ג'ניפר לופז ובן אפלק בפרמיירה של הסרט "Marry me" בלוס אנג'לס, 8 בפברואר, 2022. Mario Anzuoni, רויטרס
רויטרס/Mario Anzuoni

לא תחזרו? 5 דברים שכדאי לעשות כדי לשחרר את עצמך

22.8.2022 / 8:30

עדיין תקועה על האקס? את לא לבד. מאנשים מסוימים הרבה יותר קשה להיפרד, והלב רוצה את מה שהלב רוצה, אבל הנה כמה דברים שאת יכולה לעשות אם את רוצה להוציא אותו מהראש ולהמשיך הלאה

עדיין תקועה על האקס שלך? ובכן, לא כולם ג'ן ובן, וברוכה הבאה למועדון. כולנו היינו שם, וחלקינו עדיין שם. אין מה לעשות, יש אנשים שפשוט נכנסים לנו ללב ומסרבים לצאת. אבל את רוצה להמשיך הלאה, נכון? אז הנה כמה דברים שאת יכולה לעשות כדי לעזור לעצמך לעבור הלאה. דבר ראשון את חייבת להבין שאין לך "בעיה", גם אם התהליך הזה לקח לך הרבה זמן. זה טבעי להתקשות לשחרר מישהו שאהבת. עצם העובדה שלוקח לך יותר זמן מלחברה אחרת לא מעידה בפני עצמה על תקלה.


למעשה, כל עוד את חיה את חייך, מתפקדת ביום יום ולא מבלה כל רגע פנוי במחשבות טורדניות עליו ובשאר הזמן עומדת מול הבית שלו, את בסדר גמור - להתגעגע לאקס זו לא בעיה נפשית - זה לגמרי טבעי. אם בכל זאת החלטת שהתאבלת מספיק ובא לך לצאת לכמה דייטים ולפתוח מחדש את הלב, הנה כמה דברים שאת כן יכולה לעשות:

קורעת תמונה של האקס. ShutterStock
אל תעשי את זה. זה עובד רק בסרטים/ShutterStock

תגידי "כן"

מעכשיו את אומרת "כן" לכל דבר שמציעים לך. מסיבה שלא בא לך עליה? כן. נסיעה מחוץ לעיר? כן. בר שכונתי? כן. כן, כן, כן. את צריכה לזרום עכשיו כמו שלא זרמת בחיים שלך, כי אם יש לך זמן לשבת ולחשוב עליו כל היום, סימן שאת לא מספיק עסוקה. אין דבר פחות מושך ממישהי שלא עושה שום דבר חוץ מאשר לבכות, ולדבר ולחשוב על האקס שלה. זה לא יחזיר אותו ובטח שלא יעזור לך לעבור הלאה. בחורה עם חיים, לעומת זאת, היא הרבה יותר בריאה וגם יותר מושכת. אז תעשי מה שצריך - תמצאי עבודה, לכי לקורס שתמיד רצית ללכת אליו, צאי עם חברות וחברים כל ערב וסעי בכל סוף שבוע לקמפינג בצפון. תגזימי עם זה. תהיי עסוקה כמו שלא היית בחיים שלך. זה גם יעזור להסיח את דעתך וגם, אחרי שבועיים ממש עסוקים, הכאב יפחת, והמחשבות הטורדניות יפנו את מקומן לשפיות וחשיבה בהירה יותר.

תפסיקי להימנע

כל עוד היית במצב רגיש וכאוב נמנעת מהליכה למקומות מסוימים ומעשיית דברים שידעת שיזכירו לך אותו אותו או יפגישו ביניכם. אם את רוצה לעבור הלאה, זה הזמן להפסיק לקחת אותו בחשבון כשאת מעלה פוסטים, מחליטה איפה לשבת או בוחרת שמלה. תתייחסי אליו כאל מחשבה טורדנית שצריך לגרש מהראש ותפסיקי להימנע. בגדול, הדרך הכי טובה להקהות רגישות כלפי משהו שמפחיד אותך, היא פשוט לעשות אותו כמה שיותר. אם פחדת לפגוש אותו, לכי בכוונה למקום שבו סביר שזה יקרה. אם הדבר שהכי הפחיד אותך הוא לדעת שיש לו מישהי אחרת, תגידי לעצמך "יש לו מישהי אחרת" עשרים פעם, תדמייני את זה, תכאבי את זה - עד שתתרגלי. כי אין מה לעשות, בסוף זה יקרה, וכדאי שתשלימי עם זה, כדי שזה יוכל לקרות גם אצלך. רצוי קודם. את אמנם אישה בוגרת, אבל אם הוא יקנא על הדרך, זה בונוס, בואי נודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אישה עוברת הלאה והאקס מקנא. ShutterStock
להצליח לעבור הלאה זה הדבר הכי מספק בעולם/ShutterStock

שחררי את הפרופיל שלו

קשה להדגיש כמה הצעד הזה קריטי אחרי פרידה - נסי להימנע ככל האפשר מקשר איתו במדיות החברתיות. אל תעשי לו בלוק, כי זה מטופש, אבל לגמרי תעשי לו הייד, כי הדבר האחרון שאת צריכה זו תזכורת תמידית לכך שהוא קיים, או תמונות שלו בפיד, עושה דברים שיגרמו לך לנתח את מצב הרוח שלו ולקנא, או לפצוח במסע סטוקינג על בחורה מסכנה שאין לה מושג מי את. כנראה שאין לו איתה שום דבר, אבל גם אם תעקבי אחריה עד שבוע הבא את לא תדעי את זה בוודאות, וגם - כלום לא ירגיע אותך. אין לך שום שליטה על מה שקורה איתו, אבל הקשר הוירטואלי נותן לך אשלייה שכן. זו הסיבה שצריך פשוט לקחת אויר ולהגיד "אין לי שליטה על שום דבר, אז ממילא לא משנה מה אני אעשה", ולשחרר. אפילו אם את צריכה לאזוק את עצמך לשולחן בסלון - שחררי את הפרופיל שלו ואל תיכנסי אליו יותר עד להודעה חדשה. והודעה חדשה אומר מישהו חדש, אם זה לא מספיק ברור.

תהיי אגואיסטית

זה הזמן לגלות לך את הטריק הכי יעיל: תתעסקי בו מעט ככל האפשר, ובעצמך, הכי הרבה שאת יכולה. תהיי אגואיסטית - תעשי רק מה שגורם לך הנאה, ותעבדי על כל מה שאת חושבת שאת צריכה לשפר בעצמך. זה הזמן. לכי לפסיכולוג, תלמדי להיות אדם עצמאי, תעבדי על הביטחון שלך, תמצאי שלמות ושלווה פנימית, ונסי להיות כמה שיותר בלתי מעורערת, על ידי הפחתה של הצורך שלך באישורים חיצוניים. גם אם היה בינכם משהו אמיתי ומשמעותי, וגם אם לא - הדרך הכי טובה לשחרר את עצמך היא לשאוף להיות האדם הכי מוצלח שאת יכולה להיות בעיני עצמך, כי בסופו של דבר אין בריא מללמוד מי את באמת וכמה כוחות יש לך, ובסופו של דבר זה גם יגרום לך להבין שהרווחת משהו מהפרידה הזאת, ותוכלי יום אחד להסתכל עליה ולהגיד בכנות שאת אפילו שמחה שהיא קרתה.

צרי זכרונות חדשים

הדבר האחרון שאת חייבת לעשות כדי לנצח את הזכרונות שיש לך ממערכת היחסים האחרונה, אלה שכל הזמן עולים לך בראש ומורידים אותך כי את עסוקה בלחשוב 'מה היה אילו' במקום בתכנון השלב הבא, הוא להתחיל לצאת לדייטים. הרבה דייטים. כך גם תכירי אנשים חדשים, וגם הפרספקטיבה שלך תתרחב מחדש ותיזכרי שיש עוד אנשים שהם פוטנציאל לזוגיות בשבילך, ולא רק האחד הזה שהתפספס. ובואי נודה, גם התחושה של להיות מחוזרת לא תזיק למסמס את הזכרונות ממנו, כי אין כמו להרגיש נחשקת, גם אם את לא לגמרי מוכנה להיכנס למערכת יחסים - ובדיוק בשביל המציאו את האפליקציה, לא? אז קדימה, כנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully