צבעי שיער שונים. Giphy
Giphy

פשוט וגאוני: בדיוק ככה ייראה עלייך שיער בלונדיני

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 11:24

המראה הוירטואלית של לוריאל פריז היא הכלי החינמי השימושי ביותר לנשים וגברים שרוצות ורוצים לשנות באופן דרסטי את צבע השיער שלהם. ההפעלה פשוטה, התוצאות אמינות ב-100%, וזה גם כיף

אם לפני שלושים שנה לא היינו יכולים לדמיין טלפונים חכמים עם מסך מגע, ואת הדברים שנראים לנו יומיומיים היינו רואים בסרטי מדע בדיוני בלבד, כך גם היינו מתייחסים למראה הוירטואלית של לוריאל פריז - כאל מראת קסמים כמו זו שהופיעה באגדות שילגיה.

מדובר בכלי שמשתמש בטכנולוגיית וידאו פשוטה, פשוט פילטר שקיים באתר שלהם והוא זמין לכל דורש ודורשת, ומטרתו פשוטה להפליא: לדמות את הפנים של המצטלמ/ת עם איזה צבע שיער שהם בוחרים, עד אין סוף, אפילו בלי להוריד אפליקציה. פשוט נכנסים לעמוד הזה ולוחצים.

צבע שיער. אתר רשמי, צילום מסך
כלי דיגיטלי פשוט וגאוני/צילום מסך, אתר רשמי

ההפעלה פשוטה. נכנסים לאתר לקטגורית צבעי השיער ולחצים על כפתור "כלים דיגיטליים", וכעבור קליק נוסף תופעל המצלמה. בשלב הבא כל מה שצריך לעשות הוא לעבור מצבע לצבע ובמקום לדמיין איך תיראו בצבע שמעולם לא ניסיתם ולקחת סיכונים מיותרים ויקרים - פשוט לראות איך זה נראה, בלייב.

מעבר לזה שמדובר במשחק כיפי, תוכלו לנסות על עצמכם את כל הצבעים של לוריאל פריז שמוצעים באתר, וכך להחליט על הצעד הבא באופן שקול. רק צריך לזכור דבר אחד חשוב - אין דין פילטר בלונדיני כדין הצביעה בפועל - כדי להגיע לגוון מסוים יש לקחת בחשבון גם את גוון השיער שלכם, כי כל צבע ייראה אחרת בהתאם למצע שהוא מונח עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully