הדוגמנית שהותקפה מינית בסופרמרקט. @daisydelacroix1, צילום מסך
צילום מסך/@daisydelacroix1

דוגמנית הותקפה מינית בסופר וספגה ביקורת: "את ביקשת את זה"

19.9.2022 / 23:40

מצלמות האבטחה תיעדו את הדוגמנית דייזי דלרוי, שערכה קניות בסופר לפתע ניגש אליה גבר זר מאחור, תפס בישבנה וזרק לה הערה סקסיסטית. היא העלתה את התיעוד בטיקטוק שלה, אך לא ציפתה שיאשימו אותה במה שקרה לה

דוגמנית הותקפה מינית בסופרמרקט/@daisydelacroix1

בחורה שמדגמנת, עובדת כבריסטה בביקיני ויש לי חשבון אירוטי ב-OnlyFans חוותה תקיפה מינית בוטה מגבר מזר בסופרמרקט בקליפורניה - והכול לעיני המצלמה. דייזי דלרוי, שמתחזקת גם חשבון אינסטגרם פעיל עם כמעט 40 אלף עוקבים, פנתה לטיקטוק ושיתפה את סרטון מצלמת האבטחה של התקרית שהתרחשה מוקדם יותר באותו היום.

"האיש הזה הגיח מאחוריי, נגע בישבני ולחש לי 'מה קורה בייבי'", כתבה דייסי מתחת לסרטון, שצבר כבר מעל 4 מיליון צפיות. "הייתי בשוק מוחלט. אני לא יכולה לבטא מספיק כמה הייתי בהלם. בבקשה תהיו עירניים לסובבים אתכם".

צפו בתיעוד התקיפה

@daisydelacroix1 I can't stress this enough to please be aware of your surroundings #womenoftiktok #fypシ ♬ original sound - Daisy

בסרטון האבטחה ניתן לראות את דייזי הולכת עם העגלה שלה כשהיא לובשת חולצה עם מחשוף גדול ומכנס צמוד. כאשר היא הגיעה למחלקת הבשר הגבר מגיח מאחוריה ואכן ניתן לראות שהוא ממש הפתיע אותה. דייזי נבהלה ממש בשלב הראשון ונמלטה משם, לא לפני שהיא נזפה בגבר המטריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

זה המסר שלה לאחר מכן

רוב האנשים כמובן גינו את ההתקפה הזו, אבל ממש לא כולם. הרבה גברים האשימו אותה שהזמינה את התקיפה בלבוש החושפני שלה ואחד מהם כתב לה: "את לא בחדר כושר, תלבשי בגדים וזה לא היה קורה". "למה ללבוש בגדים כאלו חושפניים לסופרמרקט?", כתב גולש נוסף. "היא חיפשה את תשומת הלב הזו, היא ביקשה את זה", הוסיף אחר.

אחרים ניצלו את ההזדמנות כדי לצחוק על חשבון ה- OnlyFans שלה. "האם הוא מנוי תמורת 20 דולר לחודש?" אחד לעג, "אולי הוא זיהה אותך מהאינטרנט", גיחך אחר.

אלה התמונות שהיא מעלה באינסטגרם

וזו העבודה שלה

והיא עונה לכל המצקצקים

מצד שני, גם רבים עמדו לצידה. אדם אחד כתב, "לאלו שאומרים שדייזי ראויה למה שקרה לה בגלל מה שהיא לבשה, מה שהיא עושה למחייתה או כל דבר אחר - אתם חתיכת זבל. זה לא משנה מה מישהו לובש או איפה הוא עובד, אף אחד לא ראוי לתקיפה".

דייזי גם לא נשארה חייבת ותקפה את המגיבים שהאשימו אותה וקראה להם אנשים מחליאים. "לבשתי מכנסי אופנוענים וחולצת בטן חתוכה מזארה. וזה בכלל לא משנה מה לבשתי - זה לא נותן אישור לאף אחד לגעת בי. העובדה שהצד "העסיסי" שלי מוכנס לסיפור הזה - לא פרסמתי את'זה כדי לצבור צפיות או לקבל תשומת לב. לא רציתי לפרסם את זה אבל חברה שלי שיכנעה אותי שאני צריכה כדי שנשים יהיו מודעות שדברים כאלה קורים. גברים כמוכם - אתם הבעיה וזה ממש מפחיד". אגב, דייזי סיפרה שעובדי הסופרמרקט צפו במתרחש ולא עשו דבר ועד כה לא ברור האם היא הגישה תלונה למשטרה בעקבות התקיפה המתועדת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully