חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

איפה הסקס? הצביעות הישראלית מזהמת לנו את הריאליטי

שחר כהן וקארין ארד

עודכן לאחרונה: 10.6.2022 / 10:17

קארין ארד ושחר כהן מדברים על הסקס בחתונה ממבט ראשון, או יותר נכון על היעדרו מכל תוכנית שמתיימרת לייצג את המציאות הישראלית

האזינו לפודקאסט

ביום רביעי בפרק של חתומנו, שבו אני נפגשת עם כלות וחתנים מהעונה הקודמת של חתונה ממבט ראשון, ניסיתי לברר עם דני זיסקינד (ששודך לשני בעונה הקודמת) למה בתוכנית לא מדברים אף פעם על סקס. הרי מדובר בתוכנית זוגיות, שבה גם המומחים וגם הצופים עוקבים אחרי מהלך היחסים של שני אנשים שנפגשו תחת החופה, ומנסים לפענח מה מצבם, ומה הסיכויים שלהם להחזיק מעמד כזוג בעולם האמיתי.

איך שלא תסתכלו על זה, סקס הוא חלק מאד משמעותי מהמשוואה הזאת - כדי לדעת מה קורה אצל זוג מסוים והאם מצבם טוב, חייבים להבין איפה הם נמצאים מבחינת היחסים הגופניים שלהם, נכון? ועדיין, אף מילה לא נאמרת בנושא - חוץ מ"משיכה" הערטילאית שיכולה לתאר גם רק רצון ללא מימוש, ו"אינטימיות" השקרנית שיכולה לתאר גם תחושה שמתקבלת בשיחות אל תוך הלילה, ללא מגע בכלל.

בקיצור, זה מוזר, זה פוריטאני, זה ככה גם באח הגדול (ששם זה אמנם פחות רלוונטי לצופה אבל גם תמיד מוסתר כאילו מי ישמע מה קרה), וזה קורה בעיקר בישראל. ישבנו, שחר כהן ואנוכי, וניסינו להבין מה הבעיה של ישראלים עם סקס בתוכניות ריאליטי, והגענו למסקנה מאד מעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully