זוגיות, סקס. ShutterStock
ShutterStock

תתחילו עם מתיחות: התנוחות שכל אישה צריכה לנסות

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 16:49

לא ברור אם הן כבר הופיעו בקאמה סוטרה, אבל עם כל ההבנה שלנו בתחום יש תנוחות שבחיים לא שמענו עליהן. למשל - מכירים את תנוחת ההליקופטר? לא? אז נעים מאד, תתחילו מתיחות

כמה מבאס זה לגלות שמה שכולנו רודפים אחריו כל חיינו, ומשלמים מחירים גבוהים כדי להשיג אותו באיכות הגבוהה ביותר, בסופו של דבר יכול הפוך למשעמם כמו כל עבודה משרדית? אני חושבת שמכל מה שמבאס תחת בחיים האלה, זה אחד המבאסים.

אז אנחנו מנסים לגוון. פוליאמוריה, יחסים פתוחים, נישואים מאפשרים, סאדו, מאזו, 50 גוונים של חרטא. שום דבר מכל אלה לא עובד, אגב - כל אחד מהם גרוע ממש כמו מונוגמיה ועם אותן תלונות שכיחות. אבל לא לכולם מתאים לעשות את הניסויים האלה בבני אדם, והם רוצים "לנסות דברים חדשים במיטה", או "לרענן קצת את היחסים" - פשוט קונים איזה צעצוע ומגוונים בתנוחות. אז הנה, בבקשה. זה לא יעזור נגד השעמום המוחלט שהינו חיי המין שלכם, אבל לפחות תאתגרו כמה שרירים חדשים:

תנוחת הגשר. אינסטגרם, צילום מסך
תנוחת הגשר/צילום מסך, אינסטגרם

תנוחת "גשר לגן עדן" היא אופציה טובה לבעלי כושר נורמלי, והיא למעשה מספריים לזוגות הטרוסקסואליים. לא יודעת אם אתם יודעים את זה כבר (כי אלוהים יודע שאף אחד לא מקשיב ולא לומד שום דבר כבר עשורים), אבל כדי לגמור נשים צריכות יותר חיכוך ממה שמאפשרת כל תנוחה שבה הרגליים שלהן פשוקות.

כן, נו, נשבעת. מה זה אומר? בייסיקלי, שרוב התנוחות הפופולריות- מסיונרית, דוגי, cowgirl - לרוב הנשים יהיה קשה מאד להגיע לאורגזמה. בתנוחה הזאת, לעומת זאת, לרוב הנשים יהיה קל הרבה יותר, כי עצם העובדה שהרגליים לא מפושקות לצורך צילומי פורנו ה(ג)סברתיים יפים לעין, מאפשרות להן הרבה יותר שליטה על הטיפוס המפרך הזה שבמסגרתו עדיין יותר מדי נשים משמשות במיטה כקישוט עם שדיים.

זה גם לא מסובך. שימו לב. היא שוכבת על הגב, מרימה רגליים ומצליבה ביניהן. הוא שוכב על הגב צמוד אליה, ואחרי החדירה האגן שלו מרים את שלה מעט. הוא נכנס כביכול לתנוחת חצי גשר כשהיא עליו והוא תומך בעצמו באמצעות ארבעת הגפיים (זה גם נחשב אימון). השליטה נמצאת אצל שני בני הזוג שווה בשווה - הוא יכול לעלות או לרדת ולהתאים את רמות החדירה, והיא יכולה להצמיד או לשחרר את ירכיים, ויש יותר סיכוי שהיא תגמור מאשר ששליח של וולט ידרוס אתכם. לא רע אם שואלים אותי.

תנוחת ה-X. אינסטגרם, צילום מסך
תנוחת האיקס/צילום מסך, אינסטגרם

לתנוחת האיקס יש יתרון אחד אדיר, ואני אגיד זה ישירות בלי להתייפייף - היא מושלמת לגברים שיש להם איבר מין, ובכן, קטן. כן, זה לא נושא שנעים לדבר עליו, אבל מה לעשות שלא כולם מסתובבים עם אנקונדה במכנסיים. התנוחה מאד פשוטה, והיא משלבת את היתרונות של התנוחה הקודמת, ודורשת פחות מאמץ כי היא מתבצעת על שולחן ולא דורשת שום כישורים פיזיים מיוחדים.

ככה זה עובד - היא שוכבת על שולחן עם רגליים באויר - מוצלבות, שוב, לצורך האורגזמה הנשית (וגם שיהיה לו איפה להניח את הראש כשהוא מתעייף), הוא פשוט עומד שם, וזז קצת קדימה ואחורה. באמת, זו התנוחה הכי עצלה אבר. עכשיו רק נשאר לבקש ממנו את התנוחה הזאת בלי להעליב אותו. נא לגייס רגישות.

תנוחת ההליקופטר. אינסטגרם, צילום מסך
תנוחת ההליקופטר/צילום מסך, אינסטגרם

יאללה, בואו נחיה בסרט אקשן וננסה גם את תנוחת ההליקופטר - מסוק, בעברית צחה. אמנם כדי לבצע את זה את חייבת לשכב עם משתתף נינג'ה. גור ארד למשל, נראה לי יכול להתמודד עם זה. בקיצור, לכי תמצאי לך מישהו שלפחות עושה אקרו יוגה (הם לא רעים, אגב, כשהם לא מדברים)' תעמדי על ארבע עם ראש בין הידיים ותהיי בשקט רגע כי הוא צריך להתרכז עכשיו.

עכשיו הוא צריך לעמוד על ארבע גם, לפנות לכיוון ההפוך (תהיו איתי רגע), ואז לעבור לחצי פלאנק כשהרגליים שלו על הגב שלך. התנוחה הזאת טובה לגירוי נקודת הג'י ומעודדת פליטת נוזלים נשים (המכונה סקווירט), אבל כדי שהוא יוכל לצאת ולהיכנס (המכונה לפמפם), אחרי החדירה הוא צריך לעבור לפלאנק מלא על הידיים, להחזיק בטן כמו שלא החזיק בחייו, לבודד את האגן משאר גופו ולהתחיל לעבוד, ובמילה "לעבוד" כוונתי ללעשות כמה מאות פוש-אפס.

אז אמנם האורגזמות שם בעלות פוטנציאל ממש מצוין, אבל אם יש בחייך גבר שמסוגל להתמודד עם הביצוע הזה במשך עשר דקות, מצבך סביר בכל מקרה. אם לא - בהצלחה עם זה, וד"ש לחוליות L4 ו-L5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully