החבר שלה קיעקעה עליה הודעת פרידה. MTV / How Far Is Tattoo Far, צילום מסך
צילום מסך/MTV / How Far Is Tattoo Far

כואב מדי לצפייה: זרק את חברתו באמצעות קעקוע - שקעקע על גבה מול המצלמות

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 12:08

תכנית הקעקועים המרושעים של MTV הגיעה לשיאים חדשים כשאחד המשתתפים בחר לקעקע על חברתו את צמד המילים You Dumped ("נזרקת") וכך להודיע לה שהוא נפרד ממנה. לאחר החשיפה הוא גילה לה את האמת מאחורי הקעקוע ואפילו המנחים נותרו המומים

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

תכנית הקעקועים ?How Far Is Tattoo Far של MTV מאתגרת זוגות לקעקע זה על גבי זו קעקועים שעיצבו במיוחד עבורם - מבלי לגלות לפרטנר שלהם באיזה קעקוע בחרו עד שהוא חרוט על גופם וכבר מאוחר מדי להתחרט. התכנית הגיעה לשיאים חדשים כשזוג היוטיוברים טיילור וסטפן, שמוכרים במתיחות הקיצוניות שהם מארגנים האחד לשני, הגיעו לתכנית.

השניים החליטו ללמד האחד את השני לקח על מעשיהם ועל מתיחות העבר בעזרת התכנית. סטפן מספר כי הוא מקווה לנקום בחברתו על כך שהיא מצייצת בקביעות על מערכת היחסים ביניהם. אל מול המצלמות הוא סיפר: "טיילור אובססיבית לספר לכולם על העניינים האישיים שלנו ונמאס לי. אם טיילור לא יכולה להפסיק, אני סיימתי עם הקשר הזה". טיילור מצידה מספרת למצלמות: "אני רוצה ללמד אותו לקח. אני רוצה להראות לעולם שהוא לגמרי 'אסהול' (asshole) ושהוא צריך להפסיק לשחק איתי".

נראה שהשניים הגיעו חמומים לתכנית - ובעוד שהיא תכננה לו קעקוע מביך למדי, הוא לקח את זה כמה צעדים רחוק מדי.

לאחר למעלה מ-3 שעות של קעקוע, השניים מגיעים לראות את התוצאות הסופיות של הקעקועים שלהם. סטפן מגלה שטיילור קעקעה עליו את דמותו עם "פרצוף תחת" כדי להראות לעולם עד כמה הוא "אסהול". אכן כואב, אך אחרי כמה תגובות מבועתות, סטפן נרגע ואומר שהוא דווקא אוהב את זה, למורת רוחה של טיילור שהייתה בטוחה שהיא תצליח ללמד אותו לקח.

אז מגיע תורה של טיילור לראות מה סטפן תכנן עבורה. "אם הוא יגזים עם הקעקוע, אני אפרד ממנו", אמרה טיילור לפני שידעה שהוא כבר דאג להיפרד ממנה בעזרת הקעקוע. כשאמן הקעקועים הוריד את התחבושת, הוא חשף בפני טיילור את התוצאה המאוד כואבת לצפייה: קעקוע של אסלה כשהמילים "You Dumped" (נזרקת) יוצאות ממנה.

צפו בקטע המלא:

טיילור כמובן הגיבה בזעם. "מה לעזאזל עשיתי שזה מגיע לי?!" היא צעקה תוך כדי בכי, "לעולם לא אסלח לך!". אחרי התגובה המתבקשת, סטפן מנסה להרגיע את הרוחות ומספר לטיילור שזו הייתה בסך הכל עוד אחת מהמתיחות שלו, אך היא סרבה לקבל את זה בהומור.

גם המנחים והמקעקע נותרו המומים כשגילו שכל זה היה אמור להיות חלק ממתיחה. טיילור אמרה למצלמה: "מעשה קונדס הוא לא משהו קבוע. מעשה קונדס הוא משהו שאתה צוחק עליו באותו הרגע ואז אתה שוכח ממנו". היא הוסיפה: "אני מרגישה מוקטנת ומושפלת מאי פעם - הוא חצה את הקו ואני לא מתכוונת להתגבר על זה".

כשטיילור יצאה בסערה מהסט, סטפן יצא אחריה תוך כדי שהוא אומר אל המצלמות: "אני מקווה שטיילור תסלח לי, פישלתי. התעלול הזה הכה בי בחזרה ואני מרגיש נורא".

ככה היא הגיבה לצפייה בפרק

ומה עלה בגורל הזוגיות והקעקוע?

למרות שהקטע שודר לפני כשנתיים והפך שוב לויראלי בחודש האחרון לאחר שפורסם בסאן הבריטי - לא דווח בתוכנית מה עלה בגורל הזוגיות של טיילור וסטפן, אולם אם לשפוט לפי שלל החשבונות שלה ברשתות החברתיות השונות - הם נשארו יחד עוד כמה חודשים לאחר התוכנית ורק לאחר מכן נפרדו .

כיום היא נמצאת בזוגיות חדשה וטובה (ואת הקעקוע היא הצליחה להסתיר בעזרת קעקוע אחר וגדול במיוחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully