ארתורו אורסו ונשותיו. arthurourso, צילום מסך
צילום מסך/arthurourso

הדוגמן שהתחתן עם תשע נשים מפתיע אחרי שאחת מהן התגרשה ממנו

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 11:14

ארתור אורסו הברזילאי הגיע לכותרות בשנה שעברה אחרי שהתחתן עם נשים רבות כביטוי לאהבה חופשית ומלחמה במנוגומיה וכעת אחת הנשים שלו החליטה לעזוב מה שלא גורם לו לזנוח את החלום הגדול שלו

ארתורו ונשותיו חוגגים/arthurourso

דוגמן ברזילאי שעלה לכותרות במדינה אחרי שהתחתן עם לא פחות מתשע נשים שונות עומד כעת להתגרש מאחת מהן. ארתור אורסו התחתן בבת אחת עם כל הנשים שלו כדי "לחגוג אהבה חופשית" ו-"למחות נגד המונוגמיה". בתקשורת הברזיאלית דווח אז שמכיוון שהוא ואישתו הראשונה לאונה קזאקי הם סווינגרים הם החליטו למסד את הקשר שלהם בטקס שנערך בכנסיה קתולית בסאו פאולו.

ובכל זאת, הם כרגע בהליכי גירושין מאחת הנשים שלהם, אגאת'ה, שגילתה שרעיון הפוליגמיה לא מושך אותה כמו שהיא חשבה. "היא רצתה שאני אהיה רק שלה", סיפר ארתור שמתחזק עמוד אונליפאנס שמגייס 56 אלף דולר בחודש, "זה לא הגיוני, אנחנו חייבים לחלוק. אני מאוד עצוב על הפרידה ועוד יותר מופתע מהתירוץ שלה. היא סיפרה שהיא מתגעגעת למערכות יחסים מונוגמיות. הנשים האחרות שלי לא אהבו את הגישה שלה, וחושבות שהיא התחתנה איתנו כהרפתקאה ולא מתוך רגשות אמיתיים. איבדתי אישה, אבל אני לא אחליף אותה כרגע".

ככה נראים החיים שלו ושל נשותיו

הוא סיפר ל"דיילי סטאר" כיצד OnlyFans הביאה לו הזדמנויות חדשות, ואמר: "אנחנו מלמדים הכל דרך הפלטפורמה, מתנוחות שונות ועד אפילו עידוד זוגות לנסות חילופי זוגות ומסיבות מיןץ

עוד פוליגמיסט

הגבר שהתחתן עם שלישיית אחיות לא מתחרט: "לאהבה אין גבולות"

לכתבה המלאה

למרות שארתור אמר שהוא לא מתכנן להתחתן עם אף אחת חדשה בזמן הקרוב, הוא מקווה להתחתן עם שתי נשים נוספות כדי להעלות את מספר הנשים שלו לעשר. "החלום שלי זה שיהין לי 10 נשים. יש לי כרגע רק בת אחת, אבל אני רוצה שיהיה לי תינוק מכל אחת מהנשים שלי. האהבה שאני מרגיש אליהן זהה. אני חושב שזה לא פייר שיהיו לי ילדים רק עם חלק מהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully