איתמר עמי. טוויטר, צילום מסך
צילום מסך/טוויטר

נו, היה שווה את זה? זה מה שייצא לכוכבי הריאליטי מהחשיפה

מיה אגסי

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 12:29

לקראת עלייתה של אם כל תוכניות הריאליטי שידוכים "חתונה ממבט ראשון" או איך שאנחנו אוהבים לקרוא לה - חתונמי - החלטנו לחזור לאחור ולבדוק עם כוכבי תוכנייות עבר האם ההשתתפות בכזו תוכנית שווה את הטרחה והמאמץ. הממצאים לא מעודדים

היפות והחנונים, הכלות והחתנים ממבט ראשון, הכמהים לאהבה ורודפות הבצע והפרסום. בתוכניות ריאליטי של שידוכים ודייטים, אפשר למצוא הכל מהכל. אבל האם ההשתתפות בתוכנית והחשיפה הבוטה מול המצלמות וכל עם ישראל וטוקבקיסטיו, שווה את זה? הנה כמה מתחרים ומתחרות שמוכיחים שלפעמים כן ולפעמים... פחות.

חתונה ממבט ראשון

דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". ניר פקין
הדר ברייר ודיס רוסקוב/ניר פקין

לא, אנחנו לא נכתוב על איתמר. די, נמאס.
אבל בואו נדבר רגע על המתחרה שנכנסה לליבנו ואז ריסקה אותו רק כדי לאחות אותו שוב: הדר ברייר. ברייר תפקדה כחצי מאחד הזוגות המוצלחים ביותר שיצאו מחתונמי. בתוכנית שאחוזי הפרידות של הזוגות שבה יותר גבוהים מאחוזי הגירושין בישראל, מדובר בהישג של ממש. שנתיים שלמות החזיקו הדר ברייר והחתן ששודך לה בתוכנית, דניס רוסקוב. שנתיים בהן חובבי ריאליטי באשר הם עצרו נשימתם וציפו לראות אם השמלה שלה תהיה יפה יותר מהשמלה של הכלה היחידה האמיתית שיצאה מהתוכנית והתחתנה גם במבט שני: הגר משה. אממה, אחרי שנתיים הדר ודניס חיזל"שו את העסק, כנראה בין השאר בשל העובדה שהשעון הביולוגי של ברייר התחיל לתקתק והשעון הביולוגי של רוסקוב נתקע על סנוז. אחרי הרבה ספקולציות, חשפה ברייר לפני כמה חודשים את בן הזוג החדש שלה: גיל צוקר, שכנראה יותר בשל למצוות פרו ורבו. הדר נראית מהודרת ומאושרת מתמיד ונראה שהיה לה שווה לעבור את כל הטלנובלה עם דניס. אגב, עם כל הכבוד לשדכנים של חתונה ממבט ראשון, ברייר וצוקר הכירו בסופו של דבר כמו כולנו, באפליקציות. שנאמר: מה שלא עושים הפסיכולוגים, יעשו האלגוריתם והמון מזל.

קחי אותי שרון

שרון איילון. אביב חופי
המלכה האם - שרון איילון/אביב חופי

שרון איילון היא המלכה האם של תוכניות ריאליטי השידוכים בישראל. זה היה אי שם ב-2003 כשנחשפנו בפעם הראשונה לפניה המסותתות, כשכיכבה בריאליטי שבזמנו נחשב לפורץ דרך: "קחי אותי שרון". בקצרה: שרון, אז בת 30, הייתה צריכה להתביית על בחיר לבה מתוך חבורת רווקים מצודדים. הזוכה המאושר היה יואב שרווד המסוקס, חביב הקהל היה רודריגו גונזלס הכריזמטי.
שנים לאחר שירדה התוכנית מהמסכים, חשפו איילון ושרווד כי לא באמת הגיעו לשם כדי למצוא אהבה. הוא היה סטודנט למשפטים ודוגמן שנשלח למלא משבצת של חתיך עם שכל, היא פשוט רצתה את הפרס הגדול - דירה לשנה.

מאז הרבה מים זרמו בנהרות הרייטינג. כיום שרון אילון נושקת ל 50, גרושה מארז אלוביץ' ואמא לשלושה ילדים. היא ושרווד עברו לגור יחד אחרי התוכנית בדירה שהובטחה לה על-ידי ההפקה ונפרדו חודשים ספורים לאחר מכן. שניהם כיכבו בכמה קמפיינים כי איך אפשר בלי, ומיצו את דקות התהילה שלהם לפני שהתאדו מדעת הקהל. איילון הפכה למנהלת בכירה במגזר השלישי, אחת העמותות שעבדה בהן התבססה לא מעט על תרומות של חברה שהייתה בשליטת אבא של אלוביץ', תיראו מופתעים. בשנים האחרונות נעלמו עקבותיה לגמרי, אבל הספיקה להגיח בכמה ראיונות ולספר שהיא שוב מחפשת אהבה.

יואב שרווד חי את החלום, אבל לא בארץ. במרוצת השנים הוא הפך לשף פרטי של העשירון העליון, אחרי שזנח את לימודי המשפטים. הוא היגר לארצות הברית שם הוא מדגמן זוגיות פוטוגנית ועתירת אבק כוכבים עם אשתו ואם ילדיו. רודריגו גונזלס, שנולד בצ'ילה ועלה לארץ בגיל 11, לא בזבז אפילו דקת תהילה ומיהר למנף את אהדת הקהל שזכה לה במהלך התוכנית. הוא התברג כמנחה בערוץ הילדים - קרש הקפיצה האולטימטיבי בזמנו, עבור כל מי ששאף לחדור עמוק לתעשיית הבידור והטלוויזיה בישראל. מאז פיתח את עצמו כשחקן, במאי, מפיק, רוקד עם כוכבים ומתחרה נינג'ה כושל, והוא כיום נשוי ואבא לשני ילדים.

היפה והחנון

הישרדות ליטל סמדג'ה. רשת 13, צילום מסך
ליטל סמדג'ה - נגמר בבכי/צילום מסך, רשת 13

"היפה והחנון" לא הייתה תוכנית שידוכים קלאסית, כי הקונספט שלה מראש התבסס על הדיסוננס בין המלוהקים: גברים שנכנסו תחת הטייפ קאסט של "חנון", כלומר דלים בכישורים חברתיים אבל בעלי אינטלקט מרשים, ונשים שתפקדו על תקן ה"יפות", בלי יותר מדי אייקיו. הסאגה הזו נמשכה ארבע עונות של טראש והצליחה להנפיק רק רומן אחד: בין נמרוד רייס ורוקסן פלדמן, שהוכתרו גם כזוכי העונה הראשונה. אבל הייתה זו ליטל סמדג'ה שנכנסה לתודעת הקהל אחרי שזכתה בעונה השנייה ב-2010, ומיהרה להפציע בכמה הפקות דוגמנות, טלוויזיה ותיאטרון ילדים. מאז הזכייה היא הספיקה להביא ילד לעולם עם ראובן עובד ולהיכנס איתו לסכסוך משפטי מתוקשר, עם טענות על הזנחה ואלימות. עובד לא היה חלק מהתמונה כבר בזמן ההיריון ועם השנים התדרדר להתמכרות לסמים ואלכוהול והפך לחסר בית. ב-2017 היא התחתנה עם יונתן סמואלוב, גם הוא ג+1, אבל הזוג נפרד אחרי כמה ילדים וארבע שנות נישואין, בסכסוך - שאיך לא, עלה לכותרות ונהיה מכוער.

עוד עניין שעלה לכותרות ונהיה מכוער, הוא ההשתתפות של סמדג'ה בריאליטי המוביל בישראל, "הישרדות". היא הופיעה בעונת ה-VIP הרביעית של הסדרה וזכתה לקיתונות של ביקורת לא מעודנת בעקבות ההתבטאויות שלה שם, שהיו שנויות במחלוקת ונטולות רסן, בעיקר כלפי מתחרה אחר, כדורסלן העבר עידו קוז'יקרו (מה יש לה מספורטאים?). בראיונות לאחר מכן היא טענה שההפקה עשתה לה עוול באמצעות עריכה מגמתית ושהיה נוח להשאיר אותה בדמות הערסית, לצרכי רייטינג. מי שחשב שבעקבות זה היא תיעלם מהמסכים, קיבל עוד סמדג'ה ב"גולדסטאריות" - ריאליטי שלוקח חבורת סלבס והופך אותם/ן לקבוצת כדורגל, וכן, זה מטורלל כמו שזה נשמע. שם היא הספיקה להסתכסך עם דיווה שעשויה מחומר אחר, מאיה בוסקילה. בקיצור, יש המון בלגן עם ליטל סמדג'ה בכל מקום שהיא מגיעה אליו. האם זה שווה לה את זה? על זה היא עונה תמיד, ומאוד בכנות: ריאליטי זו פרנסה. אז כנראה שכן.

הרווק

נטע דנינו. אביב חופי
מי זוכר את נטע דנינו?/אביב חופי

אפשר לדבר על גיא גיאור החתיך בהגזמה ועל דפנה דה גרוט היפיפייה, שהשתדכו בעונה הראשונה של התוכנית ותחזקו זוגיות מפוארת במשך שלוש שנים, אבל הרבה יותר מעניין לדבר על זוכת העונה השנייה, נטע דנינו. דנינו בת המזל נבחרה בתוכנית על-ידי הזמר דודו אהרון אבל הזוג נפרד זמן קצר לאחר שכבו המצלמות. מאז, חוץ מכמה קמפיינים, המזל לא ממש האיר לה פנים. דנינו התחתנה בחתונה חפוזה וחשאית ב-2015, בעודה בהריון. ב-2016 היא התעברה שוב ועד כאן הכל טוב ויפה. רק שב 2021 נחשפה דנינו בתוכנית "המתחזים" וגוללה את הסיפור הכמעט לא יאמן, של הזוגיות עם הגבר איתו התחתנה והביאה ילדים לעולם. מסתבר שאותו גבר ניהל חיים כפולים, התחזה, רימה, שיקר, סחט, הונה, לכאורה היה אלים, ובגדול מכניס לכיס הקטן את סיימון נוכל הטינדר, שאומנם עשה כמה דברים שפלים, חלקם כנראה לא חוקיים, אבל לפחות לא הפיץ את הגנים הקלוקלים שלו ולא נודע שהרים יד על מישהי.

בקרוב: אהבה

יום הולדת לאה שנירר אמירה בוזגלו. ניר פקין
בוזגלו הבלתי מעורערת/ניר פקין

הכוכבת הבלתי מעורערת והזכורה ביותר של סדרת הדוקו-ריאליטי, ששודרה ב-2011, היא אמירה בוזגלו, מלהקת ואשת טלוויזיה. התוכנית איגדה בתוכה כמה סלבס נשיות מהטווח העדין יותר של קשת הפרסום הצעקני: סיגל שחמון, גאיה טראוב, גילי שם טוב, מיכל שפירא וכאמור, בוזגלו. התוכנית כללה דייטים מתועדים של חמשת הנשים ושיחות סקייפ (הזום של דור ה X), עם איש הספרות והתרבות ומנחה התוכנית אירי ריקין. לאורך כל התוכנית, בוזגלו בלטה באותנטיות מעוררת האמפתיה שזלגה ממנה ואף על פי שהנשים האחרות נחשפו גם הן, היה בה משהו מיוחד. במשך כל השנים האלו אמירה נשארה אמירה והאותנטיות שלה באה לידי ביטוי בין השאר בעימות מכוער עם פרופסור אמיר חצרוני, ששודר לעיני הצופים ההמומים וגרר אפילו דיונים בכנסת ותביעה שהגיש חצרוני. אף אחת מהמשתתפות לא מצאה אהבה במהלך התוכנית, מה שהפך את החתונה של בוזגלו ומשה בן שימול ב-2016, לאירוע אקסטרה מרגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully