האח הגדול, טליה. רשת
רשת

תעודות הזהות האמיתיות של הנשים בבית האח הגדול

מיה אגסי

17.6.2022 / 10:27

תעודות זהות יפות עשו לבנות מבית האח, ברור, עם השמלות, האיפור והאפקטים. אבל אנחנו רוצות לדעת את האמת, אז עשינו טיפה סטוקינג, וגילינו שוב שהאמת אולי פחות נוצצת, אבל עדיין, הכי מעניינת

האח הגדול | האם אליאב וטליה ימשיכו מאיפה שהפסיקו?/רשת 13

בהמון רעש, צלצולים, מינימום לבוש ומקסימום איפור, צעדו זו אחר זו דיירות העונה החדשה של האח הגדול, אל תוך האולפן שעומד להפוך לבית החלומות (הי, גם סיוטים) שלהן לשבועות/חודשים הבאים.
כמיטב המסורת, הכניסה לבית לוותה בהצגת "תעודות זהות" - ראיונות קצרים עם הדיירות הנרגשות, שנתנו לנו טעימה זוהרת ממי שהן. או נכון יותר, ממי שהן טוענות שהן. לאט לאט התחילו לצוץ השלדים בארון ותעודות הזהות נראות במבט לאחור קצת פייק. אז החלטנו להתנהג בהתאם ולהציג אותן מחדש, הפעם עם קצת פחות חטאים לאמת. קבלו אותן:

דיאן שוורץ

פרינסס דיאן הציגה את עצמה בתעודת הזהות כדוגמנית מצליחה כבר חמש שנים, מגיל 18. גיל קצת מאוחר להתחיל בו בעולם הדוגמנות, אבל לכו תדעו, אולי לפני זה היא עמלה על מציאת תרופה לסרטן או משהו. בדיקה קצרה לא העלתה קמפיינים בין-לאומיים נחשקים שהשתתפה בהם, אלא בעיקר עבודות למותגים מוכרים אך קטנים יחסית. מבחינת רומנטיקה וזוגיות, שוורץ העידה בתעודת הזהות שלה שיש לה טעם ורסטילי בגברים וזה אכן בא לידי ביטוי בדיווחים אודותיה במדורי הרכילות.

השם שלה נקשר עם און רפאלי, הכדורגלן דור פרץ והזמר איתי לוי, שלישיה שונה מאוד מבחינת מראה חיצוני ו-וייב כללי. אצל איתי לוי היא גם כיכבה בקליפ לסינגל "הטעות הכי יפה" ונראה לנו שזה שהיא ולוי חתומים באותה סוכנות, לא הזיק בכלל לתהליך הליהוק הזה. מי שלא חושב ששוורץ היא טעות, אלו חרמני האינטרנטים ושם לדיאן דווקא כן יש שם בין-לאומי. היא מככבת גם באתר שמרייר על דוגמניות וגם בפורומים שונים ברדיט, קבלו את השרשור skinni-with-abs.

הימור שלנו: מתישהו, פטמה כלשהי תעורר מיני סקנדל ודיאן כבר מכינה לזה את הקרקע עם בגדי ים זעירים והצעות לבוא להסתכל עליה במקלחת. היא שם כדי לסובב ראשים וכדי לקטוף קמפיינים ביום שאחרי ולגמרי יודעת לשחק את המשחק.

עוד בוואלה!

תתחילו עם מתיחות: התנוחות שכל אישה צריכה לנסות

לכתבה המלאה

מרינה קוזנצובה

@marincheckk

?מה יותר יפה? כחולות או בהירות

♬ оригинальный звук - with_spidyy

הדבר שהכי בלט בתעודת הזהות של מרינה הוא המעבר החד בין דיבורים על אהבת הארץ ויותר מזה - אהבת האנשים שבה והתרבות החמה והעוטפת, לבין בכי קורע לב על רקע גזענות ואמירות קשות. תחליטי: אנחנו נהדרים או חארות? קוזנצובה עלתה לארץ רק לפני חמש שנים וכבר דוברת עברית שוטפת, שאותה למדה לדבריה משירים של אמנים העוסקים בסוגה עילית, כמו עומר אדם. קקדילה, מרינה?

לא היה כדאי לרתום את הכישרון המטורף הזה למשהו יותר מועיל מלהיסגר באולפן עם חבורת רודפי פרסום? בסוף נגלה שהיא עובדת של סוכנות ביון והכל, כולל ערוץ הטיקטוק המפורסם שלה, זה סיפור כיסוי. אם זה לא מספיק מוזר, המרינה לרלרה באחד השידורים החיים על זה שההפקה בכלל לא איתרה אותה, היא זו שפנתה אליהם וביקשה להיכנס לבית המפורסם במדינה, בתמורה אגב לדחיית השירות הצבאי שלה כלומר לא רק את השפה היא למדה מהר, אלא גם את התעוזה הישראלית.

הימור שלנו: תוך כמה שבועות קאזם מלמד אותה ערבית מאליף ועד יא, כדי שתוכל להתעצבן בעוד שפה בטיקטוק. כמו כן אנחנו צופים דמעות תנין בחדר האח על משהו שקשור לפילמני, גזענות ומה שביניהם.

רחל בורטה

רוחל'ה הציגה את עצמה בתעודת הזהות כאשת צבא קשוחה לשעבר ותזונאית בהווה, המסייעת לאנשים המעוניינים לרדת במשקל. לא עברו חמש דקות והאמת התגלתה במערומיה ואפילו בלי לקרוא לנו להציץ לה במקלחת: עמותת הדיאטנים/יות והתזונאים/יות בישראל מיהרה לפרסם פוסט גינוי חריף ולהבהיר שלבורטה אין תעודה רשמית בתחום ושהם עירבו עורך דין, בטענה להתחזות והונאה. פאדיחוש.

הימור שלנו: בורטה תנסה לגייס לצבא האמת שלה את דיירי הבית ולשכנע אותם שדיאטה שמבוססת על קינואה וחסה, גם תעזור להם לרדת במשקל וגם תעזור להם לחסוך בתקציב הקניות. בתגובה, יתפתח מרד והמצלמות של השידור החי יתפסו את רחל מנשנשת גלוטן במטבח, כשאף אחד לא רואה.

בר כהן

אליאב ובר, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
(האקסית הבאה של אליאב)/צילום מסך, רשת 13

כהן מגיעה מעיר הקודש והציגה את עצמה כ "חד זוגית". הסיפור שלה מתמקד בעיקר סביב האימהות לילד מהריון לא מתוכנן שהתרחש עם בחור אמריקאי. ניכר שההפקה ניסתה לסחוט מהמלודרמה הזו כל טיפת פיקנטריה, אבל מעבר לזה, בר לא מביאה אתה איזה גלאם יוצא דופן או לחלופין תסבוך עמוק שיעורר עניין. היא טוענת שהמקצוע שלה הוא מעצבת גבות וזה גם מה שאחותה טענה בראיון למקומון ירושלמי, אבל אנחנו לא מצאנו ברשת שום אזכור לגביה כעוסקת במקצוע, אף ביקורת בגוגל, עמוד פייסבוק, המלצות וכדומה. אז טיפ קטן לבר: תשתמשי בכסף מהקמפיין הראשון שתקבלי, כדי לשכור מנהל סושיאל.

הימור שלנו: נשות האח הגדול זכו במעצבת גבות צמודה וכל אישה יודעת שמדובר בנכס. רק בגלל זה יש לה סיכוי להגיע רחוק בתוכנית. אנחנו לא מצפים מהאח הגדול להכניס מכשור מיקרובליידינג לבית, אבל תודו שלהעלים את הפינצטות יכול להיות חלק ממשימה ממש מצחיקה.

מי שלא מכיר - אילנה ודיאנה

טוב, בואו לא נהיה נאיביים. כולנו יודעים שיש רק דבר אחד ששווה אזכור ואלו השמועות על קריירת החשפנות המפוארת של האחיות לבית טרננקו, AKA התאומות מלול 2.0. הסיסטרס הציגו את עצמן בתעודת הזהות כעוסקות בתחום תוספות השיער וראפריות בהתהוות, אבל ככל הנראה הן לקחו מקרדי B הרבה יותר מאשר סגנון מוזיקלי נשכני. כבר בזמן השידור התחילו לעוף שמועות עיקשות מאזור הקריות, שם טענו אנשים שידוע כי השתיים לא רק מתלבשות תואם, הן גם מתפשטות תואם ומענטזות על עמוד למחייתן.

היי, שכל אחת תתפרנס ממה שבא לה, אבל מה חשבתן - שלא יזהו אתכן כשאתן לבושות?

הימור שלנו: האחיות יצאו מהבית בשלב לא מאוחר מאוד ויפצחו בשת"פ סוער עם עוד יוצאת בית האח הגדול וסלב חובבת תוספות שיער ואת ההדפס המנומר- אביבית בר זוהר. לגבי הסינגל, יש מצב שהוא יהיה לא רע בכלל, יחסית לז'אנר. אבל השיר שבאמת יכבוש את המצעדים ל 15 דקות של תהילה, יהיה מבוסס על החוויות הטראומטיות שלהן מהבית.

ריוואה רסלאן

האח הגדול/צילום: רשת 13

בזו אחר זו, חשפה ראסלן דרמות ופריטי טריוויה שהותירו אותנו המומים. בת לאיש צד"ל שנפצע קשה מאוד בניסיון התנקשות, עלתה לארץ מלבנון בגיל קטן והתאחדה עם המשפחה שלה רק אחרי כמה שנים. היא דיברה על משבר הזהות שלה, על החיפוש אחרי חתן ראוי ועל תקרת הזכוכית שברצונה לנפץ, רק דבר אחד היא שכחה להזכיר: אחותה כבר עשתה את זה קודם. יא ריוואה, למה לא סיפרת שאחותך מוצלחת ממך? פרח רסלאן כבר מזמן ניפצה את תקרת הזכוכית, הופיעה בלא פחות משתי תוכניות ריאליטי-בישול מפורסמות והיא מתפעלת ביד רמה את העסק המשפחתי "כנאפה כעכ" בו עובדת גם ריוואה. כל זה לא הוזכר כמובן בתעודת הזהות שהוצגה בהתחלה, אבל ברגע שהצופים עשו אחד ועוד כנאפה, ריוואה הפכה קצת ל "אחות של" ופחות לדמות בפני עצמה.

הימור שלנו: רסלאן תהפוך ל "ערביית המחמד" של חלק מדיירי הבית, שישמחו לתצוגת תכלית של נאורות על חשבונה, אבל לא בטוח בכלל שאת משבר הזהות שלה היא תצליח לפתור במקום כל כך טעון ומקוטב כמו בית האח הגדול.

שרין אברהם

לשרין אין בעיה למלצר תל אביבים סמולנים מתנשאים שמנשנשים קרואסון ללא גלוטן עם קפה על בסיס חלב סויה, אבל יש לה בעיה רצינית אם אותם תל אביבים יהיו איתה בבית האח הגדול. זה בערך הרושם שהצטייר מתעודת הזהות של מיס אברהם, שכבר הספיקה להופיע בריאליטי "בואו לאכול איתי", עוד לפני שהיגרה (לדבריה) למטרופולין שהכל קורה בו. כנראה זה לא הספיק לה והיא עשתה את המעבר מקרית שמונה אל עיר המנותקת בישראל, במטרה להגיע לפסגת שאיפותיה: להיכנס לבית האח הגדול ולהרעיל את דייריו עם אדי אקונומיקה.

שיטוט בפייסבוק של אברהם מעלה בעיקר שיתופים של פוסטים על רווקות וזוגיות והשילוש הקדוש: אלוהים, בית"ר ירושלים וצה"ל. אז לא נחשף מידע ששונה באופן מהותי מאיך שהציגה את עצמה, אבל הוא מאוד חד צדדי. נדמה שבפייסבוק אברהם כמעט מתכחשת לתל אביביות שלה, שנאמר: אפשר להוציא את הבחורה מקרית שמונה, אבל קשה להוציא את קרית שמונה מהבחורה.

הימור שלנו: ריבים על חומרי ניקוי בתקציב, יללות בחדר האח על הרגלי ההיגיינה של הדיירים האחרים, צווחות "איייכככסס!" ברגע שתתקל על הרצפה בגרב סרוחה שנשכחה שם בטעות וקרצוף האמבטיה והשירותים כדי להעביר את הזמן בין משימות.

דינה ערמי (שמחי)

בגיל 58 המופלג, ערמי העידה בת.ז. שחלמה במשך הרבה שנים להיכנס לבית האח הגדול. אם חושבים על זה, העונה הראשונה בישראל שודרה ב-2008, כלומר ערמי מפנטזת על זה מאז משבר אמצע גיל ה-40. יש נשים שנכנסות למשבר הזה ועושות בוטוקס, יש נשים שמוצאות מאהב, ערמי לוקחת תחת חסותה ילדי אומנה (כפרה עליה), מוכרת כרטיסים לרכבת ישראל והנה 14 שנים אחרי, גם נכנסה לבית המדובר במדינה ועשתה וי גם על זה. עוד וי היא עשתה על שני פרופילים בפייסבוק, אחד שמעלה אבק ואחד חדש ופעיל, שהיו גורמים לכל Zומר ממוצע להגיד "אוקיי בומר", אבל בגדול הם נוגעים ללב ומכילים המון פוסטים של גאווה בילדים ועוד כמה פוסטים שמטיפים פחות להתחשבן עם הבריות ויותר לחיות ולתת לחיות. מעניין איך זה יעבוד לה בבית שכולו התחשבנות אחת גדולה.

הימור שלנו: שמענו שקאזם (שוב) הסתכסך עם המשפחה שלו, אז יש מצב שדינה תיקח גם אותו לאומנה. אנחנו רק מקווים שערמי תישאר מספיק זמן בבית כדי לייצר עניין או ריב עם מישהי שמתאפרת יותר מדי לטעמה. שזה בערך כל הדיירות האחרות.

טליה עובדיה

אם חשבתם שלהיכנס על תקן "אחות של" זה מאתגר, קבלו את טליה, שכל הדמות שלה נבנתה סביב זה שהיא "האקסית של" (אליאב). האח הגדול סחט מטליה מונולוג רגשני אודות מערכות יחסים, כמה, איך, מה עבד, בעיקר מה לא עבד ולמה. הכול כדי להכין את הקרקע לזה שאליאב וטליה הולכים למצוא את עצמם במצב הכי קרינג'י שאפשר לדמיין וככה יצא שלא באמת קיבלנו טעימה מטליה עובדיה האמיתית ולא יצא לנו "להכיר את מי שהיא באמת" (לא המצאנו, זה משפט שנאמר גם בת.ז. וגם נכתב באינסטוש של עובדיה) ונאלץ להמתין עד שנראה את הפרצוף האמיתי שלה, "בלי מסיכות".

הימור שלנו: אליאב יצא מהבית לפניה ואז היא תאלץ לשדרג את עצמה מלהיות האקסית שלו, לדמות אמיתית. ממש הפינוקיו של עונת האנונימים. האם זה גדול עליה? ימים יגידו. חוץ מזה ,עובדיה מעצבת שמלות ערב, אז אנחנו מפצירים בהפקה לקחת אותה כמלבישה כעונה הבאה, אחרי שדיממו לנו העיניים מכמה בחירות אופנתיות של הדיירות שם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully