המורמונית שחושפת את סודות הסקס של חברי הקהילה. @taylorfrankiepaul, צילום מסך
צילום מסך/@taylorfrankiepaul

מורמונית חושפת את סודות הסקס של חברי הקהילה: "כולם שוכבים עם כולם"

4.7.2022 / 23:49

משפיענית הרשת המורמונית טיילור פרנקי פול הטילה פצצה על קהילת האימהות המורמונית כששיתפה שהיא ובעלה - כמו רבים מחבריה המורמונים - משתתפים בחילופי זוגות. רבים הכחישו ומיהרו לבקש ממנה להבהיר שהם לא לקחו בזה חלק והיא הודיעה שחשיפת הסוד האפל הובילה לגירושיה

המורמונית שחושפת את סודות הסקס של הקהילה/@taylorfrankiepaul

יש הרבה דרמות בקהילה המורמונית בימים האחרונים וחבל שתישארו מאחור. משפיענית הרשת המורמונית טיילור פרנקי פול רמזה על גירושיה המפתיעים מבעלה כשהיא רק בת 28 וחשפה לאחרונה מה שבר את גב הגמל ביחסים שלהם: בגידה. היא הטילה פצצה גדולה יותר כששיתפה שזו היא שבגדה בבעלה כשמפגש חילופי זוגות הסתיים ברומן של ממש ועוררה סערה עד יותר גדולה כשטענה שהיא, בעלה וחבריה המורמונים עושים חילופי זוגות באופן קבוע וש"כולם שכבו עם כולם" בקהילה הנוצרית-שמרנית. הבטחנו דרמה.

הטיקטוקרית והאם לשניים עשתה נזק בלתי הפך לקהילת האמהות Mormon MomTok שבדרייפר, יוטה, כשחשפה שכמה משותפיה לקהילה הם "סווינגרים". כדי שהמכה לא תכאב יותר מדי, היא הבהירה שמדובר ב"סווינג רך", כלומר שהם לא הולכים "עד הסוף". הסיבה לגירושים שלה היא שבאחת ההזדמנויות היא הלכה עד הסוף, לדבריה.

ככה נראתה קהילת האמהות Mormon MomTok לפני הפיצוץ

@taylorfrankiepaul Who's ready to come make content in the Utah content house? #utahmoms #momtok #momsoftiktok #utah ♬ SHAKE IT BABY - iHeartMemphis?

לטיילור יש 3.5 מיליון עוקבים בטיקטוק, שם היא בדרך כלל משתפת סרטוני ריקוד שלה כשמדי פעם מופיעים בהם גם בעלה, טייט פול, ושני ילדיה הקטנים אינדי ואושן. לאחר שני סרטונים בהם רמזה על שינוי דרסטי שאירע בחייה, היא עלתה לשידור חי וסיפרה מה באמת עושים המורמונים כשאף אחד לא רואה. "כל הקבוצה הייתה אינטימית אחד עם השני", סיפרה טיילור בשידור חי, "טייט שכב עם כמה נשים ודברים אחרים, ואני שכבתי עם כל הבעלים ולהיפך".

עוד בנושא

"איני חוטאת": יציאה מהארון של בת 13 מטלטלת את הכנסייה המורמונית

לכתבה המלאה

השידור החי שחשף הכל

היא מודה גם שהסתירה סוד גדול מבעלה, שהיה ככל הנראה הקש האחרון במערכת היחסים הרעועה שלהם. היא סיפרה שבמהלך מפגש חילופי זוגות היא התאהבה באחד הגברים הנשואים. היא סיפרה ש"הלכה עד הסוף" עם אחד החברים בקבוצה ללא אישור בעלה, מה שנגד את כללי הזוגיות הפתוחה שלהם. עם זאת, לאחר שחשפה את הסוד שלה - ושל הפרטנר - היא אמרה שהיא מרגישה "חופשייה". "אני מרגישה משוחררת, למען האמת", היא אמרה, "זה היה סוד ששמרנו מבני משפחה וחברים. כל הסודות המלוכלכים שלי בחוץ ואין לי מה להסתיר יותר. חגגנו, היינו במצב אינטימי עם אנשים אחרים".

הנה הסרטון בו היא חושפת הכל:

איך הכל התחיל?

חרושת השמועות על הרפתקאותיה המיניות החלו כשטיילור שיתפה ב-20 במאי סרטון בו היא נראית מנופפת בצרור המפתחות למצלמה כשהיא בבית ריק ושיתפה: "בשנות העשרים לחיי, מתגרשת, מתחילה טיפול, חיה לבד בפעם הראשונה בחיי יחד עם שני ילדים". הסרטון הזה כבר גרף יותר מ-11 מיליון צפיות. שלושה ימים לאחר מכן הוסיפה רמז נוסף: "כל החיים שלי מתפרקים", נכתב בטקסט מעל סרטון בו היא נראית אורזת את חפצייה "ואני אפילו לא יכולה להסביר מדוע בלי להפיל את כולם יחד איתי".

בינתיים, עוקבים ברדיט החלו לשים לב שכמה מה-MomTokers הפסיקו לעקוב אחר טיילור או עושות לייקים לתגובות המצביעות על כך שבגדה. החשדות התבהרו כשזו עלתה לשידור החי הידוע לשמצה כמה ימים לאחר מכן.

הרמז הראשון:

@taylorfrankiepaul

An unfortunate announcement

♬ Malibu - Miley Cyrus

ואז זה הגיע:

@taylorfrankiepaul

this trend has impeccable timing

♬ Brujeria - ur/gf

וכמובן זה:

@taylorfrankiepaul

It's on reddit, it must be true. Excited to co parent with my best friend

♬ Only Love Can Hurt Like This (Slowed Down Version) - Paloma Faith

טיילור התלוצצה בעבר בטיקטוק על מערכת יחסים פתוחה ושיתפה שהיא לא מאמינה במונוגמיה, אם כי באותה תקופה עוקביה לא לקחו אותה יותר מדי ברצינות. כשעלתה לשידור החי ב-25 במאי, טיילור טענה שהיא ובעלה אכן היו במערכת יחסים פתוחה וקיימו יחסי מין עם זוגות אחרים בקבוצת החברים המורמונית שלהם. בסרטון שלה היא הקפידה לא לנקוב בשמות וציינה שהפרה את "הסכם הסווינגריות הרכה" של הקבוצה כשהלכה "עד הסוף" עם מישהו בקבוצה. היא התעקשה שזה היה מקרה חד פעמי אך מודה שלה ולגבר האלמוני היו גם רגשות האחד כלפי השנייה.

@taylorfrankiepaul i apologize in advanced @McKinli ♬ HoodGoCrazytechn9ne - ? shanoa ?

החברים מכחישים

טיילור סיפרה שמאז הוידוי רבים מחבריה מתרחקים ממנה והוסיפה: "אף אחד לא חף מפשע". היא גם טענה שיש אנשים בקבוצה ש"היו להם רגשות כלפי אחרים". היא סיפרה שהיא מכירה לפחות שלושה זוגות שנמצאים עכשיו בהליכי גירושים, כאשר שניים מהם בהחלט מתגרשים בגלל זה. עם זאת ציינה שרוב המשתתפים בקבוצת MomTok אינם מעורבים בפרשה. היא ציינה גם שטייט והיא שומרים על יחסים טובים ושהיו עוד סיבות לגירושים שלהם, כשהתקרית בחילופי הזוגות הייתה רק "קצה הקרחון".

כמה מחברי MomTok הכחישו שהם עוסקים בחילופי זוגות ומנסים מאז לטהר את שמם. זוג אחד, מירנדה וצ'ייס מק'וורטר, עלו לשידור חי בטיקטוק וטענו שהם לא לוקחים חלק בחילופי זוגות. הם טענו שמירנה וטיילור מסוכסכות כי טיילור לכאורה טענה שלצ'ייס יש רגשות כלפיה. טלנובלה של ממש פה. טיילור כמובן עלתה לשידור מאוחר יותר והסבירה שצ'ייס ומירנה ביקשו ממנה שתבהיר שהם לא מעורבים בסיפור הזה. היא טענה גם שהיא פתרה את המחלוקת עם מירנה מאז. היא ציינה שחברתה קמיל מאנדיי ובעלה לא לקחו חלק בסיפור כי הם היו "דרמטיים מדי". קמיל אישרה מאוחר יותר בתגובות שהם לא היו מעורבים. החברות האחרות לקבוצה, מייצ'י נילי, וויטני לאוויט וויקטוריה זאליץ' גם פרסמו סרטונים בהם טענו שלא היו מעורבות בחילופי זוגות.

"אני לא הנבל"

וכך זה הסתיים:

הסוף לשיתוף

ב-1 ביוני טיילור פרסמה סטורי באינסטגרם בו הודתה למשפחתה על "התמיכה הרבה בתקופה הזו" ואמרה שהיא "המומה" מהתגובות שהוידוי שלה עורר. עם זאת היא הוסיפה: "לאחר שדיברתי עם הצוות המשפטי שלי, הבנתי שיש לי את כל הזכויות לשתף את הסיפור שלי אם ארצה בכך. עם זאת אני מרגישה שחלקתי את שלי ולא אחלוק שום דבר אחר מכאן והלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully