חשפנית. ShutterStock
ShutterStock

חשפנית במסיבת רווקים - לג'יט או שיט? הכריעו ריב זוגי

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 11:10

בקבוצת הוידויים האהובה על המדור "וידויים TLV" כתבה אישה מפרופיל פיקטיבי שגילתה כי לבן זוגה - בעלה לעתיד, תוכננה מסיבת רווקים עם חשפנית - היא לא מסכימה אבל הוא טוען שהיא צריכה לסמוך עליו. מה אתן הייתן עושות?

שואלת מפרופיל פיקטיבי, (קבוצת וידויים TLV)

אני וחבר שלי עומדים להתחתן. אנחנו כבר 3 שנים ביחד, והוא באמת אהבת חיי.

חברים שלו כבר סגרו לו מסיבת רווקים. בתמימות שאלתי "לא תהיה חשפנית כן?"

הוא ענה לי "כנראה שתהיה, הרוב אצלי בחבורה רווקים והם להוטים על זה". הסתכלתי עליו המומה, והוא אמר לי "מה? מה לעשות, לשקר לך כמו רוב הגברים?"

אמרתי לו שאני לא מוכנה לזה בשום אופן.

הוא אמר לי שאין לו כוח, הוא לא מדבר על זה בכלל. שבכלל לא איכפת לו שגם במסיבת רווקות שלי יהיה חשפן "ואפילו 10" מבחינתו, כי הוא סומך עלי בעיניים עצומות, ושגם אני צריכה לסמוך עליו, ושלא ימות העולם "אם חבר שלך יראה קצת שדיים של מישהי אחרת. זה פשוט הנורמה, כל החברים רוצים.
בקיצור, לא יודעת מה לעשות.

מועדון חשפנות. Vic Helian, ShutterStock
לא יקרה כלום אם חבר שלך יראה קצת שדיים של מישהי אחרת?/ShutterStock, Vic Helian

תגובות נשים

נשמה תעשי מה שהוא אומר תזמיני 10 תשלחי לו תמונות נראה אם אחרי זה "לא יהיה לו כוח לדבר על זה"...חצוףף

הוא יודע שזה פוגע בך ומתנער ב"אין לי כוח" מה יהיה הלאה? נקודה למחשבה מאוד חשובה לפני החתונה.. מיילא היה שואל אם זה בסדר מבחינתך והיה מתחשב בתחושות שלך אבל התירוץ שלו ממש לא לעניין בלי קשר לחברים שלו..

יש פה בעיה חמורה מעבר לפן המוסרי. בעלך לעתיד מעדיף לרצות את חברים שלו במקום למצוא פתרון לבעיה שאת מעלה בפניו. זה לא נעים לך שתהיה חשפנית והוא שם על זה פס וזו בעיה רצינית להמשך הדרך. עכשיו זו חשפנית ובהמשך אלו יהיו דברים רציניים יותר.

דיי כבר עם גברים שחושבים שזה בסדר לסחור בגוף של אישה כאילו זה אובייקט בידור + חייבים לראות ציצי של עוד נשים למרות שהם נשואים ועומדים להתחתן כי הם לא עברו את גיל ההתבגרות

כולכם מתנהגים כמו ילדים. החברים - מי ישמע מדובר בבני 13 שלא ראו ציצי אמיתי מעולם. ממש חסר להם ציצי שהם צריכים לשלם עליו כסף. מביך. החתן - שמה שמעניין אותו זה מה שחברים שלו רוצים, גם אם מדובר באדיוטיזם טהור שלהם. ואת - שאת לא סומכת עליו בגלל שמישהי תחשוף בפניו ציצי. בואי, אם הוא רוצה לבגוד יש אופציות חינמיות. והכי הזוי זה שאתם מנהלים בכלל דיון על כן חשפנית, לא חשפנית. מה זה פה?! שנות ה90?! אנשים לא התקדמו מהשטות הזאת כבר? שיסעו לסיני לשבוע כמו אנשים נורמלים.

נשמה, אם הוא ירצה לגעת בציצי שלא שלך, הוא לא צריך חשפנית במסיבת רווקים, הוא יכול פשוט ללכת לשכנה שלכם. בחייאת, אם את לא סומכת עליו, למה אתם מתחתנים? אח"כ מתפלאים שכ"כ הרבה אנשים מתגרשים. אין לי כוח כבר.

לא יודעת מה להגיד לך ...כי כל הדיון הזה נראה לי מיותר. אם הבעיה שלך היא הזכויות של החשפנית, כנראה שאתם לא חולקים אותם ערכים ועל זה בהחלט צריך לדבר. אם הבעיה שלך זה שיהיו ציצים במסיבת רווקים...ובכן ,תתבגרי, דחוף.

אני חושבת שאנשים ישר הלכו לעניין של ביטחון ופגיעה באמון ומוסריות וכו'. אני אישית לא מבינה את הקונספט של חשפנים, זה קצת פרימיטיבי ובבוני בעולם שלי, הייתי יותר מתאכזבת שהבן זוג שלי בבון צעיר שמתרגש מעירום שיכול לראות בכל זמן נתון במחשב ומוכר את הרגשות שלי והרצונות שלי בשביל זה. בנוסף הייתי מתאכזבת שאין לו שיקול דעת ומחשבה עצמאית, למה כולם חייבים מסיבת רווקים/רווקות? מה יש לחגוג, הרי זה לא שאתם באמת שוכבים שם עם אנשים ונפרדים מהרווקות, בסוף זה מאסחרה, שופוני, תרבות הרשתות החברתיות, לעשות בשביל לעשות. מושפעים שיא מאיזו תבנית אמריקאית חלולה בלי לערער עליה או לחשוב שאפשר לחגוג בעוד מיליון דרכים אחרות. תודה לאל שזכיתי בבן זוג כמוני עם שכל ועמוד שדרה.

תגובות גברים

חשפנית. אני צריך לשלם כסף כדי שמישהי תתפשט מולי? פחח בטח. פטמות יש לכל אחת, אני לא רואה סיבה ששלך יעלו לי כסף. ואף פעם לא הבנתי את המנהג המטומטם הזה לשלם לאישה כדי שתתפשט ותרקוד מולך. וגברים גם עפים על זה כאילו לא ראו פות מעולם. רק ילדים בני 16 מתלהבים מבילוי כזה.

שחררי כפרה הכל טוב, קצת ציצי ותחת לא מה שיגרום לו לברוח. אם היה רוצה היה נשאר רווק והיה הולך מהצד גם בלי חשפנית.. בין אם זה בשבילו או בשביל חברים שלו או גם וגם זה היום האחרון שלו לחגוג כמו שצריך כי וואלה אחר כך לא יהיה לו את כל זה... יאללה שחררי אותו להנות. ובנוסף לכל גם אמר לך הכל בפנים שזה צריך להיוץ מוערך בפני עצמו..

בואי אני אגיד לך משהו שאף אחד פה לא יגיד לך, טעות שלו הוא היה צריך לשקר.

לא יודע למה החוסר ביטחון שלך צריך להרוס לו ולחברים שלו חגיגה של פאקינג חתונה שלכם במקום להתרכז במאורע השמח הזה את מתעסקת בשיט

חשפנית בתשלום זה דוחה הא? גם עורכי דין בתשלום זה מגעיל פשוט! וגם שיפוצניקים בתשלום... זה בכלל אחד הזוועות

אין לך יותר מדי מה, זו ההחלטה שלו. הבעת את חוסר שביעות הרצון שלך, אבל בסופו של דבר אלה החיים שלו. את יכולה לא להסכים עם התוצאה, ומכאן יש לך שתי אפשרויות - לקבל אותה, או לקום וללכת. אין אמצע. האפשרות השלישית, כמובן, היא למרר לו את החיים. אבל אז שום דבר טוב לא יצא מזה, שניכם תצאו בחסר, וזה רק יפגע במערכת היחסים שלכם.

קודם כל לכל הבנות שהגיבו שחשפנית זה בסדר ואין עם זה בעיה סבבה אתן מגניבות, קלילות וזורמות
דבר שני למה כולם פה אומרים שאם את לא סומכת עליו אז… מה כבר צריך לקרות מעבר לזה?
להתנהג כמו מסכן ולהזמין בחורה עם חיים קשים שתרקוד עליו בעירום בתשלום זה לא מספיק בשביל להבין שאין לך על מי לסמוך? התשובה שהוא נתן לא מספיקה?

טוב, מישהו עושה גליון אקסל וסוכם את כל התשובות פה? לא עזרתם לבחורה בשיט, רק שפטתם ושפכתם ארס. שני הסנט שלי: יש כאן הצצה אל העתיד לגבי איך החלטות משותפות מתקבלות במערכת היחסים שלכם. אני הייתי פותח את השיחה הזו עם ארוסך לעתיד ורושמת לו הערת אזהרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מה הייתן עושות?

משחררת, אין טעם להתעכב על זה.
מטילה ווטו ומתנה את המשך היחסים בזה
מנסה להסביר שזה גרוע מאד בעיני, אבל לוקחת בחשבון שמאוחר מדי לשנות
מה זאת אומרת אין כוח לא מדבר על זה? מי עונה ככה? מבטלת הכל
אני לא רואה שום רע בקצת פאן של בנים כל עוד הוא לא נוגע בה
1296 משתתפים

קהילת הוידויים הגדולה/מוגזמת/הזויה בארץ
רגע, את עוד לא שם? כנסי פה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully