חתונמי ליאור חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

"זה הימור גדול מדי": אפילו מנו חושב שהמומחים הגזימו

קארין ארד ומנו כהן

20.5.2022 / 14:02

האם העובדה שמאי נוהגת לנשק כלבים בפה תהיה הריב הראשון שלה עם משה, איך תתגבר מעין על העובדה שהמשקל שלה הוא אישיו בעיני בן,האם יצליח דניאל לקרב את אשתו הטרייה, ואיך ייראה ירח הדבש של קטיה וליאור? מנו כהן בפודקאסט חדש

זה מה שמנו חושב על על המשיכה בין רינת לדניאל. האזינו

העונה החדשה של חתונה ממבט ראשון נמצאת בחיתוליה, ובפרק בשבת נכיר את זוג הגייז שלוהקו לראשונה לסדרה בישראל. בכל שנה אנחנו מלווים את העונה עם אחת ממשתתפי העונה הקודמת שנותנים לנו את האינפוט החשוב של מי שהיו מאחורי הקלעים של התוכנית הפופולרית.

החל מרביעי הבא, בכל יום רביעי, בשעה 17:00 תשודר בשידור חי בפייסבוק של וואלה! התוכנית חתונמי, שהעונה שינינו את שמה ל"חתומנו", על שמו של המגיש החדש שלה - מנו כהן, הלא הוא עלם החמד של העונה הקודמת, בן הזוג השרמנטי של ניצן שיק המהממת ובעל המבטא שאי אפשר שלא לחקות.

את הפרק של היום הקלטנו כפודקאסט קלאסי, והחל מרביעי הבא תוכלו גם לראות אותו באולפן שלנו. עד אז, צריך לדבר על הפרקים שכולנו כבר ראינו:

חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונמי/צילום מסך, קשת 12

פגשנו ארבעה זוגות מתחת לחופה - את קטיה הרופאה וליאור ההייטקיסט ראינו רק אתמול מתחת לחופה ונצטרף אליהם בקרוב לירח הדבש בבורדו שבצרפת. רינת האחות ודניאל היורש טוב הלב התחתנו בפרק שלפניהם והבעיות שעומדות בפניהם הן של חוסר משיכה - רינת חושבת שדניאל לא נראה טוב מספיק.

יש גם זוג מושלם - אפילו קצת מושלם מדי - מאי האחות ומשה עורך הדין הפליליסט נראים כאילו הפגישה בינהם היא בכלל שחזור גלגולים - הם מרגישים בנוח אחד עם השניה, נמשכים, ומבלים את ירח הדבש בהנאה שטרם ראינו בכל עונות חתונמי עד עכשיו, ונראה כאילו יישארו יחד לנצח.

האם העובדה שמאי נוהגת לנשק כלבים בפה תהיה הריב הראשון שלהם, איך תתגבר מעין על העובדה שהמשקל שלה הוא אישיו בעיני בן זוגה, מה יעשה דניאל עם אשתו הטרייה והאם יצליח לקרב אותה אליו, ואיך ייראה ירח הדבש של קטיה וליאור שעל הנייר נראים התאמה מושלמת, אבל אתם יודעים את זה זה עובד בחתונמי - מה שקורה בירח הדבש, ימשיך להטריד את הזוגות במשך כללללל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully