שמה קונדום על הרגל כדי להוכיח שאין כזה דבר "איבר גדול מדי". @theel_inloser, צילום מסך
צילום מסך/@theel_inloser

אישה גרבה קונדום עד הברך כדי להפריך מיתוס על גברים

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 23:53

משתמשת טיקטוק גרבה קונדום על רגלה כדי למנוע מגברים להמשיך בשקר הנפוץ שיש להם איבר "גדול מדי" ו"הוא לא יתאים" רק כדי להימנע מלשים אותו ברגע האמת

שמה קונדום על הרגל כדי להוכיח שאין כזה דבר "איבר גדול מדי"/@theel_inloser

זה לא מפתיע שגברים רבים מעדיפים שלא להשתמש באמצעי מניעה משיקולי נוחות. אולם נשים רבות לא מודעות לכך שאלה שטוענים בתוקף ש"יש להם גדול מדי" וש"הקונדום לא במידה נכונה" - כנראה משקרים. משתמשת טיקטוק עוררה סערה ברשת לאחר שהחליטה להפריך את המיתוס אחת ולתמיד ולהוכיח שאין דבר כזה "גדול מדי" עבור קונדומים.

משתמשת הטיקטוק @theel_inloser, העובדת בחנות למבוגרים בלבד, הפכה ויראלית לאחר שהדגימה כיצד היא "גורבת" קונדום על רגלה ומושכת אותו מבלי בכלל להתאמץ עד הברך. אם הוא עולה עליה עד הברך - אין שום סיבה שהוא לא יעלה עליכם, בנים. בסרטון, שצבר מעל ל-20 מיליון צפיות, נראית האישה מלבישה על רגלה את הקונדום כשעל המסך כתובים התירוצים המקובלים "יש לי גדול מדי", "זה לא יתאים" ו"זה יכאב".

תראו איך היא עושה את זה:

@theel_inloser

What a fancy thigh high, right? That's all

♬ Condom On Your Tongue - Marvin Sease

הסרטון זכה לכל כך הרבה תשומת לב, שהמשתמשת הגיבה לצופים וסיפרה שערכה את "הניסוי" עם הקונדום הראשון שמצאה (קונדום ללא חומר סיכה) ולא עם מותג ספציפי עליו שמעה מראש. בסופו של דבר היא השתמשה בקונדום טרויאני לא משומן.

עוד בוואלה!

אין לכם קונדום? התחליף הזה יכול להרוג אתכם

לכתבה המלאה

והיא מסבירה

גודל הקונדום הממוצע מתחיל ב-17 ס"מ, כשלפי נתונים גלובליים, גודל הפין הממוצע נע בין 10 ל-17 ס"מ במצב זיקפה. למעשה - ההיפך הוא הנכון - הקונדום הממוצע גדול מדי עבור הגבר הממוצע. מחקר שנערך באוניברסיטת אינדיאנה וכלל קרוב לאלפיים גברים גילה שאורכו הממוצע של הפין בקרב הגברים האמריקאים הוא 5.57 אינץ' (קצת יותר מ-14 סנטימטרים), בעוד שקונדומים סטנדרטיים מותאמים לאיבר מין באורך של 6.69 אינץ' (כ-17 סנטימטרים). כלומר, ישנו פער של יותר מאינץ' בין המצוי לרצוי, אם תרצו.

למעלה מ-23 אלף איש הגיבו לסרטון ושיתפו את מחשבותיהם על חשיפת "האמת". אחת כתבה: "הם פשוט לא רוצים לשים קונדום, אז הם משקרים". אחר כתב: "הגודל הלא נכון יכול לנוע מרופף לכואב, אבל כיום עם חברות שמייצרות קונדומים מותאמים אישית כמו ושפע של אפשרויות סטנדרטיות, אין תירוץ". צופה נוספת כתבה: "התירוץ התקף היחיד ששמעתי הוא 'אני אלרגי ללטקס' וזה הוגן לחלוטין", בעוד אחרת הוסיפה: "תודה שחינכת את הדור הצעיר, כי כולנו שמענו ונפלנו בשקר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully