קיעקע את השפתיים של החברה שלו על הלחי. officialfeelgoodink/Tiktok, צילום מסך
צילום מסך/officialfeelgoodink/Tiktok

קעקע את השפתיים של חברה שלו על הלחי והיא מיד גרמה לו להתחרט

22.4.2022 / 0:13

גבר העלה לטיקטוק סרטון שבו הוא מקעקע את שפתיה של חברה שלו וגם עדכן אותה על זה בלייב. בתגובה היא התקשרה אליו וסוג של נפרדה ממנו מיד, למרבה תדהמתו. צפו

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

קרה לכם פעם שעשיתם קעקוע והתחרטתם על זה? כדאי מאוד שלא יקרה לכם מה שקרה לגבר שקיעקע את השפתיים של חברה שלו על הלחי הימנית שלו. הגבר המאוהב שלח הודעה לחברה שלו בזמן אמת והראה לה את הקעקוע בזמן העבודה עליו - והכל תועד בסרטון שפורסם בחשבון הטיקטוק של חנות הקעקועים.

הוא שלח לה: "בייבי, יש לי את השפתיים שלך עליי לנצח". רגע אחרי שהוא שלח את ההודעה הזו, הנייד שלו החל לצלצל. ניחשתם נכון, זו הייתה החברה על הקו. הגבר היה בטוח שהוא עומד לקבל פידבק חיובי ושם אותה על הספיקר, אבל הוא לא האמין למשמע אוזניו.

החברה פשוט זעמה עליו ואמרה: "אתה טיפש או מה? אנחנו ביחד רק שבועיים". ברגע הזה, הבחור נבהל ואמר לגבר שמקעקע אותו "חכה רגע אחי, חכה רגע". לאחר מכן הוא חזר לחברה שלו ואמר לה "אוקיי, אבל אני אוהב אותך". היא לא התרשמה וסיננה לעברו "זה טירוף, אני לא יכולה להיות איתך. אתה משוגע".

לאחר המסר החריף של הבחורה, אפשר לשמוע מישהו צועק ברקע "הו שיט". העוקבים של הפוסט הזה קיוו שמדובר במתיחה. אחת המגיבות כתבה לו: "היא לא מרגישה כמוך, זה ברור". "זו אחת הסיבות שלא אקעקע את בן הזוג שלי על עצמי כי הכול יכול להיות בזוגיות", כתבה מישהי אחרת.

אבל זה נראה אמיתי

לאחר שלא פחות מ-13 מיליון איש צפו בסרטון, חנות הקעקועים פרסמה סרטון המשך בו נראה הבחור שבור לב חוזר למקום, מודיע להם ש"זה נגמר. זמן לכסות את זה" והם אירגנו לו קעקוע חדש שיכסה את השפתיים של מי שהוא אהב.

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully