פלירטוטים. ShutterStock
ShutterStock

מחקר קבע: זו טכניקת הפלירטוט שכמעט תמיד עובדת

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 15:19

מחקר חדש פיענח מהן שיטות הפלירטוט היעילות ביותר עבור גברים ונשים, אלו שעובדות יותר אם אתם מחפשים מערכת יחסים רצינית ואלו שישיגו לכם סטוץ מהיר

טריק העיניים שגורם לאנשים להתאהב בכם/@sophieroselloyd

מחקר חדש של פסיכולוגים מהאוניברסיטה הנורבגית למדע וטכנולוגיה טוען שמצא את טכניקות הפלירטוט היעילות ביותר לגברים ולנשים, בהתחשב במטרת הפלירטוט - קשר רציני או סטוץ.

החוקרים, שפרסמו את ממצאיהם בכתב העת Evolutionary Psychology, בחנו סטודנטים בארה"ב ובנורווגיה, כולם הטרוסקסואלים. למשתתפים המתנדבים נשלחו שאלונים, והם התבקשו לדרג את מידת היעילות של 40 סוגים שונים של פלירטוטים כאשר הם מחפשים מערכת יחסים קצרה או ארוכת טווח, ובהתבסס על האם הפלרטטן הוא זכר או נקבה.

החוקרים בדקו גם את רמות המוחצנות של המשתתפים, גילם, הקרבה שלהם לדת, עד כמה הם מוכנים להיות בזוגיות, וכן עד כמה הם אטרקטיביים בשוק ההיכרויות.

"טכניקת הפלירטוט היעילה ביותר תלויה במגדר שלך והאם מטרת הפלירטוט היא מערכת יחסים ארוכת טווח או קצרת טווח", הסביר לייף אדוארד אוטסן קנאיר, פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטה הנורבגית למדע וטכנולוגיה בהודעה לעיתונות.

עבור נשים שחיפשו מערכות יחסים קצרות טווח - רומן קצר או סטוץ, למשל - הטכניקה היעילה ביותר הייתה די לא מפתיעה.

פלירטוטים. ShutterStock
אז מהי טכניקת הפלירטוט היעילה ביותר?/ShutterStock

"אנשים רואים בסימנים לכך שאת 'זמינה מינית' כיעילים ביותר עבור נשים שמחפשות מערכת יחסים קצרת טווח, כלומר סטוץ", אמר קנאיר. מגע ידידותי כמו חיבוק או נשיקה קלה על הלחי אינם מספיקים במצבים אלו, ולכן לנשים שרוצות סטוץ מהיר עדיף להשתמש ברמזים המדגישים את הזמינות המינית שלהן, כמו התחככות בבני זוג פוטנציאליים, קרבה ויצירת מגע גופני.

גברים שחיפשו רומן לטווח קצר לא יכלו להסתמך על טכניקה אחת בלבד. "הטקטיקות שנקבעו כיעילות ביותר עבור נשים לסטוץ היו מיניות או פיזיות בלבד", כתב הצוות במחקר, "לעומת זאת, גברים היו יעילים יותר אם הם, בנוסף לטקטיקות הפיזיות והמיניות, הם גם חייכו, גילו עניין בשיחה, חילקו מחמאות והצחיקו אותה". לא מפתיע שגברים צריכים לעבוד קשה יותר.

עוד באותו נושא

"שלום"+ אימוג'י פרח: ככה לא מתחילים רומן סוער

לכתבה המלאה
פלירטוטים. ShutterStock
טכניקה הפלירטוט היעילה ביותר לנשים היא יצירת מגע גופני/ShutterStock

הצוות מצא שעבור גברים המחפשים מערכות יחסים ארוכות טווח, "סימנים של נדיבות ונכונות להתחייב עובדים הכי טוב". עם זאת, אם אתה מחפש עצות כלליות יותר לפלירטוטים, הייתה אחת שנראתה כיעילה באופן אוניברסלי. "אנשים חושבים שהומור, או היכולת להצחיק אדם אחר, הם היעילים ביותר עבור גברים שמחפשים מערכת יחסים ארוכת טווח. זה הכי פחות יעיל לנשים שמחפשות סטוץ, אבל לצחוק או לצחקק מהבדיחות של האדם האחר זו טקטיקת פלירטוט יעילה לשני המינים", אמר קנאיר בהצהרה. זה עבד אצל כל המשתתפים מארה"ב ומנורווגיה שלקחו חלק במחקר.

"זה לא רק יעיל להיות מצחיק", הוסיפה רבקה בורץ', מחברת שותפה מ-SUNY Oswego, ארה"ב. "כשזה מגיע לאישה, חשוב מאוד שתראי לבן הזוג הפוטנציאלי שלך שאת חושבת שהוא מצחיק". אם ההומור זה לא הצד החזק שלך, קנאיר ממליץ להתחיל בטכניקת פלירטוט יעילה אחרת - חיוך וקשר עין - לפני שתעבוד על המיומנויות האחרות המומלצות פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully