זוג בו הגבר מבוגר מהאישה ב-22 שנים. @savandmark, צילום מסך
צילום מסך/@savandmark

זוג עם פער גילאים של 22 שנים מגן על אהבתם: "זה לגמרי חוקי"

20.5.2022 / 0:01

משתמשת הטיקטוק סאב חשפה שהכירה את בעלה בטינדר כשהוא היה בן 40 והיא בתולה בת 18 - וחטפה על זה בראש מהצופים שלה: "זה לא נורמלי שגבר בשנות ה-40 לחייו יחמוד בנות צעירות. נקודה". היא השיבה לביקורת באומץ

ככה נראתה החתונה של סאב ומארק/@savandmark

בני זוג עם פער גילאים העומד על 22 שנים מתעקשים שהם מאוהבים ומאושרים מתמיד, על אף שברשת הגולשים תוקפים אותם וטוענים שהקשר ביניהם צריך להיות מחוץ לחוק.

הטיקטוקרים סאב ומארק, תושבי סידני, אוסטרליה, חולקים באופן קבוע תמונות וסרטונים של חייהם המשותפים בטיקטוק ולרוב מתבדחים על הבדל הדורות ופער הגילאים ביניהם. הם ביחד כבר 5 שנים, אחרי שהכירו בטינדר כשהוא היה בן 40 והיא רק בת 18 ובתולה - ונישאו בטקס אינטימי בבית, לצד המשפחה והחברים הקרובים ביותר.

השניים מתמודדים כעת עם ביקורת קשה מצד צופים שלא רואים בעין יפה את ההיכרות ביניהם. כשהפרש הגילאים הממוצע לזוגות הטרוסקסואלים עומד על 2.3 שנים - והגבר הוא בדרך כלל המבוגר יותר - הצמד המפורסם בטיקטוק הותיר רבים מפקפקים במערכת היחסים שלהם.

באחד הסרטונים סאב סיפרה כיצד הכירה את מארק כשהייתה בת 18, כשלדבריה "חשבה שאמות בתולה". בסרטון הציגה את בעלה, גילו וסיפרה שהכירו בטינדר. הסרטון עלה לצד הטקסט "אל תכעסו" והאשטאג #daddy (אבא) ו- #agegaplove (אהבה בפער גילאים).

צפו בסרטון שחטף ביקורת קשה:

בתגובות אנשים כעסו. אחד כתב: "למה הוא נמשך למישהי כל כך צעירה ממנו? שלא לדבר על זה שאת היית בקושי חוקית". על זה הגיבו בני הזוג: "המונח בקושי חוקית לא קיים. יש חוקי או לא חוקי. זה חוקי". אחרת כתבה: "דברי איתנו שוב בעוד כמה שנים, כשזה יגמר". על כך ענתה סאב: "5 שנים עברו... נשואה לו ועדיין מאוהבת".

צופה נוסף כתב: "אני בשנות השלושים המאוחרות לחיי וזה לא נורמלי שגבר בשנות הארבעים יחמוד בנות צעירות. נקודה". אישה אחרת הזהירה: "בבקשה תשמרי על עצמך. אני מבינה שאת צעירה מדי בשביל לראות את זה עכשיו, אבל ברגע שתתבגרי את תביני כמה זה לא בסדר". אחר הביע דעה דומה: "זה לא אמור להיות חוקי" ואישה מודאגת נוספת כתבה: "אני ממליצה לך לחשוב על זה שוב. הוא קצת מבוגר בשבילך ואני באמת לא חושבת שהיו לו כוונות טובות. תאמיני לי. Been There - Done That".

ככה הם הכירו:

וככה הגיבו ההורים:

מה אתם חושבים?

לדעתי הזוגיות שלהם

לא בריאה ואפילו מסוכנת
יכולה לעבוד
מהממת
4497 משתתפים

לא כולם ניסו להרוס לשניים את הקשר. חלק מהתגובות פרגנו לסאב, בעיקר לאור כך שבעלה אכן נראה טוב וצעיר לגילו. "אני לא בקטע של מבוגרים, אבל מה שאת רואה בו ברור לי כשמש. וואו", כתבה אחת ואחרת שהשוותה אותו לקולין פארל הוסיפה: "הוא חתיך הורס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully