חתונה ממבט ראשון ליעד לימור. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

חוסר רגישות או האלכוהול? הבעיה של לימור עם ליעד

מנו כהן וקארין ארד

30.6.2022 / 19:01

סופ"ש הזוגות בעיצומו - משה מנסה לעמוד בקצב של מאי, בן מדבר כרגיל על החשש שלו "לפגוע" במעין בפני כל מי שמוכן לשמוע, ולימור שוכחת את ליעד בשירותים. כל אלה, וכמובן - שאלת השאלות - מתי כבר, למען השם, רפאל יניח יד על עידית? הצטרפו לשידור החי

חתומנו עם מנו כהן ולירון פז/מערכת Sheee

תגללו דקה וחצי קדימה, מנו איחר

בשידור החי השבועי "חתומנו", בהנחיית מנו כהן וקארין ארד' aמאד אוהבים לארח אנשים באולפן. התארח כבר פעמיים(!) דני זיסקינד, התארח איתמר עמי, שדיבר בפתיחות על הטראומה שלו מהעונה שהשתתף בה כבן זוגה של קארין. שבוע שעבר עשינו את הבלתי ייעשה - גרמנו ליקומים מקבילים להתנגש זה בזה והבאנו את המאמי הלאומית של ריאליטי הזוגיות בישראל, הכי אהובה מאז "קחי אותי שרון" - שני גולן מ"אהבה חדשה", שמשודרת בערוץ המתחרה. וואט? כן, כן. עשינו את זה.

היום מנו גרר לאולפן את לירון, שיספר לנו מה עבר עליו בעונה הקודמת בתור בן זוגה של עינת - זוכרים אותם, את הקטיה וליאור של העונה הקודמת? כמה זמן הן נשארו יחד, והאם הוא בזוגיות עכשיו, וכמובן נדבר על סופ"ש הזוגות שנמצא בעיצומו. בנתיים הזוגות מתמודדים עם הפחדים שלהם. משה מנסה לעמוד בקצב של מאי, בן מדבר כרגיל על החשש שלו "לפגוע" במעין בכל הזדמנות אפשרית ובפני כל מי שמוכן לשמוע, ולימור שוכחת את ליעד בשירותים, כי היא, כידוע אדם מאד רגיש. כל אלה, וכמובן - שאלת השאלות - מתי כבר, בעזרת השם, רפאל יניח יד על עידית, שיהיה לנו בריא.

הצרפו אלינו לשידור חי של פרק נוסף בתוכנית הרשת "חתומנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully