מיס באם באם 2022 קרולינה לקר. carollekker_, צילום מסך
צילום מסך/carollekker_

הזוכה בתחרות הישבנים של ברזיל תופסת על חם בוגדים לפרנסתה

18.8.2022 / 23:44

מיס באם באם 2022 היא קרולינה לקר, דוגמנית הפלייבוי שמרוויחה אלפי דולרים בחודש מחשיפת בוגדים ברשת. היא סיפרה ששגרת האימונים שלה לתחרות כללה 5 שעות סקס ביום. תחרות הישבנים המצליחה של ברזיל ממשיכה לחטוף ביקורת מארגוני נשים על סקסיזם והחפצה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מיס באם באם 2022 קרולינה לקר/carollekker_

רבות דיברנו כאן בעבר על "מיס באם באם" תחרות הישבנים המפורסמת של ברזיל - כולל על ההחלטה לבטלה ב-2019. התחרות, שנועדה לבחור את בעלת הישבן היפה ביותר במדינה, נוסדה ב-2011 ומאז היכתה גלים ברחבי העולם - ואף זכתה לגרסה בינלאומית עם נציגות מכל העולם. על אף שמייסד התחרות קקאו אוליבר הודיע שארגוני הנשים הפמיניסטיים ואנשי תנועת MeToo דחפו אותו לבטל את התחרות, הוא החזיר אותה לחיים בטקס שנערך ללא קהל בשנה שעברה ובטקס גדול יותר שנערך החודש. מי שזכתה בתואר המפוקפק השנה היא דוגמנית הפלייבוי קרולינה לקר, שגם את השם שלה אתם אמורים לזכור.

הדוגמנית, זוכת מיס באם באם 2022, חשפה מוקדם יותר השנה את הג'וב המפתיע שלה - "חוקרת אהבה", בשמו המחמיא משהו. במסגרת תפקידה היא חושפת גברים בוגדים. היא לוקחת לא פחות מ-1,800 דולר מכל אישה שרוצה שהיא תבדוק עבורה האם בן הזוג שלה יבגוד בה או לא. היא פונה אל הבוגד הפוטנציאלי ברשת ומפלרטטת איתו. אם הוא מסכים להיפגש איתה - היא מעדכנת את האישה הנבגדת והכסף נשאר אצלה. אם הוא מסרב - היא מדווחת על נאמנותו ומחזירה לה את הכסף. מאחר שיש כמות לא קטנה של בוגדים שם בחוץ, היא מצליחה להרוויח כמה אלפי דולרים בחודש רק מהג'וב הזה.

כעת קרולינה לקר בת ה-24 הוכתרה כזוכת תחרות הישבנים "מיס באם באם ברזיל 2022", כשזו הביסה בדרך 15 פיינליסטיות בגמר עטור הכוכבים שנערך בסאו פאולו ב-5 באוגוסט. הדוגמנית הובילה בהצבעה של חבר השופטים, שם היא גרפה 138 קולות לעומת המקום השני, איסה פדובאני, שקיבלה 128 קולות. למקום השלישי הגיעה קרול מדיירוס, מסנטה קתרינה, שסיימה עם 127 קולות. כשדיברה על הזכייה, אמרה לקר: "הרגשתי שבעת רצון. זה היה שווה את כל המאמץ. אני מעריכה כל הצבעה וכל עידוד עבורי. בלעדיכם כל זה לא היה אפשרי". הזוכה יצאה עם סכום של 50,000 ריאל (כמעט 10,000 דולר) בחוזי פרסום במדינה.

הזוכה המאושרת: קרולינה לקר

הדוגמנית הטרנסג'נדרית טיינה דנטאס קיבלה שני פרסים מיוחדים בתחרות, "אהובת הקהל מיס באם באם" ו"פיטנס מיס באם באם". היא אמרה בתגובה: "אני שמחה שהשתתפתי, עשיתי היסטוריה בתור המתמודדת הטרנסג'נדרית הראשונה בתחרות ובגמר. לא לקחתי את המקום הראשון, אבל השארתי את חותמי על האירוע עם שני תארים מדהימים".

מוקדם יותר השנה סיפרה מיס באם באם הטרייה שהיא עושה 5 שעות סקס ביום כפעילות גופנית לקראת התחרות. לקר, שעיטרה את השער של פלייבוי אפריקה, החלה בשגרת בריאות וכושר חדשה מוקדם יותר השנה כהכנה לתחרות. "כדי לשרוף את הקלוריות, התחלתי בדיאטת סקס. זה אומר חמש שעות סקס ביום, לפחות ארבעה ימים בשבוע. אני רוצה לרדת שישה קילוגרמים", אמרה לקר ל-DailyStar, "אנחנו מאבדים הרבה קלוריות בקיום יחסי מין. חוץ מזה, זה דבר נורמלי וזה טוב לבריאות שלנו", היא הוסיפה, "אז שילבתי את התענוג עם האימון הגופני הזה כדי להכין את עצמי לקראת הגמר הגדול".

כמו בכל דיאטה, גם היפהפייה שגרה בימים אלה בברצלונה מקפידה על תזונה מופחתת קלוריות. "נמנעתי מסודה, עודף אלכוהול, מוצרי חלב ומזונות שומניים", הסבירה. "אני אוכלת יותר שוקולד מריר, בננות, ביצים ודבש". על פי Healthline, קיום יחסי מין בתדירות תכופה עלול להוביל לדלקות בדרכי השתן, נפיחות, כאבים או חוסר תחושה, שפשוף, כאב בזמן קיום יחסי מין ומתיחת שרירים.

הדוגמנית, לה יש עמוד אינסטגרם עם כמעט חצי מיליון עוקבים, הקימה את העסק לחשיפת בוגדים, אחרי שהתבדחה על הנושא בתמימות עם חברותיה והציעה לנסות לבחון את הנאמנות של הגברים שלהן. מה שהתחיל כבדיחה הפך לעסק מצליח עם המוני פניות מנשים ותעריף של 1,800 דולר לכל מקרה - כשבדרך כלל היא משתמשת בשכר שלה למימון הליכים קוסמטיים. עד כה היא הוציאה יותר מ-150 אלף דולר בניסיון להשיג את "הגוף היקר ביותר באינסטגרם". לאחרונה גם חשפה שהשתמשה בכסף כדי להוסיף נפח לישבן שלה ולפתור את חוסר האחידות לצד הירך. היא אמרה: "הטכניקה עוזרת גם לתקן א-סימטריות וזה רצוני. זה יעזור להעריך את מה שכבר טוב (צוחקת)". היא שילמה כ-8,000 ריאל ברזילאי שהם בסביבות 5 אלף שקל על הליך הישבן שלה.

"התחרות הזו היא אבסורד"

תחרות מיס באם באם מתקיימת מדי שנה על רקע גל מחאה עולמי וביקורת קשה על החפצת גופן של נשים. האירוע נערך באולם מסיבות מוזנח בעיר סאו פאולו, שם המשתתפות צעדו על מסלול מאולתר עם בד שחור ברקע. השנה, התחרות נערכה שוב עם קהל חי - רובם גברים.

התחרות פועלת באופן הבא: נציגי כל אחת מ-27 מדינות ברזיל משתתפות בשלב ראשון, אך רק 15 - שנבחרו באמצעות סקר וירטואלי שבו מוצגות תמונות כמעט פורנוגרפיות של המתמודדות - עולות לגמר. בתחרות האחרונה הוסיפו הערכה וניקוד גם על ידי חבר מושבעים של עשרה שופטים.

החוקרת טארין גוימה, מהמחלקה למדעי המדינה של אוניברסיטת סאו פאולו, טוענת שתחרות "מיס באם באם" נחשבת ל"תרבות תקשורתית משגשגת על אובייקטיביזציה של נשים". היא הסבירה ל-EFE: "הנשים האלו הולכות לשם עם התחושה הזו של העצמה, של חופש, אבל הן למעשה הופכות למוצר שמעצים את התרבות הפטריארכלית הזו". תפיסה זו, לדבריה, היא חלק מדיון ציבורי שבו צד אחד "לא רואה בהחפצה בעיה אלא אישור של ה'חופש'", בעוד שהשני רואה בה "ביטוי של סקסיזם ומאצ'ואיזם".

העיתונאית נינה למוס אמרה ל-EFE: "התחרות הזו היא אבסורד. זה רע לתדמית של ברזיל שידועה בסטריאוטיפ של האישה הברזילאית וישבנה. זה לא מועיל בשום צורה. התחרות הזאת לא צריכה להתקיים". היא דחתה את התיאוריה שמדובר באקט של "העצמה נשית" וטענה שמדובר בשיקוף של "חברה מדכאת ופטריארכלית" שבה "האישה מצטמצמת לגוף". בניסיון לטייח את התדמית הסקסיסטית של התחרות, אוליבר השיק השנה את תחרות "מיסטר באם באם" לגברים בלבד, אך זאת נערכה בטקס פחות מפואר ועם פחות משתתפים, כשהזוכה בתחרות נבחר תוך פחות מ-30 דקות.

עם זאת, יש גם תומכים נלהבים ב"מיס באם באם", בעיקר המשתתפות בה. סוזי קורטז, שזכתה בתחרות ב2015, אמרה ל-EFE כי "הרבה דלתות" נפתחו לה מאז הזכייה. כיום היא הברזילאית שמרוויחה הכי הרבה ב-OnlyFans. היא מתארת את עצמה כ"אשת עסקים ומשקיעה" ומדגישה שמדובר ב"צביעות מוחלטת" כשמעבירים ביקורת על מיס באם באם ב"ארץ הקרנבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully