם אנחנו לא בטוחות האם מה שאנחנו לובשות לגיטימי ולא חשוף מדי למקום.

זה מה שעבר על המשפיענית פייג' גולדינג שלא יכלה להחליט האם השמלה הצמודה הורודה שלה "מקובלת חברתית" כדי ללבוש לארוחת ערב והיא החליטה להעלות את זה לטיקטוק. הבלונדינית משתגאה בגוף המדהים שלה העלתה את זה וגרמה ל-43 אלף העוקבים שלה לדיון. "אני הולכת לארוחת ערב עם החבר שלי הערב ומנסה לשכנע את עצמי שהשמלה הזאת היא בסדר למסעדה". בשלב הבא פייג' פיזרה את השיער שלה והלכה עם השמלה.

צפו בסירטון שלה

@paigeeeggg

am going to dinner with my boyfriend tn and trying to convince myself that it's socially acceptable to wear this dress to a restaurant

♬ u can hold my hand - judi

מגיבים רבים פשוט התעלפו על המראה של פייג' וטענו שהיא חייבת ללכת ככה: "זה מקובל חברתית ללבוש את זה כשאת כל כך חמה", כתב מגיב אחד, שני הוסיף: "זה מקובל חברתית אבל זה יגרום להסחת דעת". שלישי החמיא כי: "את יכולה לעשות כל מה שאת רוצה שאת כל כך חמה".

למרות זאת, לא כולם חשבו שהשמלה הזאת מתאימה למסעדה. משתמש אחד הגיב: "זה לא מקובל חברתית, אבל את יפה מאוד. עם זה תלכי לבר במקום". שני הוסיף: "זאת שמלה למסיבה", ושלישי סיכם: "לא למסעדה".

  • עוד באותו נושא:
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully