זוגיות. ShutterStock
ShutterStock

רוצה אהבה? מחר יש לך הזדמנות מדהימה למצוא את האחד

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 14:37

"התנדבות ממבט ראשון", אירוע מיוחד לט"ו באב, מיוחד לרווקים ורווקות בין 30 ל-40, שרוצים לפגוש את האחד/ת פנים אל פנים ולהתאהב באופן אורגני. אין לכם תוכניות מחר? בואו לאהוב, ואולי תצאו מאוהבים

נשים, גברים - כל מי שמחפשים אהבה ומעדיפים קשר בלתי אמצעי ומפגש פנים אל פנים במקום תמונה חשודה בטלפון, האירוע הזה הוא בשבילכם. במיוחד לכבוד יום האהבה - בואו לתת אהבה לאנשים שצריכים אותה, ותוך כדי הערב תפגשו רווקים ורווקות שלפחות דבר אחד אתם כבר יודעות עליהם - יש להם לב טוב. אז במקום לבכות ש"אין איפה לפגוש בני זוג חוץ מטינדר" - בואו לעשות קצת טוב שאינו תלוי בדבר, בהזדמנות מדהימה לתת למי שבאמת זקוקים לקצת חברה, אהבה ושמחה - ומי יודע? אולי ייפתח לכם המזל.

הירשמו לאירוע ברגע זה!

והנה כל הפרטים
ביום חמישי (11.8), עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון מזמינה רווקים ורווקות המעוניינים להתנדב (ועל הדרך אולי גם להכיר) להצטרף למפגש "התנדבות ממבט ראשון" שיתקיים בערב ט"ו באב בבית הקשיש בתל-אביב. ההתנדבות, אותה מפעילה עמותת "קשת", המפעילה ומפתחת מגוון שירותים לשיפור איכות חייהם של תושביה המבוגרים של תל אביב-יפו, מיועדת לפנויים ולפנויות בטווח גילי 30-40. המפגש כולל פעילות קבוצתית עם הקשישים במטרה לארח להם חברה ולשמח אותם, ולצידה הזדמנות למשתתפים שבאו להתנדב להכיר א.נשים המתעניינים ממש כמותם בהתנדבות ואולי על הדרך גם למצוא אהבה, לרגל יום האהבה העברי שחל למחרת.

הורוסקופ 2022: אהבה וזוגיות. ShutterStock
הורוסקופ: השבוע תמצאו אהבה, אמן!/ShutterStock

עד כה נרשמו לאירוע למעלה מ-100 רווקים ורווקות שמצאו באירוע הזדמנות להתנדב וואולי גם למצוא זוגיות. "אני מאמין שאפשר למצוא זוגיות בכל מקום, אומר עומרי דהן (29) שנרשם לפעילות ומגיע מקרית שמונה, "אם רק לשם זה אני בא? לא. קודם כל אני מגיע בשביל להתנדב, ואם יצא מזה עוד- זה בונוס. כשמגיעים גם להתנדבות אבל במקום שמבחר האפשרויות הוא רחב יותר אז ההסתברות שמשהו יקרה פשוט גבוהה יותר".

גל שמעוני (27) מבאר שבע שנרשמה לפעילות "אני מתנדבת בשגרה אבל כאן מדובר בקונספט מגניב ומעניין וזה משלב גם לעשות משהו טוב וגם אולי לצאת עם משהו טוב. מעבר לזה, אני חוגגת יום הולדת ביום ראשון הקרוב ואמרתי שלהתנדב סביב היום הולדת זו קארמה טובה, זה מוסיף לאירוע וזו אחלה הזדמנות. היום, בשביל למצוא זוגיות, מחפשים אהבה ברשתות החברתיות, דרך חברים או באפליקציות. אני מאוד מקווה שאזכה למצוא באירוע הזה אנשים איכותיים ואם יהיו שם אנשים שיגיעו לחפש זוגיות וחושבים שזו דרך טובה, אם שנינו הגענו מאותם המניעים שלעשות מעשה טוב ועל הדרך למצוא זוגיות זה הגיוני וזה מאוד יוסיף".

שירי ברטל בן עזרא, רכזת התנדבות בעמותת רוח טובה מקבוצת אריסון: "עמותת רוח טובה עוסקת בקידום ההתנדבות מזה למעלה מ-20 שנה. העמותה מחברת בין מתנדבים ומתנדבות לבין עמותות בכל רחבי הארץ. השנה, לרגל ט"ו באב, נולדה יוזמה מקסימה כתוצאה מפניות של מתנדבים ומתנדבות המעוניינים בהיכרות על רקע תחומי עניין משותפים כמו התנדבות. אנו רואים בכך הזדמנות לעשיית טוב ובכוונתנו להרחיב את המיזם ולהעתיק אותו לערים ולטווחי גיל נוספים".

יאללה, ממילא אתם לא עושים כלום מחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully