דייט מצחיק. ShutterStock
ShutterStock

"שלום"+ אימוג'י פרח: ככה לא מתחילים רומן סוער

ערגה שילוני

14.1.2022 / 9:43

איזה לחץ מהרגע שיש מאצ' ו-24 השעות שלך מתחילות להיספר אחורה. את יושבת אכולת חרדות מול מסך הנייד עד שפתאום נגמר הזמן וכל מה שיוצא לך מהאצבעות זה משהו כמו "שלום + אימוג'י פרח". אנחנו כאן כדי לפתור לך את הבעיה

אפליקציית באמבל "הפכה" את היוצרות. אנחנו שמות את זה במרכאות כי מאז ומעולם היו נשים שהתחילו עם גברים. ובכל זאת, חברתית ההיפך הוא המקובל. כל מי שמשתמשת באפליקציה נאלצת להתמודד עם המצב ובלי הכלים הנדרשים - מדובר בחוויה מתסכלת. אבל להתחיל עם מישהו יכול להיות אפילו כי טוב, אולי הגזמנו, בכל זאת זה שם אותנו במצב פגיע ותמיד יש בזה משהו מלחיץ.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תזכרו תמיד שאחרי שקופצים למים, האדרנלין שזורם בגוף ותחושת ההישג שבהתגברות על הפחד - שווים את זה. נכון, אין פה מדע מדוייק, ואנחנו לא יכולות להבטיח שכל מאץ' ישיב, ובכל זאת חשבנו על כמה דרכים יצירתיות שיפתחו לכן את הראש, ישחררו אתכן מהחששות ובסופו של דבר יעזרו לכן להתחיל עם הבחור שהחלקתן ימינה.

דייט מצחיק. ShutterStock
לא חייב לצאת פתטי ומביך/ShutterStock

בחרו במשפט פתיחה דביק בקטע אירוני

ואחרי כל ההצעות הנ"ל לפעמים פשוט צריך משהו קצר וקולע כדי לשבור את הקרח. כל עוד זה נעשה בקריצה ובמודעות, זה לא חייב לצאת מביך או פתטי ואף יכול להתפרש כהומוריסטי וחמוד. במיוחד תחת חוקי האפליקציה שמציעה היפוך תפקידים. אז הנה כמה אפשרויות:

"ער?"

"אפשר לעניין אותך בשיחה בינונית?"

"?+?+?+??"

עוד בוואלה!

הגניקולוג בהמה? כך תענישי אותו בעשרות אלפי שקלים

לכתבה המלאה

הכניסו אותם לאווירה

במקום לשאול שאלה אקראית, שחקו עם הדמיון, ושימו את הפטנר שלכן לשיחה בתוך סיטואציה אפשרית. מה הכוונה? "אנחנו בדייט ואני מבקשת ממך להביא לי דרינק מהבר. מה תזמין לי?" או "מה היית לובש לדייט הראשון שלנו?" זה נותן למאצ' שלכן הזדמנות לגלגל במחשבות שלו איך זה יהיה לצאת איתכן, וזו דרך טובה ללמוד משהו על האישיות שלו מיד מההתחלה.

התאימו את השאלה לפרופיל שלהם

אף אחת לא רוצה להודות בזה - אבל אנחנו משקיעות בפרופיל הבאמבל שלנו. הכל מחושב: איזה תמונות וכמה, אילו פרטים נחשוף, האם נכתוב משהו על עצמנו, אולי רק נענה לכמה מהשאלות שבאמבל מציעה. אם אתן מזדהות עם כל הנ"ל, סימן שגם ה-סון-טו-בי פרטנר לשיחה השקיע מחשבה במידה כזו או אחרת בפרופיל שלו.

למה לא להשתמש במידע יקר הערך הזה שקיבלתן? פתחו את השיחה במחמאה לכלב החמוד שלו, שאלו על תחום הלימודים שלו, או סתם נסו לנחש מה התשובה הנכונה לפיצ'ר "שתי אמיתות ושקר". כל יראו התחשבות ושימת לב לפרטים מצדכן, מה שיכניס ביטחון בשניכם להיכנס לשיח קולח.

זוג צעירים עובד מהבית. ShutterStock
דלגו על הפתיחה היבשושית/ShutterStock

שאלו שאלות שהייתן שמחות לענות עליהן

מה הבעיה בפתיחה היבשושית השואלת לשלומו של המאצ'? אתן לא יודעות עליו מספיק בשביל שהתשובה תשנה משהו. מה גם שבחיים האמיתיים אף אחד לא עונה לשאלה הזאת בכנות. כשאתן פותחות בשיחה, חשבו איך אתן הייתן עונות להודעה שאתן מתכוונות לשלוח. זו יכולה להיות הזדמנות לקפוץ הישר אל תחומי עניין, או לספר משהו על עצמכן מעצם השאלה. סתם למשל: "ראית את הפרק האחרון של 'יורשים'?", אם התשובה היא 'כן' - מעולה! תוכלו מיד לפתח דיאלוג בנושא, אם התשובה היא 'לא' - זכיתן להמליץ לו על סדרה מצויינת לצפות בה. ומכאן השיחה תתגלגל הרבה יותר בקלות ובכיוון שאתן מרגישות בו בנוח ומבינות בו היטב.

הציעו קפיצה משותפת למים

כמה פעמים אמרתן לחברות שלכן שאין לכן כח כבר להתקשקשות המיותרת הזאת באפליקציה ושהייתן מעדיפות פשוט לפגוש את הבחור? אז למה שלא תלכו על זה? אנחנו יודעות שזה מלחיץ, אבל מה יש לכן להפסיד משליחת הודעה ישירה שמציעה דייט. זו אולי צורת מחשבה שעל פניו נשמעת שלילית, אבל
בסיומה קיימת הסתכלות על חצי כוס היין המלאה. אז המקרים הגרועים האפשריים:

1. הוא לא יענה בכלל. לא משהו שלא קרה בעבר גם בתגובה להודעות סתמיות.

2. הוא יענה שהוא מעדיף לדבר קודם ואת זה אתן כבר יודעות איך עושים.

3. הוא ישיב בחיוב ותמצאו את עצמכן בערב מעפן. לא משהו שלא היה יכול לקרות גם אם הייתן מתכתבות איתו שבוע. אז בזבזתן שעתיים מהחיים, לפחות שתיתן קצת יין תוך כדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully